راسان درب
بهترین تولید کننده درب ضد سرقت در تهران

برای برخی از افراد مهم است، که بتوانند بهترین درب ضد سرقت را برای ساختمان مسکونی و یا دفاتر کاری خود تهیه کنند. با توجه به این که درب های ضدسرقت تولید شده در تمام فروشگاه ها کیفیت مطلوب را ندارند، و ممکن است، به مرور زمان خراب شوند. اگر قصد خرید درب ضدسرقت را در تهران را دارید، با ما همراه باشید، تا به معرفی بهترین تولید کننده درب ضد سرقت در تهران بپردازیم.

راسان درب
راسان درب

درب ضد سرقت دربی می باشد، که از نظر ویژگی های ساختاری دارای ویژگی هایی می باشد، که می تواند از ورود افراد ناشناس به منزل شما جلوگیری کند. استفاده از لایه ای مجزا در بین دو درب و استفاده از لولاهای مخصوص، قفل‌ ها و زبانه‌ های محکم از دیگر ویژگی های درهای ضدسرقت می باشد، که می توانید میزان امنیت را بالا ببرید. در مواردی که از درب های معمولی استفاده می کنید، افراد ناشناس می توانند با استفاده از اهرم و یا دستکاری قفل و فشاری که به درب وارد می‌ کنند، درب را می توانند باز کنند، و دارد منزل شما شوند. 

بهترین تولید کننده درب ضد سرقت در تهران

ساختار درب ضد سرقت 

درب‌ هایی که ضدسرقت می باشند، متشکل از چند جز مهم هستند. در صورتی که قصد خرید درب ضد سرقت دارید، بهتر است، با اجزای آن آشنا شوید، تا بتوانید در رابطه با درب های ضد سرقت موجود در بازار یعنی درب‌ های ضد سرقت ایرانی، چینی و همچنین درب ضد سرقت ترک موجود اطلاعات کافی را بدست بیاورید، تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید، تا در طول زمان استفاده از آن دچار مشکل نشوید.

  • پنل (رویه درب)

رویه ی درب ضدسرقت می تواند از جنس چوب طبیعی، پی وی سی، های‌ گلس می باشد. هر یک از رویه ها می تواند در تعیین قیمت نهایی و زیبایی درب تأثیرگذار باشد. در صورتی که قصد دارید، از درب های ضدسرقت در دفاتر و یا ساختمان هایی استفاده کنید، که میزان رطوبت در آن جا زیاد می باشد، بهتر است، حتماً دربی را انتخاب کنید، که ضد رطوبت باشد.

  • لایه فلزی

در بین دو لایه ای که در بین درب های ضدسرقت وجود دارد، چند لایه ی ورق فلزی استفاده می شود، که به دو لایه ی رویی درب اتصال پیدا می کند، و استحکام و مقاومت درب را افزایش می دهد. در صورتی که لایه‌ های فلزی در ساختار درب ضد سرقت استفاده نشود، تفاوتی با درب های معمولی نخواهد داشت.

  • عایق صوتی و حرارتی

مابین لایه‌ های فلزی درب ضد سرقت با یک لایه عایق پوشانده می‌ شود. عایق مناسب برای استفاده در درب ضدسرقت پشم سنگ و پشم شیشه می باشد، استفاده از این عایق بندی باعث می شود، تا درب‌ ها عایق گرما و صدا باشند. 

