X

چهارچوب فلزی فرانسوی، قیمت چهارچوب فرانسوی آماده

09129315210 کارشناس فروش
چهارچوب فلزی

راسان درب فعال در زمینه تولید انواع چهارچوب فلزی درب اعم از چهار چوب فلزی ساده، چهار چوب فرانسوی و چهار چوب مکزیکی . برای اطلاع از قیمت چهارچوب و خرید انواع چهار چوب فلزی، چهار چوب فرانسوی و مکزیکی با ما تماس بگیرید. همچنین میتوانید برای نصب چهارچوب فلزی درب هم از خدمات ما بهره مند شوید.

راسان درب
راسان درب

قیمت چهارچوب فلزی درب اتاق را از راسان درب استعلام بگیرید. راسان درب تولید کننده انواع چهارچوب فلزی ساده، فرانسوی و مکزیکی در ایران می باشد. محصولات دارای مقاومت بالا بوده و امکان ارسال به تمام شهرها میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با راسان درب تماس بگیرید.

چهار چوب فلزی درب اتاق

اساس و پایه نصب درب در خانه و ساختمان چهارچوب است که امروز استفاده از چهارچوب فلزی درب اتاق در خانه ها متداول تر شده است و علت آن نیز تداوم و ماندگاری بیشتری است که چهارچوب فلزی دارا می باشد.
چهار چوب فلزی سهم بسیار گسترده ای از بازار را از آن خود کرده است علت آن نیز دوام و ماندگاری است که چهار چوب فلزی دارا می باشد. همچینن خاصیت طرح و رنگ پذیری چهار چوب فلزی یکی دیگر از دلایل موفقیت چهار چوب فلزی به شمار می رود.


چهارچوب فلزی درب

یکی از تجهیزات آهنی که در ساختمان های مسکونی علاوه بر درب ورودی، درب پارکینگ و… مورد استفاده قرار می گیرد، چهارچوب فلزی درب می باشد که در ساختمان های چندین طبقه معمولا در طبقه همکف آنان برای هر واحدی انباری جداگانه ای تعبیه شده است. همچنین از چهارچوب فلزی درب در منازل مسکونی دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد که در حیاط خانه خویش از انباری بهره مند گشته اند.

چهارچوب درب  می تواند از جنس های مختلف چوبی و آهنی باشد که مدل آهنی آن استحکام بالاتری دارد و در عین حال می تواند با استفاده از سازه های آهنی مدل جدید، زیبایی خلاقانه ای را به حیاط خانه خود یا پارکینگ ساختمان مسکونی شما ببخشد. چرا که ممکن است بسیاری از افراد در انباری های خود برخی از اجناس عتیقه و گران قیمتی را قرار داده باشند که محافظت از آن ها بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل است که ممکن است هر سارقی به محض ورود به حیاط خانه ها با مشاهده انباری با استفاده از ترفند های مختلف خود را به داخل انباری رسانده و تمامی وسایل گران قیمت موجود در آن را به تاراج ببرد. بنابراین شما می توانید با تعویض درب های انباری قدیمی و فرسوده خود به مدل های مقاوم و زیبای درب های انباری امروزی امنیت بیشتری را برقرار سازید. 

برای درب های ورودی چوبی مانند درب ضد سرقت و درب لابی که دارای وزن بالایی هستند بهتر است از چهارچوب های فلزی استفاده نمایید.

از محصولات درب ورودی فلزی و درب ورودی چوبی راسان درب بازدید نمایید.


قیمت چهار چوب فلزی درب

اساس و پایه نصب درب در خانه و ساختمان چهارچوب است که امروزه استفاده از چهارچوب فلزی در خانه ها متداول تر شده است و علت آن نیز تداوم و ماندگاری بیشتری است که چهارچوب فلزی دارا می باشد.
چهار چوب فلزی سهم بسیار گسترده ای از بازار را از آن خود کرده است علت آن نیز دوام و ماندگاری است که چهار چوب فلزی دارا می باشد . همچینن خاصیت طرح و رنگ پذیری چهار چوب فلزی یکی دیگر از دلایل موفقیت چهار چوب فلزی به شمار می رود.

