X

درب ضد سرقت ترک اصل + لیست قیمت

09129315210 کارشناس فروش

درب ضد سرقت ترک از انواع دربهای ورودی موجود در بازار است. این دربها دارای قیمت بالاتری نسبت به مدلهای ایرانی هستند. معمولا توصیه می‌شود از دربهای ایرانی خریداری نمایید زیرا این محصولات دارای ظاهری شیک و مقاومت یکسان با دربهای ترک هستند ولی با پرداخت هزینه ای کمتر، می توانید این محصولات را خریداری نمایید.

دربهای ترک دارای مدلهای چوبی، فلزی، استیل و ... هستند. 

سوالات متداول


  • قیمت درب ضد سرقت ترک چگونه محاسبه می شود؟

    قیمت درب ضد سرقت ترک وارداتی با توجه به مدل و ساختار درب متغیر است. شما می توانید با مراجعه به سایت راسان درب قیمت محصولات را مشاهده کنید، و یا برای استعلام قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • تشخیص درب ضد سرقت ترک به چه صورتی انجام می شود؟

    با توجه به این که وزن درب های ضد سرقت ترک اصل بیشتر از درب های ضد سرقت ایرانی می باشد. وزن معادل این درب ها به صورت نرمال بین 85 تا 95 کیلوگرم می باشد. در حالی که وزن درب های ضد سرقت ترک اصل حدود 150 تا 160 کیلوگرم می‌ باشد.

  • بورس درب ضد سرقت در تهران کجاست؟

    فروشگاه راسان درب یکی از معتبرترین تولید کننده های درب ضد سرقت می باشد. برای خرید درب ضد سرقت ترک در تهران با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

درب ضد سرقت ترک به عنوان یکی از باکیفیت ترین و گران قیمت ترین نوع درب ضد سرقت می باشد، که در بازار فروش درب ضد سرقت می توانید آن را برای خرید انتخاب کنید. این درب محصول کشور ترکیه می باشد، و به خاطر این که کیفیت در نظر گرفته شده برای این درب ها بسیار عالی می باشد، توانسته است، در کشور ایران طرفداران خاص خود را داشته باشد. 

درب ضد سرقت ترک از مدلهای محبوب و لوکس بازار است اما قیمت این دربها بسیار افزایش یافته است. به همین دلیل توصیه می‍‌شود از مدلها و محصولات با کیفیت ایرانی خریداری نمایید.

درب‌ هایی که به صورت ضد سرقت طراحی می شود، باید متناسب با مکانی که قرار است، در آن نصب شود، انتخاب شود، همین موضوع باعث می شود، تا هر مدل از درب های ضدسرقت ویژگی های خاص خود را داشته باشند. درب های ضد سرقت ترک مناسب برای استفاده در ساختمان های مسکونی و آپارتمانی می باشد. از مهم ترین ویژگی هایی که باعث شده است، این نوع از درهای ضدسرقت طرفداران خاص خود را داشته باشند، شامل موارد زیر می باشد.

  • افزایش سطح امنیت در برابر ورود افراد ناشناس و حوادث غیر قابل پیش بینی شده
  • نصب راحت و آسان (جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه به نصب درب ضد سرقت مقاله ی مرتبط با آن را مطالعه کنید.)
  • از نظر شکل ظاهری زیبا و شیک
  • چهارچوب استاندارد و محکم

مشخصات فنی درب ضد سرقت ترک اصل و باکیفیت

  • حتماً باید دور تا دور لنگه درب آلومینیوم وکیوم شده باشد.
  • ضخامت در نظر گرفته شده برای چهارچوب درب ضد سرقت لوکس ترک برابر 17 سانتی‌ متر و قطر آن 1.4 میلی‌ متر می باشد.
  • ضخامت لنگه ی درب تقریباً برابر با 90 میلی‌ متر می باشد.
  • در ساختار داخلی درب از ورق استیل یکپارچه استفاده می شود.
  • زمانی که قصد خرید این درب ها را داشتید، حتماً توجه داشته باشید، که چهارچوب آن از فلزی با آلیاژ عالی باشد، و در محل هایی که نقطه ی اتصال ورق ها می باشد، جوش به صورت جزئی و مقطعی یا خال جوش نباشد، و حتماً در محل جوشکاری‌ شده به صورت کامل و زنجیره باشند.
  • نوع قفل‌ های انتخاب شده برای نصب بر روی درب ضد سرقت ترک ساخت شرکت کاله ترکیه می باشد.
  • جنس دستگیره‌ های آن از نوع استیل مقاوم و در صورت انتخاب قفل شب‌ بند و چشمی درب‌ ها از نظر کیفیت و امنیت بهتر می شوند.
  • بین دو رویه ی درب ضد سرقت ترک یک ورق سرتاسری فولادی وجود داشته باشد. شما می توانید با توجه به این موضوع اصل و یا تقلبی بودن درب را تشخیص دهید.

قیمت درب ضد سرقت ترک

قیمت درب ضد سرقت ترک

قیمت درب ضد سرقت ترک علاوه بر نوسانات موجود در بازار وجود ویژگی های مختلفی مانند ضد آب بودن، ضد زنگ بودن، دوام درب در تعیین قیمت تأثیرگذار هستند. هم چنین در صورت نصب دیگر یراق آلات مد نظر شما که می تواند دزدگیر و یا دوربین های امنیتی باشد، باعث می شود، تا قیمت نهایی درب افزایش پیدا کند. دربهای فلزی ارزان‌ترین مدل دربهای ترک هستند که در بازار از فروش بسیار خوبی برخوردار هستند.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت درب ضد سرقت ترک اصل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، و نسبت به خرید درب ضدسرقت ترک اقدام کنید.

