راسان درب
لمسه کوبی درب + چرم کوبی درب اتاق

لمسه کاری به شکل خاصی از فرم دادن به پارچه گفته می‌شود که در آن پارچه به صورت برجستگی و فرورفتگی‌های منظمی فرم داده می‌شود.لمسه کاری درب برای ایجاد حالت آکوستیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

راسان درب
راسان درب

در مقالات قبلی در مورد درب آکوستیک و مزایای آن صحبت کردیم. در این مقاله می خواهیم در مورد آکوستیک کردن درب در محل و لمسه کوبی درب پس از نصب توضیح دهیم. راسان درب این امکان را برای شما عزیزان فراهم اورده است تا بعد از نصب درب اگر نیاز به لمسه کوبی درب داشتید با هزینه کمتر این کار را برای شما در محل نصب بدون نیاز به جدا کردن درب از چهارچوب و نصب مجدد انجام دهد. در صورت نیاز برای استفاده از خدمات لمسه کوبی و همچنین چرم کوبی درب اتاق با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

لمسه کوبی درب

يکي دیگر از روشهاي معمول جهت صداگیری درب، تهیه درب آکوستیک با لمسه کوبی است. لمسه کوبی دقیقا به مانند لمسه دوزی انجام می شود و تنها تفاوتشان این است که در این روش دیگر نیازی به دوخت چرم نیست. این روش به مانند روش قبلی انجام پذیر است. یک از مزایای استفاده از این روش این است که لمسه کوبی این امکان را می دهد که طرح ها و اشکال بیشتر و متنوع تری برای درب لمسه ایجاد کنیم.

یکی از مزیت های لمسه کوبی در مقابل لمسه دوزی درآکوستیک کردن درب این است که، حذف دوخت در روش لمسه کوبی باعث می شود عایق زیر چرم را با ضخامت بیشتر و دانسیته بالاتر انتخاب کرد.
 درب هایی که در بعضی از قسمت ها درز بینشان با چهارچوب بیش از 1.5 سانت باشد این روش می تواند گزینه خوبی برای پوشش این درزها باشد. این روش اگرچه به مانند روش لمسه دوزی زیبایی کمتری دارد اما بعد بیشتری نسبت به روش لمسه دوزی در سطح درب ایجاد می کند.
 معمولا براي آکوستيک درب با لمسه کوبي از مواد زير استفاده مي شود. استفاده از عايق اسفنجي دورو صاف با چگالي بین 20 تا 25 کیلوگرم بر متر مربع و ضخامت 2 تا 3 سانتیمتر جهت پوشش سطح درب. استفاده از پارچه هاي مخمل و چرم هاي مصنوعي براي روکش عایق صوتی درب. استفاده از گل ميخ هاي ساده و سیاه قلم و دکمه هاي همرنگ پارچه يا چرم مصنوعي و گل پيچ هاي آبکاري شده جهت لمسه کوبی درب. 

درب سرویس یکی از محصولات درب داخلی ساختمان است که افراد تمایل دارند این دربها دارای عایق صوتی باشد. عده ای با استفاده از لمسه کاری درب این خصوصیت را در این محصولات ایجاد می کنند.

 

لمسه کوبی

 

عایق کردن درب با لمسه کوبی

در صورت اطمینان از ورود صدا از درب ها، با عایق کردن آنها می توان صدا را تا حد زیادی کاهش داد. پیشنهاد اولیه برای کاهش ورود صدا از درب ها عایق کردن درب موجود است. در صورت نامرغوب بودن جنس درب ورودی یا توخالی بودن آن می توان از یک درب عایق یا آکوستیک استفاده کرد. بنابراین ما دو راهکار برای کاهش ورود صدا از درب ها پیشنهاد می کنیم.

عایق کاری درب موجود ( لمسه کوبی )

در این روش درب موجود در صورت تایید از نظر مرغوبیت و جوابدهی، با استفاده از عایق پشم سنگ و ابر یا عایق های دیگر عایق می شود.پس از عایق کاری یک لایه از چرم مصنوعی یا طبیعی (بنا به انتخاب مشتری) روی درب کشیده می شود. در نهایت شکل رویه درب دارای ساختار لوزی شکل یا ساده دارد.
در محل تقاطع لوزی ها برای پوشش مگنه ها و زیبایی کار از گل میخ یا دکمه های همرنگ با رنگ چرم استفاده می شود که به این عمل در اصطلاح لمسه کوبی می گویند.
ساختار لوزی شکل ایجاد شده به منظور ایجاد شکست در امواج صوت برخوردی به درب است.پس از لمسه کوبی درب نصب و رگلاژ درب توسط استاد کارماهر سبب هماهنگی درب و چارچوب می شود و در کاهش صدا بسیار موثر است.