برای اطلاع از لیست قیمت ها و خرید چهار چوب فلزی درب با ما تماس بگیرید.

آیا در مورد درب لابی، درب اتاقی و درب abs  اطلاعاتی دارید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقالات مرتبط را مطالعه بفرمایید.

فروش چهارچوب فلزی آماده

از جمله خدمات راسان درب ساخت و تولید انواع چهارچوب فلزی در سایز و ابعاد مختلف می باشد.برخی از مهم ترین دلایل برای ماندگاری و تداوم ساخت چارچوب آهنی در منازل زیبایی و قیمت مناسب و کم بودن وزن آنهامیباشد.
راسان درب آماده ساخت وتولید انواع چهارچوب های مختلف فلزی به تعداد مختلف میباشد.همچنین میتوانید از چهار چوب های آماده با سایز مناسب بهره مند شوید.


ابعاد چهارچوب فلزی

ارتفاع استاندارد برای تمامی چارچوب ها از قبیل اتاقهای خواب و سرویس ها 220سانتیمتر میباشد.سایز مناسب عرض برای اتاق خوابها 85 الی 95 و برای سرویسها 65 الی 75 سانتیمتر میباشد.

انواع چهارچوب فلزی

همان طور که اشاره شد اساس و پایه نصب درب در خانه و ساختمان چهارچوب است که امروز به دلیل استحکام بالاتر چهارچوب فلزی ،استفاده از آن در خانه ها متداول تر شده است. چهارچوب های فلزی راسان درب که بر روی آن درب های چوبی یا فلزی نصب می شود ، در مدل های گوناگون تولید می شود که دارای مشخصات فنی به شرح ذیل هستند:

  • چهارچوب درب که جای قفل پانچ شده و پشت آن بوسیله یک قطعه فلزی مخصوص پرس شده بسته می شود تا از ورود هرگونه مصالح ساختمانی به جلوی زبانه و قفل جلوگیری کند.
  • چهارچوب درب که جای لولا پانچ شده که پشت آن بوسیله یک قطعه به نام پشت لولا بسته شده است و سوراخ های قلاویز شده دارد و لولا بر روی آن بسته می شود.

از نکات مهم و فنی جای لولای پانچ شده این است که:
اگر لولا به مرور زمان دچار مشکل شود قابل تعویض است.
زمانی که لولا بر روی چهارچوب نصب می شود هیچگونه بر آمدگی اضافه بر روی بدنه چهارچوب مشاهده نمی شود.

چهارچوب فلزی فرانسوی و قیمت ساخت چهارچوب فرانسوی

 انواع چهارچوب فلزی: فرانسوی، مکزیکی، ساده و ...می باشد.
اندازه چهار چوب فلزی فرانسوی مناسب برای ورودی اتاق خواب  85 تا 95 سانتیمتر میباشد که ورودی تمام شده از 75 تا 85 سانتیمتر میشود.  و اندازه چهارچوب فرانسوی مناسب برای ورودی سرویسها از 70تا 80 سانتیمتر میباشد که ورودی تمام شده از 60 تا 70 سانتیمتر میشود. مهم ترین پارا متر برای به دست آوردن اندازه مناسب چهارچوب برای اتاق و سرویس  در ساختمانها مساحت زیر بنا و نقشه ساختمان میباشد.
برای اطلاع از قیمت چهارچوب فرانسوی با ما تماس بگیرید.

چهارچوب فرانسوی و چهارچوب مکزیکی

چهارچوب مکزیکی یا قاشقی وتفاوتهای آن با چهار چوب فرانسوی

چهارچوب مکزیکی (چهارچوب قاشقی) در سایزهای مختلف و به در خواست وسفارش مشتری قابل تولید در قسمت خمکاری ورق میباشد. در صورتی که چهارچوب تولید کارخانه ها در دو سایز 3.5و 4 سانتیمتر میباشد. از چهارچوبهای مکزیکی در ساختمان برای فرم پنجره های pvcوهمچنین قاب پنجره های فلزی و چهارچو بهای درب چوبی و ...استفاده میشود.

