X

امنیت درب ضد سرقت در مقایسه با درب های معمولی

09129315210 کارشناس فروش
افزایش امنیت درب ضد سرقت و درب ورودی آپارتمان

با استفاده از راهکارها و تجهیزاتی می توان امنیت درب های ضدسرقت و درب ورودی آپارتمان ها را افزایش داد. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

راسان درب
راسان درب

امنیت درب ضد سرقت مسئله ای مهم است که باعث حفظ حریم منزل شما می شود. در طول تاریخ انسان همیشه به دنبال راه هایی برای ایجاد امنیت و آرامش بوده و سعی کرده است تا با اقداماتی از حریم خانه و منزل خود حفاظت کند. تولید درب ضد سرقت یکی از این اقدامات است .در این مقاله به امنیت درب ضد سرقت میپردازیم و اینکه درب ضد سرقت چقدر به امنیت منزل شما کمک میکند. با راسان درب همراه باشید تا آرامش خیال را برای شما  به ارمغان بیاوریم. افزایش امنیت درب آپارتمان از نکاتی است که صاحب خانه ها به آن اهمیت زیادی می دهند.

امنیت در درب ضد سرقت

یکی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید خانه مد نظر قرار می‌دهیم، امنیت آن است. در این میان، در ضد سرقت به خاطر امنیت بالاتر و استحکام قوی‌تر به سرعت جایگزین درهای قدیمی شد و جایگاه خاصی بین سازندگان ساختمان‌ها پیدا کرد. درهای چوبی که در گذشته به عنوا درب منازل استفاده می‌شد، کاملا ایمن نبود و سارقین به راحتی می‌توانستد درها را بشکنند یا از لولا دربیاورند. اما درهای جدید در برابر هرگونه فشار، ضربه یا دست‌کاری قفل، ایمنی بالاتری دارند و راه ورود متجاوزین را تا حدودی می‌ بندند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت را مطالعه بفرمایید. 

امنیت درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی

درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی خیلی با دوام و مقاوم تر می باشد و مهمترین چیزی که باعث افزایش ایمنی این نوع درب شده است وجود لولا و قفل در قسمت داخلی درب می باشد. در واقع یک سارق به هنگام رفتن به خانه کسی در ابتدا برای باز کردن درب اقدام به باز کردن درب با استفاده از انواع اهرم ها و شکستن لولای درب می کنند. اما وجود درب های از پیش ساخته و وجود لولای آن روی چهارچوب آن باعث می شود که کلا سارق از این روش برای باز کردن درب خانه شما جلوگیری کند.

امنیت درب ضد سرقت

استفاده از درب ضد سرقت برای ایجاد امنیت در آپارتمان ها

شاید یکی از آسان ترین روش ها برای وارد شدن به یک واحد آپارتمان شکستن درب ورودی آن باشد. این درب ها معمولا قابل شکستن هستند و حتی در زمان قفل شدن، شکستن آن ها بسیار آسان است.
درب های ضد سرقت راسان درب با ساختار کاملا ضد دیلم خود و همچنین قفل گاو صندوقی نشکن می تواند از ورود سارقین به منزل جلوگیری کند و به این صورت با نصب این درب ها هم از بدنه ی آن ها خیالتان راحت می شود و هم قفل آنها، چارچوب این درب ها نیز کاملا دربرابر فرو رفتن و شکستن با دیلم مقاوم هستند. همچنین عایق گرما و سرما نیز می باشند که خود مزیتی نسبت به درب های معمولی است.
در داخل این درب ها از یک ورق به ضخامت 1.5 میلی متر در سرتاسر درب استفاده می شود و همچنین پروفیل سازی پیرامونی که به صورت دوبل در درب اعمال می شود باعث بالا بردن آستانه تحمل این درب ها در مقابل شکستن و دیلم شدن می شود.
همچنین در ساختار داخلی لنگه ی آن ها بین دو طرف پنل درب به طور کامل از عایق پشم سنگ تخته ای به ضخامت 40 میلی متر و دانسیته 80 جهت عایق شدن در برابر صدا، گرما و سرما استفاده می شود.

عوامل که باعث میشود درب ضد سرقت با امنیت بالا داشته باشیم؟

توجه به برخی نکات موجب افزایش امنیت دربهای ضد سرقت می شود. افزایش امنیت این دربها موجب ایجاد آرامش و کاهش سرقت از منازل می شود. 