چگونه باید درب ضد سرقت ترک اصل را شناخت ؟

همیشه این پرسش به عنوان یک سوال مهم در بین متقاضیان خرید درب ضد سرقت وجود دارد که چگونه می توان درب ضد سرقت ترک اصل را تشخیص داد. شاید ده سال پیش پاسخ به این سوال بسیار ساده بود، زیرا تفاوت هایی از جمله تکنولوژی تولید، نوع متریال،بسته بندی و یراق آلات درب ترک با درب ایرانی براحتی قابل تشخیص بود، اما امروزه به دلیل کاهش فاصله علم و تکنولوژی در ساخت درب و حتی متریال به کار رفته در آن پاسخ به این سوال بسیار دشوار می باشد.
البته در بعضی از موارد به دلیل تفاوت های تولید بین کشور ترکیه و ایران اختلاف هایی در استراکچر (ساختار)  درب ضد سرقت ترک و ایرانی وجود دارد (البته ممکن است تفاوت چندانی در کیفیت نهایی نباشد.)

در ادامه به بررسی یراق آلات به کار گرفته شده در تولید درب های ضد سرقت ترک اصل و سایر ویژگی های این محصولات خواهیم پرداخت.

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

لولا درب ضد سرقت ترک

این نوع از درب های ضد سرقت در مقایسه با درب‌ ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. تعداد لولاهای در نظر گرفته شده برای این درب ها 4 عدد می باشد، و قابلیت رگلاژ شدن را نیز دارد. لولاهای انتخاب شده برای این درب ضدسرقت در مقایسه با لولاهای درب ضد سرقت چینی محکم تر، قطورتر و از نظر کیفیت بهترین نوع می باشد.

قفل درب ضد سرقت ترک

قابلیت نصب چشمی و قفل شب بند بر روی بدنه وجود دارد. در رابطه به قفل انتخاب شده برای این درب ها باید بگوییم، که چرخاندن کلید، 8 عدد زبانه متحرک و ثابت به صورت همزمان در دو جهت مختلف وارد چهارچوب می‌ شوند. این درب ها دارای 3 کلید کارگری و 8 کلید اصلی کامپیوتری می باشند. هم چنین مجهز به قفل سرایداری و روزبند می باشند، که به هیچ عنوان امکان سوراخ کردن آن ها وجود ندارد.

عایق بودن درب ضد سرقت ترک

از مهم ترین ویژگی هایی که درب های ضد سرقت ترک اصل طرفداران زیادی را دارد، این است، که در برابر صدا، رطوبت و حرارت عایق هستند، و میزان مقاومت این درب ها در برابر فشار و ضربه بسیار زیاد می باشد. هم چنین در صورت وقوع آتش سوزی و زلزله ی استحکام لازم را دارند.

روکش مورد استفاده در درب ترک

رویه ی انتخاب شده برای این درب ها از نوع ام دی اف می باشد، و ضخامت آن بین 8 تا 10 میلی متر می تواند باشد. نوع روکش‌ های هم می تواند PVC و یا چوب طبیعی با طرح‌ های متنوع باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین تولید کننده درب ضد سرقت در تهران مقاله ی مرتبط با آن را مطالعه کنید.

چهارچوب درب ترک

چهارچوب درب ضد سرقت می تواند از ورق فلزی 2 میلی متری انتخاب شود، و همه ی بخش های فلزی درب با به کارگیری رنگ کوره ای رنگ آمیزی می شود. هم چنین برای این که از ورود گرد و خاک و یا صدا به داخل منزل جلوگیری شود، دور تا دور لنگه درب ترک یک نوار درزگیر قرار داده می شود.

ابعاد درب ضد سرقت ترک

با توجه به این که درب های ضد سرقت ترک در دو مدل تک لنگه و دو لنگه طراحی و تولید می شوند، حتماً باید در ابعاد استاندارد طراحی شوند، تا شما بتوانید به راحتی آن را نصب کنید. (ابعاد استاندارد درب تک لنگه 110*210 سانتی‌ متر و مدل دو لنگه آن 180*217 سانتی‌ متر می باشد.)


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
  • سلمان
    مدلهای ارزان درب ضد سرقت ترک اصل چنده؟
    • مدیر سایت

      به طور معمول درب‌های ترک از دربهای ایرانی و چینی دارای قیمت بالاتری هستند. در حال حاضر حداقل بودجه برای خرید این محصولات 7 میلیون تومان است.

  • یحیی موسوی
    دربهای ضد سرقت ترک وارداتی اختلافی با دربهای ترک اصل دارند؟
    • مدیر سایت

      دربهای وارداتی در داخل ایران مونتاژ می‌شوند و از همان متریال دربهای ترک اصل برای تولید آنها استفاده می‌شود. به طور کلی نمی‌توان گفت اختلاف خاصی از لحاظ مقاومت، بین این دربها وجود دارد. عمده اختلاف این محصولات در قیمت و ظاهر آنهاست که دربهای ترک اصل شیک‌تر و دارای قیمت گرانتری هستند.

تماس بگیرید