راسان درب
قفل آژیر دار درب ضد سرقت

قفل آژیردار درب ضد سرقت یک قفل فولادی استاندارد است که بر روی درب های ضد سرقت ظرف مدت یک دقیقه نصب می شود و امنیت بسیار بالایی را در درب ایجاد می کند . برای آشنایی بیشتر با این قفل با ما همراه باشید.

راسان درب
راسان درب

یکی از انواع قفل الکترونیکی مورد استفاده در دربهای ضد سرقت، قفل آژیردار است. این قفل ها موجب افزایش امنیت درب ضد سرقت و در نتیجه ساختمان شما می شود.

درب ضد سرقت با قفل آژیر دار

درب ضد سرقت آژیردار  به درب های گفته میشود که یک سری قفل مخصوص روی آن ها نصب می شود. این قفل های مجهز به آژیر هستند و با ورود افراد متفرقه به داخل منزل آژیر به صدا درمی آید.کلیه اقلام وابسته به درب ضد سرقت شامل : قفل‌های مونو، چنگکی، آلارم دار Hook، سنسورهای هوشمند ریموت دار، قفل آژیردار،انواع چشمی هوشمند چندکاره، انواع دستگیره های هوشمند، شب بندهای آژیر دار، چشمی های معمولی، درکوب، نوار دور درب، روکش های درب (بصورت سفارشی) و لوازم جانبی و متعلقات درب ضد سرقت در راسان درب موجود است.
با توجه به افزایش سرقت‌ها از طریق توپی قفل شرکت های قفل سازی اقدام به تولید قفل آژیر دار نموده اند. با وارد آمدن ضربه به سیلندر یا درب، شوک سنسور داخل قفل فعال شده و آژیر موجود در قفل به صدا در می‌آید.

در مقاله مرتبط با امنیت درب ضد سرقت از راه های ایجاد امنیت بیشتر برای درب ضد سرقت صحبت کردیم. یکی از این راه کارها استفاده از قفل آژیردار درب ضد سرقت بود. در این مقاله به تفصیل در این مورد صحبت خواهیم کرد. در مورد قفل درب ضد سرقت بیشتر بدانید.


مشـخصـــات فـنـــی قفل آژیردار درب ضد سرقت

  • ابعاد: 28*300*113 میلیمتر
  • جنس: استیل/گالوانیزه  ABS / PC/PA
  • باطری: 2 عدد باطری آلکالاین
  • عمر باطری: 3 سال حالت آماده به کار
  • کنترلرها: کلید ودستگیره درب 
  • سنسورها: سوئیچ مگنت دارو سنسور شوک
  • سازگاری: تمام درب‌ها
  • نصب: مانند سایر قفل‌های ضد سرقت
  • سایر: آژیر با صدای 114 دسی بل/ سنسور شوک قابل تنظیم 3 حالته/ 2 حالت تنظیم صدای فعالسازی

قفل آزیر دار درب ضد سرقت

 

قفل آژیردار درب ضد سرقت

قفل آژیردار درب ضد سرقت یک قفل فولادی استاندارد است که بر روی درب های ضد سرقت ظرف مدت یک دقیقه ( فقط با بستن پیچ ) و بر روی دربهای با چار چوب چوبی با اندکی برش ظرف مدت نیم ساعت قابل نصب می باشد. 
سیستم هشدار ( آژیر ) این قفل فقط زمانی فعال می گردد که زبانه قفل با کلید ( از بیرون یا داخل منزل ) سه بار چرخانده شود . ( سه قفله شود ) فعال شدن آژیر به وسیله ی یک بوق یک ثانیه ای به اطلاع شخصی که درب را قفل کرده می رسد. پس از فعال شدن سیستم آژیر ، حسگر های موجود در قفل به دو اتفاق واکنش نشان داده و آژیر می کشند:

  1.  ضربه به بدنه قفل ، توپی و شکسته شدن درب ( که این اتفاق سارقانی را که به روش توپی زنی اقدام به سرقت می کنند ، فراری می دهد ) 
  2.  باز شدن درب ، که با استفاده از حسگر های مغناطیسی تعبیه شده بر روی چار چوب و قفل تشخیص داده می شود. (این روش سارقانی که با استفاده از دیلم اقدام به بازکردن درب می کنند را فراری می دهد) این دستگاه با دو عدد باتری قلمی استاندارد AA کار میکند و برای سال ها بدون تعویض باتری قابل استفاده است . در صورت ضعیف شدن باتری ، قفل یک هشدار برای تعویض باتری به کاربر می دهد. صدای آژیر این قفل قابل تنظیم روی دو سطح ” بالا ” و ” پایین ” می باشد.

