راسان درب
نصب درب اتاق

نصب درب اتاق به ابزار مختلف و تخصص و مهارت کافی نیاز دارد تا از بروز مشکلات مختلف مانند آسیب به درب چوبی، آسیب به دیوارهای اتاق، به درستی قرار نگرفتن درب در چارچوب و ... پیشگیری شود. فروشگاه راسان درب انواع خدمات نصب درب داخلی از جمله درب اتاق در تهران و کرج را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از خدمات نصب درب داخلی تیم نصاب‌های متخصص این مجموعه بهره‌مند شوید.

راسان درب
راسان درب

درب اتاق یکی از انواع درب داخلی ساختمان به شمار می‌رود که برای تفکیک و تقسیم فضای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. نصب درب اتاق به ظاهر روندی ساده دارد؛ اما باید در نظر داشته باشید که در صورت عدم رعایت برخی نکات مهم و ضروری هنگام نصب درب اتاق به‌خصوص درب چوبی اتاق، اگر درب مورد نظر به درستی در چارچوب قرار نگیرد، حتی اگر باکیفیت‌ترین و بهترین درب را نیز تهیه کرده باشید، به درستی عمل نکرده و درب آسیب می‌بیند. به همین دلیل بهتر است از نصاب درب اتاق ماهر برای نصب درب‌های ساختمان خود استفاده نمایید. یکی از مزایای مهم خرید درب اتاق از فروشگاه راسان درب این است که شما می‌توانید از خدمات نصب انواع درب داخلی در تهران و کرج بهره‌مند شوید. پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با اهمیت درخواست از نصاب متخصص برای نصب درب اتاق خود و فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه نصب درب اتاق آشنا شوید.

ارائه خدمات نصب انواع درب داخلی در تهران و کرج

نصب درب اتاق شاید از نظر همه افراد کاری آسان و بدون پیچیدگی به نظر برسد؛ اما باید در نظر داشته باشید که در صورت بروز هرگونه اشتباه و عدم تقارن هنگام بستن پیچ و لولا‌های درب، می‌تواند به درب یا چارچوب آن آسیب زده و یا درب به درستی باز و بسته نشود. فروشگاه راسان درب علاوه بر فروش درب اتاق، خدمات نصب انواع درب داخلی ساختمان از جمله نصب درب اتاق را در شهرهای تهران و کرج به همشهریان عزیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید پس از خرید درب اتاق از مجموعه راسان درب، نصب درب اتاق خود را نیز به تیم متخصص و حرفه‌ای این فروشگاه بسپارید تا از درست ،دقیق و اصولی نصب شدن درب اتاق خود اطمینان کامل پیدا کنید.

نکاتی که باید هنگام نصب درب اتاق رعایت کرد:

  • ابتدا باید سایز درب و چارچوبی که قرار است درب بر روی آن نصب شود را اندازه‌گیری نمایید.
  • یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام نصب درب اتاق به آن توجه نمایید، جنس و نوع ساختار درب چوبی است.
  • درب چوبی اتاق باید با بیشترین میزان دقت و بدون وارد شدن هیچگونه ضربه و خط و خش انجام شود.
  • برای آنکه نصب درب اتاق شما به درستی و بدون وارد شدن هیچگونه آسیبی به درب چوبی و دیوارهای منزل شما انجام شود، از یک نصاب درب ماهر درخواست کنید که نصب درب اتاق شما را انجام دهد.

هزینه نصب درب اتاق چقدر است؟

دستمزد نصاب درب چوبی اتاق با توجه فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. این فاکتورها شامل موارد زیر هستند:

  • میزان مهارت و تخصص نصاب درب
  • مدت زمانی که برای نصب درب صرف شده است
  • آسیب رساندن یا عدم آسیب رساندن به درب
  • تعداد درب مورد نیاز برای نصب
  • نوع پروژه
  • جنس درب
  • اندازه و ابعاد درب

به همین دلیل شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه نصب درب اتاق با شماره‌های مندرج در سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا مبلغ مشخصی برای نصب درب اتاق شما بیان نمایند. نصب درب اتاق توسط تیم نصاب‌های ماهر و حرفه‌ای فروشگاه راسان درب، با کمترین آسیب، در کمترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت در تهران و کرج انجام می‌شود.

نصاب درب چوبی

نصاب درب چوبی

نصب درب اتاق چوبی یک امر دقیق و تخصصی است و باید با ظرافت کامل انجام شود تا کوچکترین خط و خش و آسیبی به درب چوبی شما وارد نشود. در صورت وارد شدن هرگونه ضربه یا آسیبی به درب چوبی اتاق، از زیبایی و جلوه درب کاسته می‌شود. علاوه بر این ممکن است هنگام جابجایی و نصب درب اتاق، به دیوارهای اطراف آسیبی وارد شده و باعث از بین رفتن رنگ دیوار، پارگی کاغذ دیواری و یا ریختن کچ دیوار شود.

با توجه به تمامی این موارد که در بالا ذکر شد، بهترین کار این است که نصب درب چوبی اتاق خود را به یک نصاب درب چوبی ماهر و کاربلد بسپارید تا از بروز هرگونه مشکلی پیشگیری نمایید. شما می‌توانید در هر یک از مناطق شهر تهران و کرج که قرار دارید، با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از فروشگاه راسان درب درخواست اعزام نصاب درب اتاق حرفه‌ای نمایید.

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