X

هزینه تعمیر درب ضد سرقت در تهران

09129315210 کارشناس فروش
تعمیر درب ضد سرقت

درب ضد سرقت پس از مدتی استفاده و بنا به دلایل متعددی دچار مشکلاتی میشوند که نیاز به تعمیر درب ضد سرقت احساس میشود و چون درب های ضد سرقت دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند، تعمیر آن نیاز به تخصص داشته و افراد با تجربه با ابزار مخصوص این کار را انجام می دهند.

راسان درب
راسان درب

اگر نیاز به تعمیر درب ضد سرقت، سرویس و سایر خدمات در این زمینه دارید در ادامه با ما همراه باشید.

تعمیر درب ضد سرقت

گاهی اوقات ممکن است بعد از مدتی استفاده از دربهای ضد سرقت، این محصولات نیاز به تعمیر پیدا کنند. تعمیر درب ضد سرقت به شاخه‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شود. تعمیر قفل، لولا، دستگیره و یا مشکل در باز و بسته نمودن درب. همچنین ممکن است در اثر بی کیفیت بودن روکش و یا رنگ مورد استفاده برای روکش درب و یا برخورد ضربه، نیاز به تعویض روکش داشته باشید که این امر هم در دسته تعمیرات درب ضد سرقت قرار دارد. برای از بین بردن خط و خش درب ضد سرقت می توانید اقدام به رنگ نمودن روکش درب نمایید.

در مورد نحوه و هزینه تعویض روکش درب ضد سرقت بیشتر بدانید.

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع تعمیرات درب ضد سرقت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برخی از خدمات ارائه شده توسط راسان درب در زمینه تعمیرات درب ضد سرقت

تعمیر مغزی قفل ضد سرقت

تعویض مغزی درب ضد سرقت

در اثر خرابی قفل و یا در هنگام نقل مکان به منزل جدید نیاز به تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت دارید. هزینه تعویض مغزی بسیار ارزانتر از تعویض قفل ضد سرقت است.

تعمیر روکش درب ضد سرقت

تعمیر روکش درب ضد سرقت

ممکن است در اثر ضربه و بی کیفیت بودن روکش درب ضد سرقت بعد از مدتی نیاز به تعویض و تعمیر روکش درب ضد سرقت داشته باشید.

 

رگلاژ درب ضد سرقت

در واقع به این صورت است که با تنظیم ارتفاع و رفع مشکلات در قسمت لولاها و ایجاد یک تنش و توازن مستقیم در قطعات چندگانه درب ضد سرقت عملیات رگلاژ صورت می پذیرد.
یکی از بزرگترین دغدغه های امروزه زندگی شهری وجود امنیت و حریم خصوصی و نحوه ایجاد یک محیط امن برای ارامش بیشتر می باشد که افراد برای برطرف کردن نگرانی های خود حاضر به استفاده از ابزارهای مختلف هستند.
درب ضد سرقت نیز یکی از مواردی است که به شدت در صنعت ساختمان سازی رونق داشته و روز به روز روند رو به رشدی را تجربه می کند، زیرا امنیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری باعث شده تا به یک امر حیاتی تبدیل شود.
این نوع درب ها پس از مدتی استفاده و بنا به دلایل متعددی دچار مشکلاتی میشوند که نیاز به تعمیر درب ضد سرقت احساس میشود و چون درب های ضد سرقت دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند،تعمیر و رگلاژ ان نیاز به تخصص داشته و افراد با تجربه با ابزار مخصوص این کار را انجام می دهند. از مهم ترین علت بسته نشدن درب ضد سرقت می توان خارج شدن درب از حالت رگلاژ باشد.

با اجزای درب ضد سرقت آشنا شوید.