بورس درب ضد سرقت در تهران

بورس درب ضد سرقت در تهران

در صورتی که قصد خرید درب ضد سرقت به صورت حضوری دارید، و می خواهید، قبل از خرید درب را ببینید، بهتر است، به بازار بورس درب ضد سرقت مراجعه کنید. زمانی که قصد خرید دارید، می توانید جهت بررسی و مقایسه ی قیمت ها درب مناسب را انتخاب کنید. قطعاً خرید از بازار بورس باعث می شود، تا هزینه ی کمتری را برای خرید پرداخت کنید. قبلاً هم به این موضوع اشاره کردیم، که در تمام مناطق شهر تهران مکانی که به نام بورس درب ضد سرقت وجود ندارد، که شما بتوانید درب مورد خود را از آن جا تهیه کنید. با توجه به این که هزینه ی رفت و آمدها، شلوغی و ترافیک درسرساز است، و باعث ناراحتی خریداران درب ضد سرقت خواهد شد. در برخی از موارد هم ممکن است، افراد به دلیل مشغله ی کاری نتوانند به صورت حضوری برای خرید اقدام کنند. فروشگاه های اینترنتی که در زمینه ی تولید انواع درب ضدسرقت فعالیت می کنند، همانند بازار بورس درب ضد سرقت می باشند، و شما می توانید با دیدن محصولات عرضه شده در این فروشگاه ها نسبت به خرید اینترنتی اقدام کنید.

نمایندگی درب ضد سرقت در تهران

اگر قصد خرید درب ضدسرقت از مراکز معتبر را دارید، می توانید از نمایندگی هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، اقدام به خرید کنید. شما می توانید به صورت عمده و یا تکی نسبت به خرید درب ضدسرقت اقدام کنید. خرید عمده ای هم برای فروشنده و هم برای خریدار باصرفه می باشد، و در خرید عمده قیمت محصولات کاهش پیدا می کند. نمایندگی هایی که شرایط فروش دارند، از طرف کارخانه ها مجوز فعالیت دارند، و می توانند به صورت مستقیم نسبت به فروش درب ضد سرقت به نرخ درب کارخانه اقدام کنند. این نمایندگی ها در تمام شهرها و مناطق کشور وجود دارند، و گاهاً برای این که مشتری راضی تر باشد، در بیشتر شهرها دو نمایندگی از طرف کارخانه مشغول به فعالیت می باشند. 

تولید کننده درب ضد سرقت در کرج

تولید کننده درب ضد سرقت در کرج

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در شهر کرج را دارید، و قصد دارید، به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدی ها خرید کنید، می توانید از فروشگاه راسان درب خرید خود را انجام دهید. فروشگاه راسان درب به عنوان یکی از معتبرترین عرضه کننده و تولید کننده درب ضد سرقت در ایران می باشد، که توانسته است، محصولات خود به تمام مناطق ارسال کنند. این فروشگاه به غیر از درب های ضد سرقت ارائه دهنده ی محصولات مختلف دیگر اعم از درب داخلی، درب لابی و... می باشد. قیمت درب ضدسرقت با توجه به موارد مختلفی اعم از نوع روکش درب و طراحی آن، قفل نصب شده بر روی درب و... متغیر می باشد، و نمی توان قیمت ثابتی را برای در نظر گرفت.

بزرگترین تولید کننده درب ضد سرقت در ایران

فروشگاه راسان درب به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت (درب ضد سرقت ترک و چینی) می باشد، که در چند سال اخیر به واسطه ی تولید محصولات باکیفیت توانسته است، رضایت مشتریان خود را جلب کند. در صورتی که قصد خرید درب ضدسرقت را برای آپارتمان خود دارید، و یا حتی در ساختمان های تازه‌ ساز خود در نظر دارید، درب ضد سرقت مد نظر خود را سفارش دهید.

از مدلهای محبوب در زمینه درب ضد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود:

درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت شیشه دار

درب ضد سرقت سفید

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • علیرضا بشیری
    سلام وقت بخیر برای یک مجتمع ۷ واحدی درب ضد سرقت میخواستم لطفا راهنمایی بفرمایید جهت خرید
    • مدیر سایت

      با سلام. برای خرید لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • بابایی
    باسلام و عرض ادب لطفا کاتالوگ درب ورودی واحد را با قیمت برای بنده تلگرام یا واتسپ نمایید.باتشکر 0912---
    • مدیر سایت

      با سلام برای دریافت لیست قیمت با شماره های درج شده در سایت و واحد فروش تماس بگیرید.

نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