طول شاخه های تولیدی فرانسوی و مکزیکی کارخانه ها 6.60 سانتیمتر میباشد. وزن هر شاخه بسته به ضخامت ورق متغییر میباشد.وزن هر شاخه 6.60سانتیمتری چهار چوب مکزیکی به ضخامت دو میلیمتر 28تا 29 کیلوگرم میباشد. وزن هر شاخه بسته به ضخامت ورق متغییر میباشد.وزن هر شاخه 6.60سانتیمتری چهار چوب فرانسوی به ضخامت دو میلیمتر 24 تا 25کیلوگرم  میباشد. جهت دریافت اطلاعات ازنظر  قیمت، زمان تحویل و سایر ویژگی های چهارچوب های سفارشی می توانید با راسان درب تماس بگیرید.

چهارچوب ساده

یکی دیگر از انواع چهار چوب فلزی درب که در راسان درب تولید می شود، چهار چوب فلزی ساده است. این نوع چهارچوب همان مدل های قدیمی و پرطرفدار چهارچوب درب به شمار میرود. تولید این نوع چهار بسیار ساده میباشد.

قیمت نصب چهارچوب فلزی

چهارچوب فلزی درب در گذشته های نه چندان دور به شکل کاملا ساده و بدون هیچ گونه مقاومتی ساخته می شدند که به راحتی هر دشمن و سارقی می توانست این چهارچوب فلزی درب را کنار زده و خود را وارد انباری ساختمان ها کند. ولی با توجه به اینکه امروزه افراد ساکن در ساختمان ها به جهت کوچک تر شدن و نقلی بودن واحدهای مسکونی به اجبار برخی از وسایل خود را در انباری های موجود در پارکینگ خانه خود می گذارند، پس بایستی اقدامات بهینه تر و تصمیمات بهتری در خصوص انتخاب چهارچوب فلزی درب اتخاذ گردد تا به این منظور وسایل گران قیمت موجود در انباری ها را برای آنان محفوظ بدارد.

تولید کنندگان سازه های آهنی و فلزی نیز در همین راستا با توجه به نیاز طیف وسیعی از مردم به درب های انباری بسیار مستحکم روز به روز بر پایه طراحی های جدید ساخت چهارچوب فلزی درب در دنیا پیش می روند تا از این طریق بتوانند خدمات بهینه تری را به مشتریان خویش ارائه دهند.

برای اطلاع از قیمت چهارچوب درب و نصب چهار چوب فلزی درب با ما تماس بگیرید.

 چهارچوب ساده



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • محمد مجلسی
    با سلام درب حمام مستر ما به داخل حمام باز میشود ولی چون فضای کمی دارد میخواهیم درب را به بیرون باز کنیم آیا چهار چوبی مخصوص این کار هست که بتوانیم باز شو درب را معکوس کنیم.
    • مدیر سایت

      سلام. بله چارچوب به صورت اختصاصی متناسب با ابعاد مورد نظر تولید می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • رضا موسوی
    امکان خرید عمده چارچوب از شما وجود دارد یا فقط برای محصولات خودتون سفارش قبول می کنین؟
    • مدیر سایت

      در صورت تمایل برای خرید چهارچوب درب در تمام مدلهای فلزی، چوبی و ضد سرقت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • مهدی
    با سلام فرق قیمت چهارچوب های پاشنه دار با چهارچوب بدون پاشنه چقدر هست؟
    • مدیر سایت

      با سلام برای اطلاع از قیمت ها و بررسی مشخصات محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

  • تیموری
    سلام من ۳۰ لنگه چهارچوب فلزی ساده (تخت ) بدون رنگ کف ۱۴ ورق ۲ نیاز دارم لطفا قیمت و زمان تحویل بفرمایید
    • مدیر سایت

      برای ثبت سفارش، استعلام قیمت و تاریخ تحویل با واحد فروش تماس بگیرید.

تماس بگیرید