ایراداتی که ممکن است برای درب ضد سرقت ایجاد شود:

  •  از کار افتادن قفل درب ضد سرقت
  • ایجاد ایراد در یراق الات درب ضد سرقت
  • خراب شدن و شکستن لولای درب
  • خراب شدن و از کار افتادن مغزی درب ضد سرقت
  •  ایجاد گیر و خارج شدن از تنظیم درست درب ضد سرقت و مشکل در بسته شدن ان
  •  خرابی چشمی درب ضد سرقت که نیاز به تعویض دارد
  •  کم شدن کارایی دستگیره درب ضد سرقت و یا از کار افتادن آن

تعمیر درب ضد سرقت

نحوه تنظیم درب ضد سرقت

مهمترین قسمتی که در تنظیم درب ضد سرقت مهم و می توان گفت که اساس رگلاژ در عملکرد درست آن است لولا می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است و لنگه را در چهارچوب محکم نگه می دارد.
تعمیرکار درب ضد سرقت به خوبی می داند که چه تعداد لولا و در چه فاصله هایی نیاز است تا رگلاژ این دربها تحقق یابد البته لازم به ذکر است که رگلاژ زمانی به خوبی اتفاق می افتد که تمامی قطعات به خوبی تنظیم شده باشد. مشکلاتی که در خارج شدن از رگلاژ درب ضد سرقت ایجاد می شود زیاد است که مهم ترین آن گیر در باز و بسته شدن می باشد که علاوه بر کاهش کارایی درب ضد سرقت موجب سلب آرامش نیز می شود.
برای رگلاژ درب ضد سرقت تعمیرکار باید تمامی قطعات اعم از یراق آلات و لولا را چک کرده و در صورت نیاز لولای کمکی اضافه کند و یا از واشر مخصوص برای بالا بردن لنگه بهره گیرد، درب ضد سرقت چینی که دارای رگلاژ دشواری هستند با این نکات قابل اجرا نمی باشد و لازمه که تعمیرکار درب ضد سرقت یک نیروی جوشکار نیز همراه خود داشته باشد تا در صورت نیاز لولاها را جا به جا کند.
رفع صدای درب ضد سرقت با رگلاژ درست و اصولی برطرف می شود و نیازی نیست که نگران باشید، تنها کافی تا تعمیرکار تمامی نکات مربوط به تعمیر درب ضد سرقت را رعایت کند.

تعویض قفل درب ضد سرقت

مهمترین بخش درب ضد سرقت قفل آن است که باعث امنیت می شود و متناسب با ساختاری که دارد مانع نفوذ سارقان و بیگانگان به داخل آپارتمان می شود. قفل این دربها بعد از مدتی خراب می شود و مشکلاتی را ایجاد می کند که لازمه تعمیرکار ماهر اقدام به تعویض قفل ضد سرقت کند و می تواند قفل کاله را جایگزین قفل از کار افتاده کند.
قفل ضد سرقت کاله بهترین قفل موجود در بازار که تمامی استانداردهای لازمه را داراست و در کشور ترکیه تولید و وارد کشور می شود. مهمترین قسمت قفل این دربها مغزی آن است که برای تعویض مغزی قفل باید قسمت های مثل شب بند و کاسه رزت از قفل باز شود و پوکی ها از آن خارج شود.

نحوه تعویض مغزی قفل درب ضدسرقت

برای توضیح این بخش اجازه دهید ابتدا با مغزی درب های ضد سرقت اشنا شویم، به طور کلی در قفل درب ضد سرقت دو مغزی به کار می رود که بخش بالا را شببند و بخش پایینی را با مغزی ساده معرفی می کنند.
برای تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت  در قسمت شببند، ابتدا پیچ ها را باز کرده و پوکی همراه با کاسه رزت را خارج می کنیم سپس رزت را از قسمت پشت درب ضد سرقت خارج کرده و به قسمت مغزی قفل می رسیم.
پس از خارج کردن رزت، پیچ مغزی که بر روی قفل ضدسرقت وصل شده است را باز کرده و مغزی قفل ضدسرقت را خارج میکنیم.
باید دقت کنید که در قسمت شببند، مغزی از داخل خارج می شود پس برای تعویض مغزی درب ، ابتدا کاسه و پوکی را در داخل قفل ضدسرقت انداخته و پس از انداختن رزت پیچ ها را می بندیم، برای قرار گیری دقیق مغزی باید دقت لازم صورت گیرد.
در مغزی پایین نیز عملیات تعویض به شکل بالا انجام میشود و تنها تفاوت ان این است که در تعویض مغزی قفل بالا ، کاسه و پوکی باهم بسته میشد اما در مغزی پایین، کاسه به تنهایی و رزت با پوکی از پشت بسته میشود.
با توجه به نکاتی که در این بخش ذکر کردیم باید دقت کنید که تعویض قفل درب ضدسرقت و تعویض مغزی قفل ضدسرقت نیاز به دقت و تخصص بالایی دارد.

