X

قیمت درب اتاقی ارزان و لوکس + درب چوبی اتاق

09129315210 کارشناس فروش

درب چوبی را می توان به عنوان درب ورودی و درب داخلی مورد استفاده قرار داد. درب اتاق خواب چوبی از مهمترین و اصلی ترین کاربرد این محصولات است. درب اتاقی دارای دو مدل است:

  1. دربهایی که با استفاده از روکش چوب طبیعی مانند راش و گردو تولید می شوند. قیمت درب چوبی اتاق خواب تولید شده با این متریال دارای قیمت نسبتا بالایی بوده و در دسته محصولات لوکس قرار دارد.
  2. درب اتاق خواب تولید شده با استفاده از روکش های چوبی مصنوعی. مانند ام دی اف، پی وی سی، ملامینه و ... دربهای تولید شده با این روکشها ارزان تر از مدلهایی است که با استفاده از چوب طبیعی ساخته شده اند.

درب اتاقی از پرفروش ترین محصولات در زمینه درب داخلی است. در راسان درب امکان تولید مدلهای مختلف درب اتاق خواب، در طرح و رنگهای مختلف امکان پذیر است.

 

پرفروش ترین محصولات

درب اتاقی مدل R26

درب اتاقی مدل R26

2,200,000 تومان
درب اتاقی مدل R27

درب اتاقی مدل R27

2,400,000 تومان
درب اتاقی پنلی

درب اتاقی پنلی

تماس بگیرید
درب اتاقی R31

درب اتاقی R31

6,500,000 تومان
درب اتاقی طرح اچ

درب اتاقی طرح اچ

2,400,000 تومان
درب اتاقی مدل R54

درب اتاقی مدل R54

2,600,000 تومان
درب اتاقی مدل R58

درب اتاقی مدل R58

4,500,000 تومان
درب اتاقی مدل R59

درب اتاقی مدل R59

تماس بگیرید
درب پی وی سی کد R24

درب پی وی سی کد R24

تماس بگیرید
درب پی وی سی اتاقی R36

درب پی وی سی اتاقی R36

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R103

درب اتاقی مدل R103

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R104

درب اتاقی مدل R104

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R105

درب اتاقی مدل R105

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R106

درب اتاقی مدل R106

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R108

درب اتاقی مدل R108

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R109

درب اتاقی مدل R109

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R110

درب اتاقی مدل R110

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R111

درب اتاقی مدل R111

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R112

درب اتاقی مدل R112

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R113

درب اتاقی مدل R113

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R114

درب اتاقی مدل R114

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R115

درب اتاقی مدل R115

تماس بگیرید
درب اتاقی مدل R116

درب اتاقی مدل R116

تماس بگیرید

سوالات متداول


  • درب چوبی اتاق را از کجا بخریم؟

    برای خرید انواع درب اتاقی و سایر مدلهای درب داخلی و درب ورودی در تمام شهرها می توانید با راسان درب تماس بگیرید.

  • قیمت درب اتاق خواب ارزان چقدر است؟

    درب چوبی از لوکس ترین محصولات درب داخلی به شمار می رود. درب اتاق چوبی دارای ظاهری شیک و کیفیت بالا می باشد. این محصولات بسته به ابعاد و مدل دارای قیمت های متفاوتی هستند. حداقل هزینه برای خرید درب چوبی 800,000 تومان می باشد.

  • مدل های مختلف درب چوبی کدام اند؟

    درب های چوبی دارای مدل های تمام چوب، درب با روکش چوبی، درب ام دی اف، پی وی سی، اچ دی اف هستند. تفاوت در ساختار و طرح درب موجب اختلاف قیمت این محصولات می شود.

 

درب اتاقی یکی از مهمترین دربهای ساختمانی و از سازه‌های مهم است که برای جداسازی اتاق خواب و یا اتاق کار از دیگر بخش‌های منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعضی از مدلهای درب اتاق را می‌توان به عنوان درب سرویس بهداشتی هم مورد استفاده قرار دهید. ساخت درب چوبی اتاق از مهم ترین فعالیت ها در مجموعه راسان درب می باشد. شما می توانید انواع درب اتاقی را در مدل، ابعاد، طرح و رنگ دلخواه به ما سفارش دهید. دربهای چوبی اتاق خواب در سریع ترین زمان و با ارزان ترین قیمت تحویل شما خواهد شد.