جنس درب ضد سرقت

اگر درب ضد سرقت با جنس خوب و مستحکم داشته باشید درب هرگز به راحتی شکسته نمی شود . بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت با کیفیت حتما به این نکته توجه کنید.

 قفل درب ضد سرقت

عاملی مهم دیگری که باعث ایجاد امنیت بیشتر در درب ضد سرقت می شود داشتن یک قفل جنس خوب است. بیشتر سارقین درب را از قسمت قفل آن مورد تخریب قرار می دهند. بنابرین اگر قفل شما دارای جنس خوبی نباشد براحتی شکسته می شود و میتوان درب را باز کرد. پس تا جایی که میتوانید از درب ضد سرقت با قفل درب ضد سرقت با کیفیت استفاده کنید. بهترین و مطمین ترین قفل ها برای درب ضد سرقت استفاده از قفل دیجیتال درب ضد سرقت است.

وزن درب ضد سرقت

در درب ضد سرقت چینی و بی کیفیت از ورق های فولاد نازک و آلیاژهای ضعیف استفاده می شود تا بتوانند قیمت تمام شده را پایین بیاورند، پس حتماُ در هنگام خرید یک درب ضد سرقت تنها به زیبایی ظاهری بسنده نکنید زيرا که دلیل اصلی خرید شما امنیت درب است و هر چه وزن یک درب ضد سرقت بیشتر باشد آن درب از قیمت بالاتر و امنیت بیشتری برخوردار است، یکی از دلایل این وزن زیاد استفاده از ورق های فولادی ضخیم است که در ساختار این دربهاي ضد سرقت استفاده شده است .

امنیت درب های ضد سرقت و لزوم نصب دزدگیر اماکن 

یکی از بهترین انتخاب های شما برای تهیه درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت آژیردار است.آلارام ها یک سری هشدار برای کاربران درب های ضد سرقت می باشند که مواردی که به امنیت درب های ضد سرقت آسیب وارد خواهند کرد را عنوان می کنند. از جمله ی این الارام ها می توان به هشدار باز بودن درب، هشدار های نتیجه ی فشار و یا جا به جایی به روی درب و … اشاره کرد.
پیچ لولا یک پیچ طولانی می باشد که برای محافظت از باز کردن و جا به جایی درب تعبیه شده اند. در صورتی که افراد اقدام به باز کردن پین های لولا کنند این پیچ لولا مانع از باز شدن درب خواهد شد. درب هایی که دارای امنیت بالایی هستند طوری ساخته می شوند تا لولا های درب از چشم سایرین محفوظ بمانند. درب ضد سرقت معمولا از چند لایه تشکیل شده است. جنس لایه داخلی آن معمولا از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس های مختلف مانند ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه وغیره روکش شده است. فضای خالی موجود در درب ضد سرقت نیز معمولا به وسیله پشم سنگ پر می شود که این امر باعث می شود درب ضد سرقت عایق صوتی (درب آکوستیک) و حرارتی نیز باشد.

امنیت در درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یا انواع حفاظ های درب (حفاظ آکاردئونی)

درب ضد سرقت از مزایای ویژه ای نسبت به انواع حفاظ برخوردار است.حفاظ آکاردئونی به نوعی حفاظ درب کشویی گفته میشود که اغلب جهت حفاظت از درب ورودی ساختمان ها و واحدهای آپارتمان و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازها و انباری ها و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود. مقایسه درب ضد سرقت با انواع حفاظ نرده های فلزی ثابت، کاری بیهوده است. حفاظ ها دارای لولاهای بیرونی و قابل دید هستند و با استفاده از اهرم به راحتی باز شده و از جا کنده می شوند. برخلاف درب های ضد سرقت که همانطور که قبلاً گفتیم لولاهای مخفی و غیرقابل مشاهده دارند. حفاظ استیل درب ضد سرقت یکی از تجهیزاتی است که می تواند برای افزایش امنیت مورد استفاده قرار گیرد.

درب ضد سرقت شاید نتواند صد در صد شما را در مقابل سرقت و سارقان پشتیبانی کند .ولی قطعا سطح مقاومت در مقابل سارقان را نسبت به درب های معمولی تا حد بسیار زیادی افزایش میدهد . از همین رو درب ضد سرقت را در کنار دزدگیر منزل و ساختمان میتوان یک محصول یا تکنولوژی بسیار مناسب در جهت بسط و گسترش امنیت در ساختمان ها باشد.

مقاله مرتبط: درب لابی، درب داخلی



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید