X

درب ضد سرقت دو لنگه | درب دو لنگه چوبی ورودی آپارتمان

09129315210 کارشناس فروش

درب ضد سرقت دو لنگه | درب دو لنگه چوبی ورودی آپارتمان

  • درب ضد سرقت دو لنگه را در چه مکان هایی می توان مورد استفاده قرار داد؟

    از درب های دو لنگه و یک و نیم لنگه معمولا برای درب ورودی لابی استفاده می شود. درب دو لنگه چوبی از محبوب ترین محصولات در این زمینه می باشد.

  • قیمت درب ضد سرقت دو لنگه چقدر است؟

    قیمت این درب ها نسبت به درب های تک لنگه گرانتر است و آن هم به دلیل سایز بزرگتر درب می باشد. نصب این درها نیز مشکلتر است. برای استعلام قیمت این محصولات با راسان درب تماس بگیرید.

  • آیا می‌توان از درب دو لنگه چوبی برای قسمت بیرونی ساختمان استفاده نمود؟

    درصورت عایق بندی واستفاده از روکش مناسب می‌توان از این محصولات به عنوان درب ورودی، در قسمت بیرونی ساختمان استفاده نمود.

 

از انواع درب ضد سرقت می توان به درب ضد سرقت دو لنگه اشاره داشت. بیشترین کاربرد درب های دو لنگه نصب به عنوان درب لابی و درب ورودی ویلا می‌باشد. درب دو لنگه چوبی ورودی آپارتمان هم از دیگر کاربردهای این محصولات است.

درب ضد سرقت دو لنگه

درب ضد سرقت دو لنگه تولید شده در راسان درب، دارای ساختار فلزی محکم است که در مدلهای مختلف با استفاده از روکشهای چوبی، فلزی و پی وی سی تولید می‌شوند. یکی از موضوعاتی که برای درب ضد سرقت دو لنگه مورد اهمیت می‌باشد، میزان مقاومت درب در عرض های بالاتر است. درب ضد سرقت دو لنگه حداقل 150 سانتی متر عرض دارد.

در مدلهای درب ضد سرقت با این ابعاد باید امنیت درب از لحاظ مختلف مورد سنجش قرار گیرد. ایجاد امنیت در این دربها و همچنین نصب آنها سختتر و دارای پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به دربهای تک لنگه است.

لنگه درب ضد سرقت از فلز با ضخامت 1.5 میلی متر ساخته شده است که دور تا دور لنگه درب از قوطی فلزی 40 * 80 ساخته شده است. قوطی‌های استفاده شده فلزی بوده و مقاومت خوبی را برای دربهای ضد سرقت دو لنگه فراهم می آورد. بهتر است درب ضد سرقت دو لنگه دارای آستانه فلزی نباشد و از جنس متریالی که در کف لابی استفاده شده برای آستانه نیز مورد استفاده قرار گیرد و استفاده از آستانه سنگی مقاومت پایینی درب را افزایش می دهد.
 از کارهای دیگری که برای درب ضد سرقت دو لنگه می توان انجام داد استفاده از قفل های مولتی سیستم 14 زبانه می باشد که یکی از زبانه ها در بالا و پایین چهارچوب نفوذ داده می شود و مقاومت درب ضد سرقت دو لنگه را در عرض های بالا بهبود می بخشد. قیمت درب ضد سرقت دو لنگه نسب به انواع دیگر درب گران تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با راسان درب تماس بگیرید.

خصوصیات درب ضد سرقت دو لنگه تولید شده در راسان درب

  • جنس رویه درب ضد سرقت دو لنگه میتواند پی وی سی،چوب یا لمینوکس، فلزی و یا استیل باشد.
  •  طرح رویه و رنگ رویه به دلخواه مشتری زده میشود.
  • یراق آلات بکبار رفته در درب ض سرقت دو لنگه راسان درب ترک و با ضمانت نامه است.
  • چهارچوب با کفی 14 یا 18
  • دارای دو قفل مجزا برای درب ضد سرقت دو لنگه
  • داخل درب ضد سرقت دولنگه ورق سرتاسری به کار رفته است.
  • دارای عایق حرارتی و صوتی
  • قابلیت نصب دورکوب
  • قابلیت ساخت به ابعاد مشتری( امکان ساخت سفارشی درب ضد سرقت دو لنگه)

قیمت درب ورودی ضد سرقت دو لنگه

درب ضد سرقت دو لنگه لنگه برای درب ورودی منزل مسکونی و همچنین درب ورودی ساختمان های اداری و تجاری مورد استفاده میشوند. در ضد سرقت دو لنگه با توجه به اینکه عرض زیادتری پیدا می کنند باید توجه بیشتری برای امینت این نوع درب ها اختصاص داده شود. هر چه عرض درب ضد سرقت یک و نیم لنگه  بزرگتر می شود امنیت درب ضد سرقت بخصوص در برابر نیروهای فشاری با استفاده از قفل مخفی ضد سرقت افزایش پیدا می کند. 
درب ضدسرقت دو لنگه دارای ابعاد استانداردی است واگر بخواهید این درب ها با ابعاد کوچکتر یا بزرگتر داشته باشید باید آن را بصورت سفارش تهیه نمایید.
قیمت درب ضد سرقت دو لنگه با توجه به جنس درب و کیفیت آن متفاوت است. راسان درب تولید کننده با کیفیت ترین نوع درب ضد سرقت در ایران است. برای اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت دو لنگه با راسان درب تماس بگیرید.

انواع درب ورودی دو لنگه موجود در بازار

دربهای ورودی بر اساس نوع روکش مورد استفاده برای ساخت به دو مدل چوبی و فلزی تقسیم می‌شوند. برای تولید درب چوبی دو لنگه می‌توان از روکش‌های چوب طبیعی و یا روکش چوبی مصنوعی مانند پی وی سی استفاده نمود. قیمت درب ورودی دولنگه تولید شده با چوب طبیعی از سایر محصولات گرانتر است.

درب دو لنگه آهنی

درب ضد سرقت فلزی دو لنگه راسان درب با کیفیت بالا و ظاهری متنوع تولید می‌شود. این دربها بیشتر مناسب فضای اداری، مناطق صنعتی و کارخانجات می باشد. دربهای ضد سرقت فلزی را می‌توان به عنوان درب ویلا هم نصب و مورد استفاده قرار دهید. دربهای فلزی دارای کاربردهای مختلف بوده و در مکاهای مختلف قابل نصب هستند. قیمت ارزان و مقاومت بالا از عوامل محبوبیت این دسته از محصولات درب ورودی ساختمان است.

درب دو لنگه چوبی

اکثر درب های دو لنگه ساخته شده در راسان درب از جنس چوب هستند. این درب ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و مناسب برای ورودی هایی با عرض بیشتر از درب تک لنگه هستند. دربهای چوبی از قدیم به عنوان محبوبترین مدل درب ورودی شناخته شده اند و اکثرا در مدلهای دو لنگه ساخته می‌شوند. درب دو لنگه چوبی را می‌توان برای نصب به عنوان درب داخلی ساختمان در فضاهایی با متراژ بالامورد استفاده قرار دهید.

برای خرید و استعلام قیمت درب ضد سرقت دو لنگه ارزان با راسان درب تماس بگیرید.


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید