X

قیمت درب ملامینه، خرید جدید ترین مدل ها به همراه کاتالوگ محصولات

09129315210 کارشناس فروش

قیمت درب ملامینه، خرید جدید ترین مدل ها به همراه کاتالوگ محصولات

  • درب ملامینه چیست؟

    درب ملامینه یکی از انواع درب داخلی و درب اتاقی ساختمان است. ورق های اچ پی ال که در صنعت درب استفاده می شوند، در واقع ورق های اچ دی اف (HDF) هستند که بر روی آن یک ورق نازک از کاغذ کرافت پرس شده است. 

  • معایب درب ملامینه چیست؟

    • مناسب برای نصب به عنوان درب حمام و درب دستشویی نمی باشد.
    • در فرآیند تولید درب های ملامینه از ورق های 3 میلی متری استفاده می شود. همین موضوع باعث می شود، کارایی این روکش به عنوان یک روکش مصنوعی، قابل مقایسه با درب تمام چوب و یا درب روکش چوب طبیعی نباشد.
    • درب های ملامینه را نمی توان به عنوان درب لوکس محسوب کرد. دلیل این موضوع هم به این خاطر است، که از چوب های بی کیفیت و غیر طبیعی در ساختار آن استفاده می شود.
  • قیمت درب ملامینه چگونه محاسبه می شود؟

    قیمت درب ملامینه با توجه به مدل و ساختار درب متغیر است. برای استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

درب ملامینه یکی از انواع درب داخلی و درب اتاقی ساختمان است. این درب در طرح و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد. درب ملامینه سفید از محبوب ترین رنگ های مورد سفارش توسط مشتری ها می باشد. در هنگام خرید محصولات کاتالوگ درب ملامینه به همراه لیست قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. درب ملامینه یکی از انواع درب داخلی ساختمان است.

درب ملامینه (hpl)

ورق های اچ پی ال که در صنعت درب استفاده می شوند در واقع ورق های اچ دی اف (HDF) هستند که بر روی آن یک ورق نازک از کاغذ کرافت پرس شده است. به همین دلیل بهترین نام برای این نوع از درب ها، درب ملامینه یا به طور دقیق تر، درب HDF می باشد. درب HPL در واقع نام دیگر درب ملامینه است.
تنها سطح روی درب ملامینه، خواص اچ پی ال را داراست. به دلیل خاصیت عایق رطوبتی بسیار بالای اچ پی ال، و سایر خواصی که درباره روکش اچ پی ال نام برده شدند، رویه درب ملامینه به هیچ عنوان برا ثر رطوبت آسیب نمی بیند. در صورتی که از جنس مرغوب آن استفاده کنید، رنگ آن سالها بدون تغییر خواهند ماند.

برای خرید انواع درب ملامینه و درب داخلی با راسان درب تماس بگیرید.

روکش ملامینه و مزایای آن

در ایران روکش های ملامینه حدود 30% بیشتر از سایر روکش های درب اتاقی مورد استفاده قرار می گیرند. به علت مشکل بودن و تخصصی بودن پروسه روکش کاری ملامینه و نیز بعلت سرمایه گذاری بالا و مهمتر از آن ارزش افزوده ی بالای آ ن معمولا کارخانجات ام دی اف MDF جهان دارای خطوط روکش ملامینه بوده و انواع ام دی اف MDF ملامینه را نیز عرضه می کنند.
در این روش تنوع ام دی اف تولیدی نیز بالا می رود. در سطح جهانی روکش های ملامینه بیشترین و وسیع ترین دامنه مصرف را در بین سایر روکش ها دارند و در مصارف عمومی و تقریبا تمامی مصارف روکش کاری سطوح مورد استفاده قرار میگیرند.
تفاوت قابل توجه بین  MDF ملامینه و نئوپان ملامینه در این است که لبه های ام دی اف ملامینه قابل ماشین کاری است که می توان پس از ماشین کاری و فرم دهی و پروفیل کاری، لبه های آن را با نوارهای From Soft لبه چسبانی کرد. دارا بودن تمام امکانات تزئینی و نیز مقاومت مناسب روکش ملامینه در برابر رطوبت، آب، حرارت، سایش و .... دامنه وسیعی ار کاربرد های متنوع را برای ام دی اف با روکش ملامینه می توان در تمام استفاده ها به صورت عمومی در مبلمان اداری و منزل، دربها و بدنه کابینت، لوازم اتاق خواب، رکوب دیوار و ... استفاده کرد.