رگلاژ درب ضد سرقت

روغن کاری درب ضد سرقت

روغن کاری درب ضد سرقت سوالی است که افراد زیادی در هنگام گرفتن مشاوره از تیم فنی ما سوال می کنند و این موضوع کنجکاوی زیادی را در ذهن انها ایجاد کرده است که به صورت کوتاه به این مسائل می پردازیم.
صدا دادن و کندی در عملکرد بخش هایی همچون لولا و یراق الات و دستگیره و … در واقع با ایجاد سایش و یا پاس زدن قطعات بر می گردد که باعث ایجاد صدای ناهنجار در قسمت هایی که متحرک هستند می گردد.
راه چاره برای این مشکلات دو روش است که یکی روغن کاری درب ضد سرقت و دیگری استفاده از تعمیر است که برای هر دو کار می توانید با ما تماس بگیرید.

نحوه روغن کاری به این شکل است که پس از بررسی کارشناس فنی و مشخص شدن ایراد ، تعمیرکار اقدام به تزریق روغن به بخش های مورد نظر می کند که این عمل سبب روان شدن عملکرد و همچنین کاهش تنش ناشی از زنگ زدگی و یا کهنگی قطعات می شود.
جالب است بدانید که روغن کاری زیرمجموعه و از عملیات های اجرایی در تعمیر درب ضد سرقت است که توسط افراد ماهر شناسایی و انجام می شود.

چرا هنگام باز و بسته نمودن، درب ضد سرقت صدا می دهد؟

در منازل و ساختمان ها پیش امده که در هنگام باز و بست درب های تحت عنوان ضد سرقت با صدای ناهنجار رو به رو شده اید و به دلیل عدم اگاهی کافی از شرایط و ساختار این نوع درب ها تنها با پذیرفتن این مشکل غیر قابل تحمل یک سازش غیر منطقی را برای خود و افراد ساختمان ایجاده کرده اید که شاید باورتان نشود که تنها با تنظیم اصولی آن قابل حل است.

تفاوت درب های ضد سرقت ترک و چینی و ایرانی در بحث تعمیرات

چهار تفاوت عمده سه نوع درب ضد سرقتی که مد نظر است را بررسی می کنیم تا به نتایج موجهی برسیم.اولین تفاوت درب های ضد سرقت در چارچوب ان است به نحوی که چارچوب درب های ضد سرقت چینی ابزار نخورده و تخت است. اما در درب های ضد سرقت ترک این موضوع کاملا برعکس می باشد و چهار چوب درب های ضد سرقت ترک ابزار خورده هستند و زیبایی و جذابیت منحصر به فردی ایجاد کرده اند که باعث قیمت بیشتر نسبت به نوع چینی ان است.
فرق بعدی این نوع دربها ،  تفاوت در لولاهای ان است. لولاهای درب های ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده است و کاملا دیده می شود اما لولاهای درب های ضد سرقت چینی پنهان است و نه از داخل و نه از بیرون قابل رویت نمی باشد و کار را برای تعمیرات دشوارتر می کند.
تفاوت عمده بعدی را می توان در رویه این درب ها مشاهده کرد، به گونه ای که رویه درب ضد سرقت چین به صورت استیل با رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد اما رویه درب های ضد سرقت ترک به دو دسته ام دی اف با روکش طبیعی چوب و یا MDF  با روکش پی وی سی تقسیم می شود.
نکته جالب بعدی که در تنظیم درب ضد سرقت تاثیر به سزایی دارد وزن دربهای ضد سرقت چینی است که بسیار سبکتر از جنس ترک ان است.
در بحث نصب نیز چین آسان تر و سریع تر نصب می شوند هر چند که نصب درب ضد سرقت ترک نیز بیشتر از دو ساعت زمانبر نخواهد بود، اما توجه کنید که بخش اصلی درب های تحت عنوان ضد سرقت با امنیت بالا را قفل ان ممکن می کند و بدون قفل های کاله داف مرغوب علنا بدون کارایی است و تفاوتی با دربهای چوبی معمولی ندارد. درب ضد سرقت ترک از مدلهایی محبوب بازار است.

