X

قیمت و خرید درب ضد سرقت از راسان درب

09129315210 کارشناس فروش

فروش درب ضد سرقت

راسان درب معتبرترین مرکز فروش و تولید انواع درب ورودی ضد سرقت در ایران می باشد. در این مجموعه امکان تولید دربهای ضد سرقت بر اساس ابعاد و طرح دلخواه امکان پذیر است. در راسان درب سعی شده قیمت درب ضد سرقت نسبت به سایر فروشگاه ها ارزان تر باشد تا خریداران بتوانند محصول دلخواه و مقاوم را به راحتی خریداری و نصب کنند و از این طریق امنیت ساختمان خود را بالا ببرند. یکی از دلایل قیمت ارزان محصولات در راسان درب، پخش مستقیم و بی واسطه محصولات است.

مدلهای جدید درب ضد سرقت راسان درب


درب ضد سرقت چوبی

درب ضد سرقت چوبی

تماس بگیرید
درب ضد سرقت طرح سنگ

درب ضد سرقت طرح سنگ

13,000,000 تومان
درب ضد سرقت کد S32

درب ضد سرقت کد S32

11,000,000 تومان
درب مدل لوزی ترک

درب مدل لوزی ترک

7,000,000 تومان
درب ضد سرقت دکو

درب ضد سرقت دکو

14,000,000 تومان

آخرین مطالب

مطالب مفید درب ضد سرقت تبریز
مطالب مفید ابعاد درب ضد حریق

درب ضد سرقت + راسان درب


ساخت درب ضد سرقت سفارشی در راسان درب

پرسش های متداول

  • برای خرید درب ضد سرقت به کجا مراجعه نماییم؟

    راسان درب از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز فروش درب ساختمانی در تهران می باشد. در این فروشگاه امکان ارسال محصولات به تمام شهرهای ایران امکان پذیر است.

  • قیمت درب ضد سرقت در سال 1402 چقدر است؟

    قیمت درب های ضد سرقت بر حسب مدل و ساختار درب متغیر است. با مراجعه به سایت راسان درب می توانید قیمت محصولات را مشاهده نمایید.

  • آیا با نصب درب ورودی ضد سرقت می توان امنیت 100% ایجاد نمود؟

    اگر اقدام به خرید درب های ضد سرقت اصل و مقاوم نمایید، احتمال سرقت از منزلتان تا حد زیادی کاهش می یابد.

درب ضد سرقت یکی از بهترین ابزارها و تجهیزات برای جلوگیری از نفوذ سارقان و افرادی است که قصد ورود غیر مجاز به ساختمان شما را دارند. در ضد سرقت در مدل های مختلف و برای کاربردهای گوناگون طراحی و تولید می شوند. راسان درب در زمینه فروش درب ضد سرقت در ایران فعالیت دارد و امکان ارسال محصولات به تمام شهرها را فراهم نموده است.

خرید و نصب درب ورودی ضد سرقت از مهمترین اقدامات برای ایجاد امنیت در ساختمانهاست. البته باید دقت نمایید حتما از مدلهای اصل و باکیفیت بازار خریداری نمایید. در این مجموعه امکان خرید اینترنتی و حضوری محصولات فراهم شده است. در ابتدا با توجه به نیاز و میزان بودجه مشتری مشاوره لازم انجام گرفته و محصول مناسب معرفی و در صورت تایید خریدار، ثبت سفارش انجام می شود.

فروش درب ضد سرقت

مهمترین مساله در هنگام خرید مدلهای مختلف در ضد سرقت آگاهی از انواع این محصول و مشخصات آن است. درب های مدرن و لاکچری از جمله محصولات پرطرفدار و پرفروش در بازار می باشد که با استفاده از طراحی خاص، تاج و روکوب، رویه زیبا و یراق آلات شیک استفاده شده در این محصول ظاهری بسیار جذاب به ساختمان می بخشد. قیمت درب ضد سرقت  به فاکتورهای مهمی از جمله ابعاد درب، نوع جنس درب و یراق آلات به کار رفته در این درب ها بستگی دارد. مهم ترین هدف از خرید درب ضد سرقت، امنیت ایجاد شده توسط آن هاست و نباید امنیت را فدای زیبایی کنید. قیمت درب ضد سرقت اصل در مراکز فروش و بورس درب ضد سرقت در تهران و ایران بسیار مناسب تر از فروشگاه های متفرقه می باشد و شما با خیال راحت می توانید از این مراکز اقدام به خرید نمایید. راسان درب یکی از مراکز فروش معتبر در ضد سرقت است و می توان به جرات گفت اگر به دنبال بورس درب ضد سرقت در تهران و یا حتی ایران هستید می توانید به این فروشگاه مراجعه بفرمایید.

درب ضد سرقت

از مدرن ترین و امن ترین مدل های درب ورودی ساختمان، می توان به درب ضد سرقت اشاره نمود. با توجه به استقبال خریداران از این محصولات، تولید کنندگان درب ورودی ضد سرقت اقدام به طراحی و تولید انواع درب ضد سرقت (anti theft door) در مدل ها و طرح های مختلف برای کاربرد های گوناگون نموده اند. مهم ترین فاکتور برای خرید درب ضد سرقت، امنیت و مقاومت آن می باشد و مورد بعدی که برای خریداران اهمیت دارد قیمت درب ضد سرقت است. به طور معمول قیمت درب با کیفیت آن رابطه مستقیم دارد یعنی هر چقدر هزینه بیشتری برای خرید درب پرداخت نمایید محصول باکیفیت تر و شیک تری را می توانید خریداری نمایید. اما توجه نمایید برای خرید حتما به یک مرکز فروش معتبر درب ضد سرقت مراجعه نمایید. در مرکز فروش و بورس درب ضد سرقت شما می توانید مدل های متنوعی از محصولات را مشاهده و با قیمت ارزانتر خریداری نمایید.

اگر تجربه کافی در زمینه خرید درب ورودی ضد سرقت نداشته باشید ممکن است محصولات فیک را به جای محصولات اصلی به شما بفروشند. درب های فیک و قلابی هیچ امنیتی برای ساختمان شما فراهم نمی آورند. درب ضد سرقت ایرانی از بهترین محصولات موجود در بازار می باشد.

قیمت درب ضد سرقت 

همان طور که در ابتدا اشاره شد، قیمت درب ضد سرقت به موارد مختلفی بستگی دارد و از جمله آن می توان به این موارد اشاره نمود:

  • ابعاد در ضد سرقت
  • نوع رویه درب
  • نوع قفل و یراق آلات به کار رفته در درب
  • طراحی 
  • ساختار فلزی استفاده شده در در ضد سرقت
  • میزان سفارشی سازی برای ایجاد عایق صوتی
  • و..

بنابراین قبل از خرید در ضد سرقت باید با ویژگی های این درب ها آشنایی داشته باشید و به این نکته توجه نمایید که هرگز نباید قیمت درب ضد سرقت گران، شما را به اشتباه بیندازید و این چنین متصور شوید که به دلیل قیمت بالا می تواند امنیت عالی برای شما رقم بزند. بلکه مهم ترین مساله برای خرید در ضد سرقت امن تهیه درب از یک فروشگاه معتبر است که دارای مرکز پخش مشخص و نمونه کارهای زیاد است. تمام درب های موجود در راسان درب، اصل و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه می شود. 

به این نکته دقت نمایید که اکثر محصولاتی که به عنوان در ضدسرقت ترک به مشتریان معرفی میشوند، در واقع دربهای مونتاژ ایران هستند و نیازی نیست برای خرید دربهای ایرانی هزینه ای مشابه درب ترک اصل پرداخت نمایید. قیمت درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک بسیار ارزان‌تر از دربهای ترک اصل است و مهمترین علت این امر هم افزایش نرخ دلار است و نه کیفیت بهتر دربهای ترک!

نکات مهم برای خرید در ضد سرقت

اگر به دنبال آرامش و امنیت برای اعضای خانواده خود هستید توصیه ما به شما عزیزان خرید یک در ضد سرقت امن و باکیفیت است. متاسفانه بعضی از فروشندگان درب های ورودی با تولید و فروش درب های قلابی و بی کیفیت، خریداران را نسبت به این محصولات بی اعتماد نمودند. بهتر است بدانید در ضد سرقت اصل و باکیفیت بر اساس استانداردهای مشخص طراحی و تولید شده و میزان احتمال سرقت از منازل را تا حد زیادی کاهش می دهند. در گذشته تنها امنیت درب ها اهمیت داشت اما در این روزها ظاهر این درب ها هم مورد توجه قرار گرفته و سعی می شود با دکوراسیون ساختمان همخوانی داشته باشد. درب ضد سرقت شیشه خور از مدلهای جدید و مدرن بازار به شمار می رود. روکش درب های شیشه خور به صورت یکپارچه تولید می شود و برای ایجاد ظاهری شیک تر شیشه دکورال بر روی آن ها نصب می شود. درب چوبی از محبوب ترین مدل درب ورودی و درب داخلی ساختمان به شمار می رود.

