X

درب اچ دی اف | مدلها و قیمت خرید در hdf

09129315210 کارشناس فروش

درب اچ دی اف | مدلها و قیمت خرید در hdf

  • قیمت درب اچ دی اف چقدر است؟

    درب hdf از ارزان ترین مدل های درب داخلی به شمار می رود. هر درب با توجه به ابعاد، طرح و رنگ دارای قیمت متفاوتی است. قیمت ارزان ترین مدل درب اچ دی اف در راسان درب 850,000 تومان است که یک درب خام است.

  • درب چوبی اچ دی اف را از کجا بخریم؟

    درب اچ دی اف از نوعی فیبر ساخته شده. این درب ها دارای قیمت مناسب و کیفیت قابل قبولی هستند. برای خرید درب hdf ارزان با راسان درب تماس بگیرید.

  • ساختار درب اچ دی اف چگونه است؟

    برای ساخت این درب ها از اچ دی اف که یک نوع چوب مصنوعی است استفاده شده. اگر بخواهیم محصولی قیمت مناسب داشته باشید می توانید از روکش پی وی سی و اگر محصول باکیفیت تر و گران تری را بخواهید می توان از روکش چوبی برای این درب ها استفاده نمود.

 

درب اچ دی اف یکی از مدل های درب اتاقی و درب داخلی ساختمان می باشد. این درب ها در طرح و رنگ بندی متنوع در راسان درب تولید و بدون واسطه به دست مشتریان عزیز می رسد. برای خرید و اطلاع از قیمت درب hdf با راسان درب تماس بگیرید. 

در راسان درب امکان تولید و ساخت دربهای اچ دی اف با رنگ، طرح و ابعاد دلخواه امکان پذیر می باشد.

درب hdf  چیست؟

HDF  مخفف کلمات High density fiberboard می باشد. اچ دی اف نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می شود و چگالی آن بالای 800 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.
 وزن کم درب اچ دی اف و مقاومت بالای رویه ها و کیفیت بالای کلاف چوبی از جمله ی این موارد می باشد. ساختار داخل درب HDF از شبکه های هانی کام ترک ۲٫۵ * ۲٫۵ سانتی متر ساخته شده است که مقاومت این درب را دو چندان می کند. استفاده از اتصالات فینگر جوینت در کلاف چوب داخلی درب اچ دی اف باعث شده است این نوع درب ها را از هرگونه تابیدگی برای درب سرویسی مصون بدارد. یکی از بهترین متریال ها برای ساخت درب سرویسی و درب حمام درب اچ دی اف می باشد. برای خرید انواع درب اچ دی اف ارزان قیمت و با کیفیت با فروشگاه راسان درب تماس بگیرید.

کاربرد درب hdf

درب اچ دی اف معمولا برای اتاق خواب و سرویس بهداشتی استفاده می شود و به طور کلی در دسته درب داخلی ساختمان می باشد، اما به دلیل چگالی ورق اچ دی اف برای درب ورودی ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد، اما استقامت درب ضد سرقت را ندارد. پیشنهاد می شود در صورت استفاده از ورق مسطح برای درب ورودی دو ورق اچ دی اف 3 میل روی هم پرس شود که انجام این عمل باعث می شود هم استحکام این نوع درب به میزان قابل توجهی بالا رود و هم عمق شیارهای CNC افزایش یابد که به زیبایی کار می افزاید.
از نظر کمی، کیفی و قیمت رویه درب اچ دی اف تولید شده در کشور مالزی و چین در یک سطح قیمت و کشور ترکیه و رومانی در سطح بالاتری نسبت به تولیدات چینی و مالزی قرار دارد. همان طور که درب ضد سرقت ترک دارای کیفیت بالایی است رویه hdf آن نیز کیفیت خوبی دارد.
ورق اچ دی اف در پشت و روی تخته های چوبی پرس می شود، در کارخانه های تولید کننده درب، ورق اچ دی اف را به وسیله دستگاه ممبران با PVC نیز روکش می کنند و درب های با نام درب پی وی سی و یا درب اچ دی اف روکش پی وی سی به بازار عرضه می کنند. قیمت درب اچ دی اف به نسبت ارزان تر از دربهای دیگر میباشد.
قیمت درب اچ دی اف hdf از عوامل تاثیرگذار در تولید بیشتر این گونه از دربها دارد. برای خرید درب ضد سرقت و در اچ دی اف با راسان درب تماس بگیرید.

قیمت درب hdf

قیمت درب داخلی ساختمان بر مبنای میزان کیفیت نوع رویه درب داخلی و کیفیت متریال و کیفیت رنگ کاری درب داخلی ساختمانی مورد استفاده در استراکچر درب داخلی مورد ارزیابی و قیمت گذاری قرار می گیرد. قیمت درب داخلی HDF نیز از این قانون مستثنی نمی باشد. رویه های درب HDF از کشور های مختلف ترکیه و چین خریداری می شود. قیمت درب داخلی ساختمانی HDF بر مبنای نوع رویه قیمت گذاری می شود. 

