راسان درب
درب بیمارستانی ضد آب

درب های بیمارستانی براي مکان‌های پر تردد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این درب ها قابلیت باز شدن و بسته شدن لنگه در از دو طرف را دارند. در اتاق عمل و بخش‌هاي مربوط به آن از انواع درب بیمارستانی استفاده می‌شود. اغلب مکان‌های پر رفت و آمد مانند ساختمان‌هاي عمومي نیاز به نصب این درب های باد بزنی دارند.

راسان درب
راسان درب

از مهمترین ویژگی درب بیمارستانی می توان به ضد آب بودن و مقاومت در برابر مواد شوینده و ضد عفونی کننده اشاره نمود. همچنین این دربها باید با تردد زیاد سازگار باشند. همچنین مقاومت در برابر ضربه و ضد خش بودن از دیگر ویژگی های این محصولات است.

درب ورودی بیمارستانی

درب بیمارستانی باید متناسب با محیط های درمانی و بیمارستان ساخته و طراحی شود، چرا که در این نوع محیط ها به دلیل رفت و آمدهای زیاد و همچنین نیاز به ضدعفونی مداوم باید از یک درب با کیفیت و ساخت ویژه استفاده کرد. این درب ها باید بسیار مقاوم و مستحکم در برابر عوامل خارجی تولید شوند تا بتوان از آن ها به مدت طولانی استفاده کرد.

مشخصات فنی درب بیمارستانی

  • درب های بیمارستانی باید به گونه ای طراحی شوند که در برابر آتش شعله ور نشوند.
  • در متریال این درب ها نباید از هیچ گونه مواد مغذی استفاده شود و هیچ روزنه ای در آن وجود نداشته باشد تا خاصیت آنتی باکتریال خود را حفظ کند.
  • تبادل صدا و حرارت بین محیط داخل و خارج درب باید در کمترین میزان خود باشد.
  • در برابر ضربه مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد.
  • ساختار این درب ها باید به گونه ای طراحی شود تا ضربه های وارده در تمام سطح درب انتقال پیدا کند.
  • قابلیت نصب شیشه را داشته باشد.

درب بیمارستانی

انواع درب بیمارستانی

اگر می‌خواهید برای مکان های درمانی و بیمارستان ها درب بیمارستانی تهیه کنید، بهتر است متناسب با نیاز مکان از یکی از انواع د رب بیمارستانی استفاده کنید. مجموعه راسان درب دارای انواع متنوعی از درب های بیمارستانی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌باشد.

در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و... به دلیل تردد و استفاده زیاد از اتاق‌های عمل، آی سی یو، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق بیمار، راهروهای ارتباطی و… می‌توانید از انواع درب بیمارستانی با کیفیت استفاده کنید. استحکام، دوام و عمر زیاد درب های بیمارستانی مجموعه راسان درب موجب افزایش فروش این درب ها شده است.

در ادامه به بررسی درب های بیمارستانی مختلف و مهم می‌پردازیم.

درب لولایی اتوماتیک بیمارستانی

شما می‌توانید درب لولایی اتوماتیک بیمارستانی را در دو مدل دو مدل تک لنگه و دو لنگه سفارش دهید. جنس این درب ها از ورق گالوانیزه و استیل است و به همین منظور از استقامت و استحکام بالایی برخوردار است.

درب لولایی ضد اشعه

این درب های لولایی ضد اشعه در دو مدل تک لنگه و دو لنگه تولید شده و در بخش هایی نصب می‌شود که دارای اشعه می‌باشد. ساختار داخلی این درب ها از یک لایه ی سرب و ضخامت قابل تغییر ایجاد شده است. این درب ها در بخش های مربوط به رادیوتراپی و رادیولوژی بیمارستان ها نصب می‌شوند.

درب لولایی ICU

در اتاق هایی با عرض ورودی کم می‌توان از درب لولایی ICU استفاده کرد. این درب ها دارای سنسور هستند و نسبت به حرکات از خود آلارم نشان می‌دهند.