 

لمسه کوبی درب

نصب درب آکوستیک

این نوع از درب ها برای مکان هایی که سر وصدای بیشتری دارند ساخته می شوند.می توانید از ابتدا ایت درب ها را برای محل سفارش و نصب کنید.


قیمت درب لمسه کوبی

لمسه کاری و لمسه دوزی از جمله کارهایی است که در صنعت درب بخصوص درب آکوستیک برای زیباسازی درب و همچنین ایجاد حالت عایق بیشتر استفاده میشود. این لمسه کاری ها موجود در درب حالت زیبا و شیکی به درب ،خصوصا برای استفاده در مکان های اداری می دهند. برای اطلاع از قیمت درب لمسه کاری شده با راسان درب تماس بگیرید و از مشاوره همکاران ما در این زمینه بهره مند شوید.

محاسن لمسه کوبی 

  • عایق صوتی بسیار خوب برای درب ها.
  • جلوگیری از رفلکس صدا
  • ایجاد فضای دکوراتیو
  • قابلیت شستشو برای لمسه چرمی

درب چرمی لمسه کوبی


محاسن لمسه کوبی در محل

همان طور که بیان شد بعد از نصب درب و تصمیم به لمسه کوبی درب می توانید با تماس با راسان درب درخواست خود برای لمسه کوبی در محل را اعلام بفرمایید. لمسه کوبی در محل باعث کاهش هزینه لمسه کردن درب و انجام سریع این کار خواهد شد و صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه شما عزیزان می شود. 
اگر تصمیم به انجام لمسه کوبی در محل  دارید در اولین فرصت با ما در راسان درب تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای ما در این زمینه بهره مند شوید.
راسان درب بزرگترین تولید کننده انواع درب ضد سرقت، درب داخلی ساختمان و درب لابی، تا انتها با شما خواهد ماند و در تمام موارد خدمت رسان مشتری های عزیز خود خواهد بود.

درب چرمی و لمینه و لمسه کاری شده

درب چرمی علاوه بر صداگیری و آکوستیک فضا، زیبایی خاصی هم دارد. راسان درب  با استفاده از مرغوب ترین و با کیفیت ترین چرم برای آکوستیک درب ها در خدمت مشتریان عزیز میباشد.

اکثر مردم بیشتر تمایل به سبک های گرم دارند. انتخاب روکش چرم برای درب اتاقی، یک انتقاب هوشمندانه و کلیدی عالی برای اضافه کردن این حس به دکوراسیون داخلی شما ست.انتخاب هوشمندانه روکش در چرمی می تواند انطباق خوبی با دکوراسیون داخلی شما داشته باشد.

ورودی درب اتاق یک دفتر کار یا منزل می تواند مبنایی بر سلامت شخصییت باشد. می توانید با داشتن یک درب چرمی هماهنگ و شیک با دکوراسیون داخلی خود این حس را به درستی انتقال دهید.همچنین می توانید با اجرای آکوستیک دیوار برای قسمتی از خانه، نمای داخلی را چندین برابر کنید.

  • هزینه خدمات لمسه کوبی درب چقدر است؟

    برای استعلام هزینه انجام خدمات لمسه کوبی با راسان درب تماس بگیرید. 09129315210

  • لمسه کاری در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟

    از این خدمات در حوزه های مختلف مانند مبلمان و تخت و یا لمسه کاری درب و دیوارد برای ایجاد ظاهری جذاب و همچنین فراهم نمودن عایق صوتی استفاده می شود.

  • قیمت هر متر لمسه کاری چقدر است؟

    قیمت ها از متری 1,000,000 تومان شروع می شود. برای اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید.

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • حمید
    سلام.لمسه کوبی بشت و روی هر درب اتاق خواب با بهترین عایق و چرم متر مربعی چند مشود.؟آیا از فروشگاههای درب در بندرعباس هم سفارش میپذیرید یا در بندرعباس نمایندگی دارید؟
    • مدیر سایت

      سلام. برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. امکان ارسال محصولات به تمام شهرهای ایران امکان پذیر است.

نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