درب های اتاقی و سرویس HDF

معمولا درب داخلی ساختمان HDF با عرض های ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر برای درب های اتاقی ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. درب سرویس و حمام HDF نیز معمولا با عرض های ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر تولید می شود. البته با توجه به اینکه درب های سرویس HDF ممکن است با محدودیت هایی روبرو باشد ممکن است از عرض ۷۰ سانتی متر کمتر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وجود روشویی در سرویس عامل محدودیت زا برای عرض درب داخلی سرویس HDF می باشد. معمولا عرض درب اتاقی HDF متناسب با متراژ واحد ساختمانی می باشد. معمولا در ساختمان های با متراژ بالای ۱۰۰ سانتی متر عرض درب اتاقی HDF در محدوده ۸۲ تا ۹۲ سانتی متر قرار دارد که وسایل بزرگ نیز از این درب ها می تواند عبور کند.

البته قیمت درب داخلی ساختمانی سرویس HDF با درب اتاق HDF متفاوت نمی باشد. این به این خاطر می باشد که رویه درب اتاقی HDF و درب سرویس HDF با عرض های مختلف از کشور های ترکیه و چین وارد ایران می شود و اختلاف قیمت جزیی بین عرض ها مختلف وجود ندارد و معمولا سازندگان و فروشندگان درب های سرویس و اتاقی HDF یک قیمت واحد را به هر عرضی در نظر می گیرند.

آیا با درب ملامینه آشنایی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله مرتبط با درب ملامینه را مطالعه بفرمایید.

 

رنگ درب hdf

رنگ درب ها به دو صورت ساده و پتينه قابل انجام می باشد که رنگ ساده معمولا رنگهای روشن مانند: سفيد شيری و طوسی وغيره رنگ پتينه در قالب رنگ های تيره تر می باشد. با توجه به جزییات ابعاد درب های داخلی می توان بیان کرد که سایز دقیق و استانداری برای ساخت این نوع درب های HDF وجود ندارد. 

انواع روکش های درب  HDF

  • ورق های HDF با روکش ملامینه 
  • ورق های HDF قالب گیری شده
  • رویه HDF به صورت ورق مسطح
  • انواع درب ساخته شده با HDF


درب تمام چوبی اچ دی اف

این گونه درب ها توپر است و هیچ فضای خالی بین آنها نیست.این نوع درب کاملا از چوب ساخته شده اند. درمورد درب چوبی اتاقی هم بخوانید.

درب روکش hdf

 برای ساخت این نوع درب ابتدا یک کلاف چوبی مستطیل شکل (انند یک قاب عکس) با توجه به ابعاد درب ساخته می شود و یا ورقهای پیش ساخته ای مانند ورقهای HPL،HDF و یا سایر ورقها با توجه به سفارش مشتری بر رو و پشت کلاف پرس خواهد شد. البته فضای خالی میان درب را با شبکه بندی چوبی یا مقوایی که شباهت بسیاری به لانه زنبور عسل دارد و آن را هانیکام می نامند پر می کنند، استفاده از شبکه بندی ها در فضای خالی بین رویه های درب برای بالابردن مقاومت درب در برابر ضربه و شکنندگی می باشد.
لازم به ذکر است می توان از پر کنندهای دیگری مانند پشم سنگ یا یونولیت برای پر کردن فضای خالی بین دربها استفاده نمود که عایق بهتری برای جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی و انتشار صدا می باشد.

خصوصیات درب اچ دی اف

درب اچ دی اف را از یک کلاف اصلی چوبی می‌سازند و سپس دو طرف کلاف چوبی را با ورق‌های اچ دی اف پوشش می‌دهند. ناگفته نماند این ورق‌ها به صورت پرس شده بر روی کلاف قرار میگیرند و از استقامت خوبی برخوردار هستند. در فضای خالی بین دو ورق از قطعات مشبک که شبیه لانه زنبور است استفاده می‌ شود. همچنین برای پر کردن حفره‌های خالی کلاف میانی، میتوان از یونولیت یا پشم سنگ استفاده کرد تا هم درب در برابر ضربه مقاوم شود و هم عایق مناسبی ایجاد شود. بر روی سطح ورق اچ دی اف شیارهایی با نقش چوب طراحی شده است که حس چوب طبیعی را به محیط می بخشد. در کارخانه رنگ سفید بر روی درها زده می‌شود که شما میتوانید مناسب با نیازتان رنگ درب را تغییر دهید.

درب اچ دی اف ارزان قیمت

جالب است بدانید که ورق های HDF مورد استفاده در صنعت درب همانطور که گفته شد فیبر می باشند که در حین تولید به وسیله غلطک های داغ شیارهایی مشابه طرح چوب بر روی سطح ورق HDF ایجاد می شود و در نهایت در برخی از تولیدات کارخانه ها یک آستر سفید بر روی ورق HDF پاشیده می شود که البته این حالت بیشتر در ورق های 3 میلی متری دیده می شود.
لازم به ذکر است که ورق های MDF با ضخامت های مشابه نیز وجود دارد که تفاوت آن با HDF را در نوشتارهای بخش مقالات سایت می توانید بررسی کنید.
برای اطلاع از قیمت درب hdf  با راسان درب تماس بگیرید.

خرید اینترنتی درب  hdf

درب اچ دی اف را می توانید به عنوان درب داخلی ساختمان مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر خرید اینترنتی درب ضد سرقت راسان درب امکان خرید اینترنتی درب hfd را نیز برای شما عزیزان فراهم آورده است. کافی ست با ما در ارتباط باشید.


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
  • مریم کتابفروشان
    قیمتت درب اچ دی اف مدل ۸۴ چند هستش؟
    • مدیر سایت

      با سلام. برای استعلام قیمت با واحد فروش تماس بگیرید.

تماس بگیرید