 درب ضد سرقت اصل باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ 

حتما این سوال برایتان پیش آمده که چگونه می توانیم درب ضد سرقت اصل را از درب قلابی و فیک تشخیص دهیم؟ مهم ترین و اولین توصیه ما برای خرید در ضد سرقت، مراجعه به یک مرکز فروش معتبر است. بورس درب ضد سرقت در تهران آدرس خاصی نداشته و در واقع فروشگاه های در ضد سرقت در سطح شهر پراکنده اند. راسان درب از معتبرترین و قدیمی ترین تولید کننده و عرضه کننده درب ضد سرقت می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده از کیفیت و قیمت محصولات این فروشگاه، اقدام به خرید نمایید. از مهم ترین ویژگی های در ضد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود:

  • در تولید و ساخت درب های اصل از ورقه های فولادی و آهنی استفاده می شود که همین امر موجب افزایش وزن درب می شود.
  • دربی را انتخاب نمایید که قفل ضد سرقت از معتبرترین برندها بر روی آن نصب شده باشد. (قفل های مورد استفاده بر روی درب های تولید شده در راسان درب همگی از برندهای کاله و داف ترک می باشد.)
  • معولا در درب های با کیفیت از 4 عدد لولا قطور و باکیفیت استفاده می شود که قابلیت رگلاژ هم دارند.
  • درب های اصل ضد سرقت دارای عایق صوتی و حرارت نیز می باشند. این درب ها در هنگام زلزله و آتش سوزی بسیار مقاوم هستند.
  •  چارچوب مورد استفاده در این درب ها، اغلب از ورق فلزی 2 میلی‌ متری ساخته شده است. همچنین دور تا دور لنگه در ضد سرقت، یک نوار درزگیر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل منزل تعبیه شده است.
  • استفاده از فلز سرتاسری میان دو رویه درب
  • استفاده از روکش های شیک و لوکس

انواع درب ضد سرقت

در ضد سرقت آپارتمان از لحاظ جنس و نوع رویه و همچنین ابعاد و نوع کاربرد دارای انواع مختلفی هستنند. معمولا قیمت در ضد سرقت تمام چوب کمی گران می باشد و تقاضا نیز کمتر دارد. به منظور افزایش کیفیت و مقاومت درب ها سعی شده است که در ساختار داخلی درب از فلزاتی مانند فولاد استفاده شود. سپس از روکش ها برای ایجاد ظاهری جذاب برای درب استفاده شده است. در ضد سرقت از لحاظ کشور سازنده به چند گروه تقسیم میشوند. درب ترک، ایرانی، چین و ایتالیایی از جمله درب ها موجود در بازار ایران می باشند. از انواع درب های ضد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. درب ضد سرقت از لحاظ نوع رویه(درب چوب، ترموود، درب فلزی، درب ام دی اف و در ضد سرقت استیل)
  2. در ضد سرقت از لحاظ ابعاد(درب تک لنگه، یک و نیم لنگه، دو لنگه و سه لنگه)
  3. درب ضد سرقت از لحاظ کاربرد(درب ضد سرقت آپارتمانی، درب ویلایی، درب ورودی لابی)

درب های ارزان قیمت بازار معمولا از نوع درب رویه فلزی می باشند. این درب ها دارای ظاهری ساده و ساختاری مقاوم هستند. از لوکس ترین و گران ترین مدل های در ضد سرقت می توان به درب استیل طلایی اشاره نمود. درب استیل ضد سرقت دارای طول عمر و مقاومت بالا بوده و ظاهری بسیار زیبا و کلاسیک دارند. جدیدترین مدل های در ضد سرقت را می توانید در فروشگاه راسان درب خریداری نمایید. اگر دربی مد نظر شما است که در لیست محصولات مشاهده نمی فرمایید با ارسال عکس محصول امکان تولید آن امکان پذیر می باشد. 

در ادامه به بررسی و مقایسه تعدادی از مدلهای این محصولات می‌پردازیم:

انواع درب ضد سرقت مزایا و معایب کاربرد
درب ضد سرقت فلزی مزایا: مقاومت بالا، ارزان قیمت، مناسب برای نصب در قسمت بیرونی ساختمان
معایب: ظاهر ساده
درب آپارتمانی، لابی، ویلایی
درب ضد سرقت چوبی مزایا: ظاهر بسیار شیک، مقاوم، تنوع مدل
معایب: قیمت نسبتا بالا
درب آپارتمانی، درب لابی
درب ضدسرقت رویه پی وی سی  مزایا: قیمت مناسب، تنوع مدل، مقاوم
معایب: تغییر رنگ و ظاهر درب در مواجه با نور خورشید و رطوبت 
درب آپارتمانی
درب استیل ضد سرقت مزایا: مقاومت بالا، طراحی و ظاهر شیک
معایب: قیمت بسیار بالا
درب لابی، فروشگاه

همچنین محصولات در ضد سرقت از لحاظ رنگ روکش به انواع درب سفید، قهوه ای، گردویی و ... تقسیم بندی می‌شوند.

نصب درب ضد سرقت

پس از خرید درب مناسب و اصل مهم ترین مرحله نصب آن است. نصب درب ضد سرقت باید به صورت کاملا اصولی انجام شود در غیر این صورت کیفیت و امنیت درب کاهش می یابد. در پروسه نصب درب نیازی به کندن چهارچوب فلزی قدیمی نیست مگر در موارد خاص که عرض درب کم باشد. در مواردی که عرض درب موجود کم باشد، چهارچوب قدیمی بصورت یک تیکه با فرز جدا می شود و تخریبی انجام نمی شود. چهارچوب درب ضدسرقت با مصالح پر می شود که این مصالح می تواند فوم فشرده پلی اورتان و یا مصالح ساختمانی مانند سیمان و ماسه باشد.

مرکز فروش درب ضدسرقت

اگر به دنبال مرکز فروش و بورس درب ضد سرقت در تهران هستید، به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات راسان درب بازدید نمایید. در این مجموعه جدیدترین محصولات بازار موجود بوده و تنوع بسیار گسترده ای از درب های ورودی آپارتمان و ویلا را شاهد خواهید بود. در بورس درب ضد سرقت شما می توانید محصول دلخواه را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. همچنین شما می توانید درب در طرح، رنگ و ابعاد دلخواه را سفارش تا برای شما ساخته شود.

کاربرد دربهای ضد سرقت

دربهای ضد سرقت بر اساس محل نصب و نوع کاربرد دارای مدلهای مختلفی هستند. از درب ضد سرقت می‌توان به عنوان درب ورودی لابی، درب واحد آپارتمان و درب ویلا  استفاده نمود. همچنین از این دربها می‌توان برای انبار و کارگاه‌ها استفاده نمود. البته که ساختار دربهایی که در کارگاه ها و منازل استفاده می‌شود، با یکدیگر متفاوت است.

امنیت دربهای ضد سرقت از سایر مدلهای درب ورودی بیشتر است و از این رو بهترین و ایمن ترین مدل درب ورودی ساختمان است.

یراق آلات در ضد سرقت

 یراق آلات نصب شده بر روی در ضد سرقت در امنیت و زیبایی این درب ها بسیار تاثیر گذار می باشد. دستگیره ها بهتر است از جنس استیل باشد و همچنین قفل استفاده شده بر روی درب از شرکت کاله ترکیه که در جهان رتبه اول رعایت استانداردهای جهانی را دارد و ساخت و کپی برداری از کلید آنها بسیار دشوار و در مواردی غیرممکن است. جنس چشمی و همچنین قفل شب بند درب ضد سرقت نیز چک شود که از اجناس مرغوب باشد نه متفرقه. درب های لوکس را می توان به روکوب و تاج سفارش دهید. همچنین در برخی مواقع برای ایجاد امنیت بیشتر می توان از حفاظ برای درب های ضد سرقت استفاده نمود. البته نصب حفاظ برای درب ضد سرقت به دلیل امنیت بالای این محصولات تقریبا منسوخ شده است.

به علت بالا بودن ضریب ایمنی درب ضدسرقت و به زبان ساده نفوذپذیری سخت و دشوار نسبت به انواع دیگر درب های ساختمانی، اصطلاحاً به آن درب ضد سرقت می گویند و اینکه به چه میزان می توان به خاصیت ضد سرقت بودن این نوع درب ها اعتماد کرد دقیقاً به عوامل و فاکتورهای متعددی از قبیل نوع درب ضد سرقت، آلیاژ مصرفی در یراق آلات درب، کیفیت ساخت، نوع چهارچوب، قفل درب ضد سرقت و … بستگی دارد و هدف اصلی راسان درب ارائه درب های ضد سرقت با بهترین قیمت و كيفيت به مشتریان محترم می باشد. از مهم ترین مشخصات و ویژگی های یک درب ضدسرقت می‌توان به امنیت بالای این درب ها و ظاهر زیبای آن ها اشاره کرد.

تماس بگیرید