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم در مورد درب لابی و درب ضد سرقت فلزی راسان درب هم مطالعه بفرمایید.

راسان درب بزرگترین تولید کننده انواع درب ورودی، درب داخلی ساختمان و درب چوبی در ایران

 

قفل آلارم دار درب ضد سرقت

به تازگی راسان درب به محصولات تولیدی خود یکسری قفل دیجیتال اضافه کرده است که این قفل ها به این صورت است که زمانی شما درب منزل خود را قفل می کنید آلارم داخل قفل بصورت خودکار فعال می گردد و در صورتی که هر گونه ضربه ای از طریق دیلم و یا هر وسیله ایی توسط سارقان به درب وارد شود آلارم شروع به زدن می کند و باعث فرار دادن دز دها می شود این سری از قفل ها در دو نوع هوشمند کاله ترکیه و دسی  و هووک ترکیه بر روی تمام درب های ما قابلیت نصب را دارند.
وجود درب های ضد سرقت این اطمینان را به افراد می دهد که با خیالی راحت و آسوده درب منزل خود را قفل کرده و از ساختمان خارج شوند. اگر به فکر حفاظت از منزل و محل کار خود هستید توصیه می شود با اندک هزینه ی دغدغه ی حفاظت را از بین ببرید و با وجود چنین درب های دیگر نگرانی در این خصوص نداشته باشید. در بازار کشور ایران نمونه بسیار زیادی از درب های ضد سرقت وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی هستند.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال درب ضد سرقت نوعی قفل الکترنیکی می باشد که بدون کلید و توسط سایر روش های دسترسی می توان آن را کنترل نمود. بدنه بسیار مقاوم و همچنین وجود سیستم های هوشمند امنیتی باعث شده تا این نوع قفل ها به یکی از امن ترین مدل های قفل موجود در جهان تبدیل شود. منبع تغذیه آن ها باتری قلمی بوده به طوری که جهت نصب نیاز به سیم کشی داخلی برق نمی باشد. این محصولات امنیتی را می توان بر روی انواع درب نصب نمود. قفل آژیردار نوعی قفل الکترونیکی است.

 

قفل درب ضد سرقت آژیر دار


امکان نصب قفل هوشمند بر روی دربهای ضدسرقت

نصب قفل های دیجیتال (قفل ضد سرقت) بر روی هر یک از انواع درب ضد سرقت قاعده خاص خود پیروی می کند. بر روی درب های ضد سرقت ترک و ایرانی می توان تمامی قفل های دیجیتال را نصب نمود ولی بر روی درب های ضد سرقت چینی بهتر است قفل های دیجیتال بدون دستگیره نصب گردد زیرا با نصب قفل های دیجیتال با دستگیره، سیستم مرکزی قفل ضد سرقت درب از کار می افتد و کارایی خود را بر روی درب ضد سرقت از دست خواهد داد.


سیستم آلارم قفل درب آژیردار

این قفل ها یه گونه ای طراحی شده اند که پس از باز کردن درب 10 ثانیه فرصت دارید تا رمز آلارم را وارد نماید یا با ریموت غیر فعال کند. چنانچه رمز وارد شده اشتباه یا این سیستم غیر فعال نشود، آلارم با صدای بسیار بلندی آژیر خواهد کشید.

قفل گاوصندوقی درب ضد سرقت از دیگر نمونه های قفل نصب شده بر روی این دربها می باشد.

بهترین نوع قفل درب های ضد سرقت

همان طور که می دانید مهم ترین جز یک درب ضد سرقت که باعث افزایش ایمنی و کارایی یک درب ضد سرقت می شود، قفل درب ضد سرقت است. بنابراین انتخاب یک قفل مناسب بسیار حائز اهمیت است.
همان طور که در ابتدا مقاله و مقاله های قبل توضیح دادیم انواع مختلفی قفل برای درب ضد سرقت طراحی شده است که محبوب ترین آن قفل دیجیتال و قفل آژیردار است. 
قفل آژیر دار درب ضد سرقت و قفل دیجیتال از قفل های مکانیکی معمولی دارای امنیت بیشتر و در عیت حال دارای قیمت بالاتری هم هستند.
انتخاب قفل مناسب به بودجه شما بستگی دارد اما اگر امکان خرید قفل آژیردار و هوشمند را ندارید حتما یک قفل مکانیکی با کیفیت برای درب خود تهیه و نصب نمایید. در غیر این صورت اگر از کیفیت قفل نصب شده غافل شوید نباید به درب خود اطمینان صد در صد داشته باشید چون به راحتی قابل تخریب و باز شدن خواهد بود.

برای نصب قفل آژیردار بر روی درب ضد سرقت، با همکاران ما در این زمینه مشاوره نمایید.

 

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