مدل درب چوبی اتاق خواب در راسان درب بسیار متنوع بوده و این امکان برای مشتریان فراهم شده که محصول را به صورت سفارش خریداری نمایند. یعنی حتی اگر مدل درب اتاق خواب مدنظر شما، در راسان درب موجود نباشد، با فرستادن عکس درب، به صورت سفارشی برای شما ساخته و تحویل داده می‌شود.

تنوع محصولات در راسان درب بسیار زیاد بوده و بر اساس بودجه در نظر گرفته شده برای خرید می‌توانید از میان مدلهای ارزان قیمت و یا لوکس، محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نمایید.

برای خرید جدیدترین مدل های درب اتاق خواب با ما تماس بگیرید.

درب اتاقی

درب اتاقی یکی از پر استفاده ترین انواع درب، در داخل ساختمان هاست. درب چوبی اتاقی را می توانید در تمام دکوراسیون ها مورد استفاده قرار دهید. معمولا درب چوبی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر محصولات برخوردار هستند و دارای قیمت بالاتری نسبت به درب های پی وی سی و ام دی اف می باشند. درب های اتاقی دارای مدلهای مختلفی هستند که بر حسب نوع کاربرد و متریال مورد استفاده برای ساخت، دسته بندی می شوند. قیمت درب اتاقی بر اساس نوع متریال مورد استفاده برای ساخت، ابعاد و طرح آن مشخص می شود. امروزه مدلهای درب اتاق خواب ساده و شیک، بسیار مورد پسند مشتریان می باشند. 

قیمت درب چوبی اتاق خواب

درب چوبی اتاق در طراحی های مختلف با استفاده از روکش های متنوع ساخته می شوند و دارای قیمت های مختلفی هستند. درب مورد استفاده برای اتاق باید در برابر پوسیدگی و ضربه مقاوم باشد. این محصولات را می‌توان با استفاده از چوب طبیعی و یا مصنوعی تولید نمود که نوع چوب مورد استفاده برای ساخت درب و نوع طراحی آن از مهمترین عوامل در قیمت گذاری این محصولات به شمار می‌رود. دربهای اچ دی اف دارای استحکام و زیبایی بیشتری نسبت به درب های ام دی اف هستند. درب اتاقی ملامینه هم یکی از انواع درب اتاقی است که طرفداران خاص خود را دارد.

دربهای چوبی اتاق خواب اگر با استفاده از روکش چوب طبیعی مانند راش و گردو تولید شوند، دارای قیمت بالاتری نسبت به مدلهای تولید شده با روکش مصنوعی مانند ام دی اف و پی وی سی خواهند بود. از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت در اتاق خواب می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • ابعاد درب
  • نوع طرح و رنگ درب
  • نوع روکش مورد استفاده برای درب (چوب طبیعی، ملامینه،ام دی اف، پی وی سی و ...)
  • یراق آلات مورد استفاده

برای اطلاع از لیست قیمت درب اتاقی با راسان درب تماس بگیرید.

درب چوبی

درب چوبی از گذشته تا کنون یکی از محبوب ترین محصولات در زمینه درب اتاقی و درب ورودی به شمار می رود. این درب ها دارای طراحی های بسیار لوکس و لاکچری هستند و از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. مساله مهم در مورد درب چوبی نگهداری آن است که باید مورد توجه قرار گیرد. این درب ها دارای طول عمر بالایی هستند و با نگهداری درست می توانید سال ها از درب چوبی استفاده نمایید. از مهمترین مواردی که در هنگام خرید درب چوبی باید به آن دقت نمایید، کیفیت درب و ظاهر آن است. حتما دقت کنید که طراحی و رنگ درب با دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد. در برخی از موارد تنها با تعویض درب اتاق می‌توانید جلوه ای شیک و نو به منزل خود ببخشید و دکورراسیون منزل خود را به کلی تغییر دهید.

یکی از مهم ترین مواردی که در مورد دربهای چوبی ورودی باید به آن توجه نمایید وجود عایق رطوبتی در درب است. زیرا چوب در برابر رطوبت بسیار حساس است و در اثر مواجه با رطوبت دچار پوسیدگی می شود. این امر را به راحتی با استفاده از نصب روکش مناسب می توان حل نمود. درب ضد سرقت و درب لابی از انواع درب ورودی چوبی ساختمان به شمار می روند. درب های ضد سرقت چوبی از جمله درب های لوکس بازار هستند که دارای قیمت و کیفیت بالا هستند. درب ضد سرقت ورودی چوبی را می توانید در طرح و مدل های مختلف از راسان درب تهیه نمایید.

انواع درب اتاقی

دربهای اتاقی معمولا بر اساس نوع روکش و رنگ به مدلهای مختلفی تقسیم بندی می‌شود. از مدلهای مورد استفاده به عنوان درب اتاق خواب منزل و محل کار می توان به این موارد اشاره نمود:

  • درب اتاق چوبی
  • درب اتاق خواب لوکس
  • درب اتاق با روکش مصنوعی
  • درب اتاق با روکش MDF
  • درب اتاقی با روکش HDF
  • درب اتاق با روکش PVC
  • درب سفید، قهوه ای، طلایی، گردویی و ...

درب اتاق خواب لوکس معمولا دارای روکش‌های شیک از جنس چوب طبیعی و یا پلی وود هستند. دربهای لوکس و گران قیمت ظاهری بسیار شیک دارند و برای تولید آنها از یراق آلات باکیفیت و زیبا استفاده می‌شود.

برای نصب درب چوبی لوکس، از چهارچوب چوبی و زوار برجسته استفاده می‌شود. رنگ مورد استفاده برای روکش این دربها از جنس پلی اورتان و دارای مدلهای متنوع با طراحی‌های کلاسیک و مدرن هستند.

آشنایی با انواع درب اتاقی 

درب های اتاقی ساختمان از لحاظ متریال مورد استفاده برای ساخت به دسته بندی های زیر تقسیم بندی می شوند:

درب ام دی اف

این گونه دربها علاوه بر داشتن کلاف چوبی میانی، از چوب روسی ساخته شده و توسط دستگاه CNC و بدون دخالت دست و طرح این درب ها روی آنها طراحی میشود. همچنین دستگاه CNC قادر به پیاده سازی ظریف ترین اشکال می باشد. مدل درب اتاق ام دی اف در دسته محصولات ارزان قیمت قرار دارد و دارای تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ است.

درب HDF

یکی از پرکاربردترین انواع درب در ساختمان دربهای اچ دی اف می باشد زیرا درب اتاقیHDF دارای قیمت مناسب است .

درب پی وی سی

درب چوبی پی وی سی معمولا به صورت HDF ساخته میشود سپس توسط روکش PVC مورد استفاده قرار میگرد. PVC به علت مقاومتی که در برابر رطوبت دارد به عنوان دربی برای سرویس های بهداشتی قرار می گیرد. دربهای روکش پی وی سی به صورت برجسته و ساده قابل تولید هستند. برخی از مدلهای درب pvc را میتوان به عنوان درب سرویس بهداشتی هم مورد استفاده قرار داد.

درب ملامینه

یکی دیگر از انواع درب اتاق، می توان به محصولات ملامینه اشاره نمود. برخی از افراد به اشتباه از این درب ها به عنوان درب ضد آب یاد می کنند. اما از آنجا که کلاف این درب از چوب است و هیچ روکشی بر روی آن قرار نگرفته رطوبت به راحتی به ساختار درب نفوذ کرده و باعث پوسیدگی درب می شود.

درب ضد آب

درب ضد آب معمولا به خاطر مقاومتی که در برابر رطوبت دارد برای حمام و دستشویی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر میخواهید از درب اتاقی برای درب حمام و دستشویی استفاده میکنید باید از درب های pvc یا درب ضد آب استفاده نمایید. این درب‌ها به دلیل داشتن رویه ضد آب که بر روی کلاف چوبی پرس شده است، مانع از نفوذ آب و رطوبت به ساختمان درب می‌شود.

ابعاد درب اتاقی

دربهای تولید شده به عنوان درب اتاق خواب معمولا دارای ابعاد استاندارد هستند. عرض این دربها معمولا بین 90 تا 100 سانتی متر و ارتفاع آنها 210 تا 230 سانتی متر است. اما اگر مشتری تمایل داشته باشد می توان درب را در ابعاد دلخواه تولید نمود.

همچنین امکان خرید چهارچوب درب چوبی هم در راسان درب فراهم شده است.

انواع درب چوبی اتاق بر اساس سبک و ظاهر درب

درب های اتاقی چوبی بر اساس ظاهر نیز به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند. معمولا افراد در هنگام خرید درب اتاقی توجه ویژه ای به ظاهر درب و زیبایی آن ها دارند.

