راسان درب
قفل گاوصندوقی درب ضد سرقت

یکی از مقام ترین انواع قفل که راه ورود سارقین به ساختمان ها را می بند، قفل گاوصندوقی درب ضد سرقت می باشد. این قفل مرکزی بدون مغزی ( سیلندر ) می باشد و دارای مقاومت بالایی در برابر اسید است. باز کردن قفل مرکزی(گاوصندوقی) غیرممکن است.

راسان درب
راسان درب

قفل گاوصندوقی یکی از انواع قفل درب ضد سرقت است که برای امنیت بیشتر بر روی این درب ها نصب می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با ایان مدل از قف آشنا شده و در صورت تمایل می توانید برای درب های ورودی ضد سرقت منزل خود سفارش دهید.

در ضد سرقت با قفل گاوصندوقی

راسان درب امکان نصب قفل گاوصندوقی را بر روی درب های موجود در فروشگاه خود فراهم آورده است. قفل گاوصندوقی یا همان قفل مرکزی بسیار مقاوم بوده و به هیچ عنوان امکان ورود برای سارقین به داخل ساختمان وجود نخواهد داشت.این قفل ها بدون مغزی و ضد اسید هستند. در مورد قفل درب ضد سرقت بیشتر بدانید. 

به منظور اطلاع از قیمت درب ضد سرقت با راسان درب تماس بگیرید.


قفل گاوصندوقی در ضد سرقت چیست؟

قفل گاوصندوق در ضد سرقت نسبت به قفل های معمولی بسیار مقاوم تر هستند و به طبع دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر قفل های درب دارند. این قفل ها به سفارش مشتری بر روی درب ها قابل نصب هستند. البته بعضی از درب های لوکس راسان درب به صورت پیش فرض این قفل ها بر روی آن ها نصب شده است.

 

قفل مرکزی درب ضد سرقت


روش های سرقت از منازل و راه مقابله با آن ها با قفل گاوصندوقی ( قفل مرکزی )

دو شیوه بسیار رایج برای سرقت از منازل وجود دارد که به نام های توپی زنی و دیلم کردن مرسوم اند.


توپی زنی:

اولین شیوه برای باز کردن درب توپی زنی یا همان بیرون کشیدن توپی قفل است.در این روش از سرقت که یکی از رایج ترین نمونه های سرقت از منازل است، سارقین ابتدا محافظ قفل را تخریب کرده و با دسترسی به توپی قفل با وسایل مخصوص با نیروی زیادی آن را به بیرون کشیده، با توپی قفل خود جایگزین کرده و درب را به آسانی باز می کنند.


راه حل مقابله با سارقین:

برای حل این مشکل راسان درب از قفل گاوصندوقی پیشرفته استفاده می کند. این قفل ها که از جدید ترین تکنولوژی ساخت قفل استفاده می کنند در ساختار داخلی فاقد توپی می باشند. کلید این قفل ها مستقیما داخل قفل رفته و آن را باز می کند. کلید های مخصوص این قفل تنها از طریق شرکت سازنده قابل ساخت مجدد بوده و بسیار ایمن می باشند. این قفل ها علاوه بر اینکه هیچ توپی ندارند تا سارق نتواند از روش توپی زنی استفاده کند همچنین دارای محافظ فولادی ضد دریل هستند که امکان هرگونه تخریب و باز کردن قفل را از سارقین سلب می کند.


دیلم کردن درب

شیوه بعدی مورد استفاده سارقین اعمال فشار بسیار زیاد بوسیله دیلم معمولا توسط چندین نفر جهت خم کردن لنگه درب، زبانه های قفل و یا چارچوب درب است.

ما در راسان درب برای ضد دیلم نمودن در های ضد سرقت از راهکارهایی برای مقاوم نمودن لنگه درب، قفل ها و چارچوب استفاده می کنیم.
توصیه می شود برای افزایش امنیت درب های منزل شما از دو قفل گاو صندوقی و یا یک قفل گاوصندوقی به همراه یک قفل خنجری به عنوان قفل اصلی و قفل دوم و یا از قفل های آلارم دار استفاده شود. آلارم این قفل ها در صورت هرگونه ضربه شدید به قفل یا درب فعال شده و موجب فراری دادن سارقین می شود. همراهی این قفل ها با چارچوب های اختصاصی ضد دیلم راسان درب موجب می شود ایمنی درب منزل شما به بالاترین حد ممکن برسد.

درباره درب ضد سرقت با قفل آژیردار هم بخوانید.


در های ضد سرقت راسان درب با ساختار کاملا ضد دیلم خود و همچنین قفل گاو صندوقی نشکن می تواند از ورود سارقین به منزل جلوگیری کند و به این صورت با نصب این درب ها هم از بدنه ی آن ها خیالتان راحت می شود و هم قفل آنها، چارچوب این درب ها نیز کاملا دربرابر فرو رفتن و شکستن با دیلم مقاوم هستند. همچنین عایق گرما و سرما نیز می باشند که خود مزیتی نسبت به درب های معمولی است.


تفاوت قفل گاو صندوقی با سایر قفل ها چیست ؟

همان طور که در بالا اشاره شد سارقان دو‌ روش جهت ورود به خانه امتحان می کنند روش اول استفاده از دیلم می باشد که سعی می کنند با فشار اوردن به قسمت قفل لنگه ی درب را از چارچوب جدا کنند که این روش در درب های راسان درب به دلیل ضد دیلم بودن امکان ندارد. اما روش دوم ورود سارقان خارج کردن مغزی درب می باشد که برای جلوگیری از این روش ما قفل گاو صندوقی را پیشنهاد میکنیم که ضد اسید و بدون مغزی می باشد. عملا هیچ راهی برای ورود سارقان پس از نصب این قفل در درب باقی نمی ماند لذا این نوع قفل به دلیل ساختار فنی خود امکان نفوذ به منزل را تقریبا به صفر می رساند .

توصیه میکنیم اگر دنبال دربی با کیفیت و لوکس هستید حتما از سری درب ها لوکس ما با قفل های گاو صندوقی خریداری نمایید تا خیالتان از امنیت منزل خود راحت باشد و با خیالی راحت بتوانید به زندگی خود بپردازید. در های ضد سرقت با قفل گاو صندوقی ما بصورت ۲ قفل با ۵ کلید و یک قفل با ۲ کلید می باشند و دارای سطح امنیتی بسیار بالایی هستند .

 

قفل درب ضد سرقت

 

قفل درب 

در های ضد سرقت که در اکثر آپارتمان ها از آن ها استفاده می شود دارای قفل درب می باشند که وجود این قفل ها باعث ایمن شدن این در ها شده است.مهم ترین قسمت یک درب ضد س قت قفل آن است و اگز قفل دارای کیفیت نباشد عملا آن درب با یک درب معمولی هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

قفل درب ها انواع مختلفی دارد: 

مقالات مرتبط: درب لابی، باز كردن درب ضد سرقت بدون کلید

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • امیری
    مشاوره با کارشناس جهت تصمیم به نصب احتمالی درب اکاردئونی یا استفاده از قفل گاوصندوقی
    • مدیر سایت

      برای دریافت اطلاعات تکمیلی با واحد فروش تماس بگیرید. همکاران ما در زمینه ایجاد امنیت بیشتر برای درب ضد سرقت، شما را راهنمایی خواهند نمود.

نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