درب اتاق عمل

درب اتاق عمل در ابعاد و اندازه های استاندارد و در برخی موارد مطابق به درخواست مشتریان در ابعاد سفارشی قابل طراحی و تولید می‌باشد. با توجه به حساس بودن محیط اتاق عمل، باید درب های اتاق عمل به صورتی طراحی شوند که بتوان به مکرر آن ها را ضدعفونی و شستشو کرد.

اگر به جای درب های اتاق عمل از درب های چوبی و قدیمی استفاده کنید به مرور این درب ها دچار پوسیدگی، شکستگی و ضربه های بسیار می‌شوند.

برای سفارش انواع درب اتاق عمل با مجموعه راسان درب تماس بگیرید و از مشاوره خرید این مجموعه بهره‌مند شوید.

درب بادبزنی بیمارستانی

در هنگام سفارش درب بیمارستانی بادبزنی امکان مشخص کردن ابعاد دلخواه توسط مشتری وجود دارد. از این درب ها به دلیل استفاده بهینه از زمان در موقعیت های اورژانسی استفاده می‌شود. عملکرد درب های بادبزنی بیمارستانی اینگونه است که در هنگام عبور تخت خواب دیگر نیازی به باز کردن درب نیست. این درب ها را می‌توانید به صورت چهارچوب های چوب پلاست و یا MDF  با رویه PVC سفارش دهید.

از مزیت های استفاده از درب های بادبزنی دولنگه برای بیمارستان ها، باز و بسته شدن به صورت خودکار می‌باشد.
شما می‌توانید انواع درب بیمارستانی بادبزنی را از مجموعه راسان درب سفارش دهید.

درب ضد آب و پلی وود بیمارستان

شما می‌توانید از درب ضد آب بیمارستانی و درب پلی وود بیمارستانی در قسمت های مختلف بیمارستان استفاده کنید. در طراحی و تولید این درب ها به دلیل دارا بودن خاصیت ضد بخار و ضد آب بودن، از روش های مختلفی استفاده شده است.

یکی از روش های رایجی که برای تولید درب های پلی وود بیمارستانی استفاده می‌شود، استفاده از روکش ضد آب بر روی چوب است. همچنین پوشش، طرح و رنگ های این درب های بیمارستانی مطابق با سلیقه مشتری قابل تغییر می‌باشد.

یکی از مزیت های درب پلی وود بیمارستانی قابل شستشو بودن آن است که در محیط هایی که نیاز است درب به صورت مرتب ضدعفونی شود، از این درب بیمارستانی استفاده می‌شود.

خرید درب بیمارستانی اتوماتیک

درب های اتوماتیک بیمارستانی دارای مزیته های فراوانی می‌باشند و به دلیل کارکرد ساده موجب ساده تر حل شدن امور در مکان های مختلف می‌شوند.
درب های بیمارستانی اتوماتیک دارای انواع مختلفی هستند، به طوری که با ایجاد تغییرات در محل، نوع آنها با توجه به نیاز تغییر می‌کند و نیازهای کاربران را برطرف می‌سازد.

سهولت استفاده، صرفه جویی در مصرف انرژی، جلوگیری از انتقال بیماری ها، زیبایی ظاهری و تنوع در ایجاد سازه درب از مزایای استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی می‌باشد که این موارد موجب استفاده گسترده این درب ها در تمامی مراکز درمانی شده است.

همچنین برای کنترل عفونت، جداسازی اتاق ها و کنترل ورود خروج افراد از این درب های اتوماتیک نیز در بیمارستان ها استفاده می‌کنند.

قیمت درب بیمارستانی

مکانی که در بیمارستان برای نصب انواع درب بیمارستانی مشخص می‌شود، در تعیین قیمت نهایی درب تاثیر دارد. مواردی مانند اندازه و ابعاد درب، شرایط بازار و متریال مورد استفاده نیز قیمت درب را تغییر می‌دهد. برای استعلام قیمت درب بیمارستانی کافیست با شماره های درج شده در سایت راسان درب تماس بگیرید.

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