  1. درب های تک پنلی: درب های تک پنلی مناسب خانه‌هایی هستند که وسایل آن دستی ساخته شده باشد. فقط یک یا دو عدد از این درب ها می‌توانند به خانه شما شخصیت دهند.

  2. درب های دو پنلی: این نوع خاص، با یک ضلع قوسی در پنل بالایی در خانه های فرانسوی و سبک تلفیقی زیاد استفاده می شود.  این درب ها یادآور دری های خانه‌های روستایی و مزرعه‌ای هستند. ریشه چنین درب هایی به سیستم کام و زبانه نجاری در نردبان‌های قدیمی و درب های ریلی بازمی‌گردد.

  3. درب های چوبی سه پنلی : از درب های سه پنلی در اکثر سبک‌های معماری استفاده می‌شود. درب های چوبی سه پنلی که بسیار مستحکم و زیبا هستند هماهنگی خوبی با این خانه سنتی  و کلاسیک دارند.

  4. درب چوبی چهار پنلی: درب های چهار پنلی از دیگر انواع درب های مورد استفاده در معماری کلاسیک هستند. احتمال این‌که در خانه دارای درب هایی با چارچوب‌های قوسی باشید بسیار کم است اما اگر خواستید این درب ها را تعویض کنید، درب های چهار پنلی انتخاب بسیار خوبی برای چنین چارچوب‌هایی هستند. 

  5. درب های چوبی پنج پنلی:  این درها در انواع توپر و توخالی تولید می‌شوند.

  6. درب های چوبی شش  پنلی: یکی از رایج‌ ترین درب ها، درب های شش پنلی است. این درب ها در انواع توپر و توخالی ( لیست قیمت ارزان تر) تولید می‌شوند.

درب اتاقی شیشه ای

انتخاب‌ها در درب های شیشه‌ای بسیار زیاد است. این درب ها را می‌توان در نقاط کانونی خانه و جاهای خاص، مانند جایی از خانه که در آن به نور بیش‌تری نیاز است، استفاده کرد.
در عکس بالا یک درب آینه ای تک‌پنلی را می‌ بینید که بسیار مناسب حمام و سرویس بهداشتی است.
درب های فرانسوی بسیار زیبا و دلربا هستند. این درها بسیار مناسب تالارها، اتاق مطالعه، اتاق غذاخوری، و فضاهای نشیمن هستند.
اگر به دنبال دربی خاص هستید درهای شیشه‌ ای طرح‌ دار بسیار گزینه‌های مناسبی هستند. این درب به خودی خود یک اثر هنری است اما قیمت بسیار بالای دارد.

برای خرید انواع درب اتاقی + درب چوبی اتاق با راسان درب تماس بگیرید.

درب اتاق خواب سفید

درب اتاق سفید از محبوب ترین محصولات است که دارای مدلها و طرح های بسیار محبوب است. این دربها معمولا با استفاده از روکش پی وی سی تولید می شوند. در میان محصولات درب سفید، درب اتاق سفید طلایی که در دسته محصولات مدرن قرار دارد، بسیار محبوب و پرفروش است. ایجاد ظاهر شیک و زیبا و همچنین فضایی روشن از مشخصات این محصولات به شمار می رود.


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
  • سعید مرادی
    بهترین جنس برای درب اتاقی چیه؟ هم قیمتش مناسب باشه و هم باکیفیت و ظاهر خوبی هم داشته باشه؟
    • مدیر سایت

      برای خرید درب اتاقی در ابتدا باید میزان بودجه خود برای خرید را مشخص نمایید. درب پی وی سی از سری محصولاتی است که دارای قیمت مناسب، ظاهر شیک و مقاومت بالاست.

  • هادی مددی
    ابعاد درب اتاقی چقدر است؟ ما برای یک ساختمان قدیمی درب می خواستیم که احتمالا ابعادش با دربهای موجود متفاوت باشه. در این زمینه میشه راهنمایی بفرمایید. تشکر
    • مدیر سایت

      درب اتاقی معمولا دارای ارتفاع 2 متر و 10 سانت و میزان بازشدگی آنها به صورت استاندارد 70 تا 85 سانتیمتر است. امکان تولید درب در ابعاد دلخواه امکان پذیر می باشد. برای دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تماس بگیرید