برای تهیه درب داخلی ملامینه میتوانید از طریق خرید اینترنتی سایت راسان درب اقدام نمایید.

روکش ملامینه پرکاربردترین نوع روکش درب داخلی 

از روکش ملامینه همچنین نوار لبه چسبانی نیز تولید می کنند که هماهنگ با سطح در لبه ها چسبانده می شود. در واقع می توان گفت پُر کاربردترین نوع روکش ها، نوع ملامینه می باشد و از نظر قیمت بسیار مناسب و قابل رقابت با سایر انواع روکش ها می باشد.
روکش کاری با روکش ملامینه روی ام دی اف بسیار متداول بوده و معمولا بسیاری از کارخانجات بزرگ جهان دارای خطوط روکش ملامینه هستند.  کار با ورق های روکش شده با روکش ملامینه به نسبت روکش های اچ پی ال HPL آسان تر است. این نوع روکش پُر کاربردترین نوع روکش مخصوصا درصنعت ام دی اف MDF است.

درب داخلی ملامینه,درب اتاقی ملامینه

مزایای روکش ملامینه

  • مقاومت مناسب روکش ملامینه در برابر رطوبت
  • مقاومت در برابر حرارت وسایش
  • هماهنگ بودن رنگ لبه های چسبانده شده با سطح رویه
  • قیمت مناسب وتنوع در طرح و رنگ

معایب روکش ملامینه

مقاومت بالایی در برابر مواد قلیا یی و اسیدها ندارند
تمام سطوح آن به صورت یکپارچه نیست ولبه های آن از جنس دیگری است
روکش ملامینه نسبت به روکش اکریلیک و درب روکش پی وی سی PVC براق و شفاف نیست. برای مشاهده محصولات درب پی وی سی کلیک کنید.

درب اتاق HPL با روکش ملامینه چگونه دربی است؟

ورق های HPL که در صنعت درب به کار گرفته می شوند در حقیقت ورق های HDF می باشند که ورق نازکی از کاغذ کرافت بر روی آنها پرس شده است. به همین خاطر بهترین نامی که می توان برای این نوع درب ها انتخاب کرد درب های ملامینه یا به عبارت دقیق تر درب های HDF است. بر این اساس باید گفت تنها قسمتی از درب ملامینه که خواص HPL را دارد سطح رویی آن است. به دلیل خواص خوب روکش های HPL از جمله عایق رطوبتی بودن آنها رویه این درب ها به هیچ وجه بر اثر رطوبت دچار صدمه نمی شود و چنانچه جنس مرغوب آنها به کار گرفته شده باشد رنگ آنها تا سالیان متمادی بدون تغییر باقی خواهد ماند.

مزایا و معایب استفاده از درب اتاق HPL با روکش ملامینه

استفاده از درب HPL با روکش ملامینه که در حقیقت همان درب HDF همراه با روکش ملامینه است نسبت به برخی دیگر از درب ها مزایای خوبی دارد. یکی از مزایای خوب این نوع از درب اتاق، ارزان تر بودن آن است چون به دلیل برخورداری از روکش ملامینه نیازی به رنگ آمیزی ندارد و از این بابت هزینه ای به آن تعلق نمی گیرد. مزیت دیگر این درب ها تولید آنها با سرعت بالا می باشد به همین دلیل می توان از آنها در هنگام اجرای پروژه های انبوه سازی ساختمان ها بهره برد زیرا در بازه زمانی کوتاه تری قابل تحویل هستند.
اما یکی از عیوب این نوع از درب اتاق کیفیت پایین تر آن نسبت به درب HDF ، MDF و غیره است. عیب دیگری که در رابطه با درب های HPL مطرح می شود این است که از آنجایی که دور تا دور این درب ها از چوب می باشد و روی آنها هیج روکشی قرار ندارد در صورتی که آب به قسمت چوبی درب بالاخص به زیر آن نفوذ نماید چوب این رطوبت را به خودش جذب می کند و با گذشت زمان موجب ورم کردن درب می گردد. برای حل این مشکل می بایست دور تا دور این گونه درب ها بالاخص قسمت زیر آنها را با رنگ به خوبی پوشش دهیم. همچنین می توان از فروشنده درخواست کرد قسمت زیر درب را به کمک رزینABS پوشش دهد.

آیا درب داخلی ملامینه کاملا ضد آب است؟

خیر، درب داخلی ساختمان از نوع HPL در حقیقت ورق HDF است که یک لایه ملامینه روی آن پرس شده است و با توجه به اینکه کلاف درب از چوب است و روی آن روکشی نیست، در صورت نفوذ آب به چوب، چوب آب را جذب کرده و به مرور زمان رطوبت از پشت ورق ملامینه به HDF زیرین می‌رسد. بنابراین حتما باید دور تا دور درب خصوصا زیر درب به خوبی با رنگ پوشش داده شود. البته برای اطمینان بیشتر، می توان قسمت زیرین درب ملامینه را با رزین ABS که در ساخت درب ضد آب ABS استفاده می شود یا رنگ های شافن پوشش داد.
برخی از تولید کنندگان درب های ملامینه دور تا دور درب ملامینه را با ورق های ضدآب ABS پوشش می دهند که باعث افزایش مقاومت درب ملامینه در برابر رطوبت خواهد شد، اما به دلیل عدم همخوانی ورق ملامینه و ABS از نظر ظاهری، نتیجه کار، زیبایی لازم را نخواهد داشت. چنانچه از نظر مشتری، ضدآب بودن درب، اهمیت زیادی داشته باشد، بهتر است از درب ABS استفاده شود. البته همانطور که ذکر شد، با استفاده از رزین ABS تنها در قسمت زیرین درب HPL و رنگ کردن چوب قسمت کناری و بالای درب به مقاومت خوبی در برابر رطوبت دست پیدا خواهیم کرد و همین میزان کفایت می‌کند.
به جای ورق HDF از MDF نیز می‌توان استفاده کرد. از MDF سه میلیمتر با روکش کاغذی و ملامینه معمولا برای ساخت درب کمد دیواری استفاده می‌شود و MDFهای 8 و 16 میلیمتر روکش ملامینه در ساخت درب پارتیشن بندی اداری استفاده می‌شود. هر چند استفاده از این ورق برای ساخت درب اتاق و یا سرویس بهداشتی نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما به لحاظ هزینه و کیفیت جایگزین مناسب‌تری نیز وجود دارد که از آن جمله می‌توان به درب HPL اشاره کرد.

از روکش ملامینه به منظور تولید درب های ورودی ضد سرقت هم استفاده می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت درب ضد سرقت روکش ملامینه با راسان درب تماس بگیرید.


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
  • مهرداد ناصری
    در پی ویسی برای حمام بهتره یا abs من دو در برای حمام و سرویس میخواهم
    • مدیر سایت
      دربهای ای بی اس دارای مقاومت بهتری نسبت به درب های پی وی سی هستند ولی ظاهری ساده دارند. برای دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را بیشتر راهنمایی کنند.
  • هادی درویشی
    سلام برای خرید کلی بصورت نمایندگی در شهرستان مزاحم شدم شرایط چطور می باشد
    • مدیر سایت

      سلام. لطفا با واحد فروش تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

  • رحمان شفائی
    بنده میخواهم برای کسب درآمد نمایندگی فروش دربهای ساختمانی دایر کنم اولا چقدر سرمایه نیاز دارم و آیا نمایندگی نیاز هست با خیر؟
    • مدیر سایت

      سلام. در این رابطه با مدیریت مجموعه تماس بگیرید.

  • محمدی
    سلام قیمت درب اتاقی و ضد سرقت واینکه سفارش چند روزه حاضر میشه
    • مدیر سایت

      برای استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. تاریخ تحویل بستگی به مدل انتخابی دارد. بعضی مدلها یک روزه و برخی دیگر که نیاز به تولید و سفارش سازی دارند مدت زمان بیشتر برای تحویل نیاز دارند.

تماس بگیرید