تعمیر قفل درب ضد سرقت

سوالات متداول در زمینه تعمیر درب ضد سرقت

اگر برای تعمیر درب ضد سرقت نیاز به راهنمایی دارید می توانید با مشاوران ما در راسان درب تماس بگیرید. ارائه تعمیرات با مناسب ترین قیمت از دیگر خدمات ما می باشد.

دلایل خارج شدن درب ضد سرقت از حالت تنظیم چیست؟

تنظیم درب ضد سرقت بر اساس تنظیم تک تک قطعات درگیر در عملکرد وسیله مورد نظر عملیاتی می شود و ایراد در هر قسمتی که در مکانیزم حرکتی نقش دارد می تواند درب ضد سرقت را دچار مشکل در باز و بست کند، قسمت هایی که بیشترین تاثیر را در رگلاژ درب ضد سرقت ایفا می کنند شامل لولاها، سیستم قفل، روکش درب ضد سرقت، لنگه درب و تمامی مواردی است که دران برای حرکت لنگه بر روی چهارچوب تعبیه شده است.

تعمیر درب ضد سرقت چقدر زمان نیاز دارد؟

زمان مهمترین و اساسی ترین اصل در رضایت مشتری است ، در واقع مردم عزیز ما انتظار دارند تا خدمات تعمیر درب ضد سرقت انها در اسرع وقت و بدون وقفه اجرایی شود زیرا امنیت منزل و اسایش خانوار کاملا وابسته به درب ورودی است و در اصل محافظ اصلی منازل به کارگیری درب ضد سرقت در ساختمان ها می باشد و از سوی دیگر محل عبور و مرور بوده و صداهای ناهنجار و گیر در کارکرد می تواند اسیب های روانی به اعضا وارد کند، پس لازم است که تعمیرات درب ضد سرقت در تهران و کرج که بیشتر از هر نقطه کشور به خدمات سریع ، اسان و قابل دسترس نیاز دارند اجرایی شود، برای همین منظور ما تلاش کرده ایم تا بدون وقفه خدمات تعمیر دربهای ضد سرقت را انجام دهیم و تعمیرکاران خبره و کاربلد را استخدام کرده ایم.

آیا هر کسی می‌تواند تعمیر قفل درب ضد سرقت را خودش انجام دهد؟

به طور معمول در قفل درب های ضد سرقت، ۲ مغزی بکار می‌رود. مغزی بخش بالا، شب بند می‌باشد و مغزی بخش پایین، همان مغزی ساده می‌باشد. ضمن اینکه تعداد زبانه های قفل درب های ضد سرقت نیز بیشتر می‌باشد. بنابراین سرویس و یا تعمیر درب های ضد سرقت را به تعمیرکار حرفه ای بسپارید.


برای رفع صدای درب ضد سرقت، خودتان نحوه روغن کاری درب ضد سرقت را یاد بگیرید .

نحوه روغن کاری درب ضد سرقت بسیار ساده و مانند روغن کاری درب های ساده است. هر گاه که درب شما به سختی باز و بسته شد و یا صدای جیر جیر آن را شنیدید، کافیست لولای درب و قفل آن را روغن کاری کنید و یا اسپری روان کننده به آن بزنید. این کار بسیار آسان می‌باشد و شما می‌توانید رفع صدای درب ضد سرقت را در کمتر از 10 دقیقه انجام دهید . اما تاثیر آن بر روی عمر مفید درب ضد سرقت بسیار زیاد و قابل توجه است. توصیه می‌کنیم روغن کاری درب ضد سرقت از جمله روغن کاری لولاها و قفل آن را حتماً در برنامه‌های خود قرار دهید.

مطالب مفید: درب ضد سرقت فلزی



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • حسین جواهری
    سلام خسته نباشید خیلی استفاده کردم از توضیحات بسیار دقیق وبا حوصله شما ممنونم ۱-ایا چهار چوب خالی برای درب های ضد سرقت دارید من دو عدد درب به اندازه۹۳×۲۰۵ دارم که چهار چوب میخواهم ۲-ایا نماینده در اهواز دارید بسیار متشکرم از راهنمایی شما
    • مدیر سایت

      سلام. ممنون از توجه شما. امکان فروش چهارچوب وجود دارد. متاسفانه در اهواز نمایندگی فعال نداریم ولی امکان ارسال محصولات وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید.

تماس بگیرید