راسان درب
ترمیم درب ضد سرقت

درب ضد سرقت می تواند میزان سطح امنیت را افزایش دهد، و از ورود افراد ناشناس به ساختمان های شما جلوگیری کند. پس برای این که دربی که شما از آن استفاده می کنید، به مرور زمان خراب نشود، نیاز به ترمیم و رسیدگی دارد، تا این اتفاق برای آن بیوفتد.

راسان درب
راسان درب

ترمیم رنگ درب ضد سرقت

ترمیم رنگ درب ضد سرقت

برای ترمیم رنگ درب ضد سرقت دو روش وجود دارد، که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

روش اول

در مواردی که رنگ درب ضدسرقت شما به هر دلیلی دچار مشکل شده باشد، مناسب ترین گزینه برای کاهش هزینه های ناشی از تعویض درب ترمیم رنگ درب می باشد. برای انجام این کار کافیست، اول درب را از چهارچوب جدا کنید، و پس از آن نسبت به جداسازی یراق آلات نصب شده بر روی درب ضد سرقت اقدام کنید. بعد از این که تمام مراحل ذکر شده انجام شد، حالا نوبت به سمباده کشی می رسد. پس از اتمام مراحل سمباده کشی می توانید رنگ آمیزی درب را شروع کنید. بهتر است، برای رنگ کردن درب از افراد باتجربه و حرفه ای کمک بگیرید، تا بتوانند ظاهر درب را از نظر زیبایی و شیک بودن حفظ کنند.

روش دوم

روش دیگری برای ترمیم رنگ درب وجود دارد، که برای انجام شدن دردسر زیادی ندارد، ولی باید هزینه ی بیشتری را پرداخت کنید. این روش تعویض روکش درب ضد سرقت می باشد. در صورتی که قصد تعویض روکش را دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، تا بتوانید نسبت به انجام این کار اقدام کنید. ترمیم رنگ درب ضد سرقت با توجه به موارد مختلفی اعم از مقدار خسارتی که به درب وارد شده است، راحتی و یا سخت بودن تعویض روکش تعیین خواهد شد. ولی اگر قصد دارید، درب شما از نظر شکل ظاهری، یکدست باشد، و زیبایی خود را حفظ کند، بهتر است، همه ی درب رنگ آمیزی شود. 

رنگ های انتخاب شده برای درب های ضدسرقت می تواند به شرح زیر باشد.

درب ضد سرقت قهوه ای

درب ضد سرقت قهوه ای از محصولات محبوب بازار به شمار می رود. اکثر درب هایی که به صورت ضدسرقت طراحی و تولید می شوند، طیف های مختلفی از رنگ قهوه ای را دارند. برای انتخاب رنگ مد نظر خود با دیگر دکوراسیون ساختمان مسکونی و یا دفاتر کاری خود توجه کنید، و رنگ هماهنگ با آن ها را انتخاب کنید. برای از بین بردن خط و خش های عمیق بر روی روکش درب بهتر است اقدام بخ رنگ آمیزی کامل روکش نمایید.

درب ضد سرقت سفید

درب هایی که رنگ انتخاب شده برای آن ها سفید می باشد، از یک ورق فولادی ضخیم استفاده شده است. به غیر از این ورق یک عایق صوتی و حرارتی از جنس یونولیت فشرده برای ساخت استفاده می شود. رنگ انتخاب شده برای درکوب و دستگیره درب های ضد سرقت سفید می تواند از نوع عثمانی، هلالی و میله ای باشد. به طور کلی یراق آلات به کار گرفته شده در ساخت از نوع ترک و رنگ آن ها از نوع الکترواستاتیک آلمانی می باشد.

تعمیر درب ضد سرقت 

تعمیر درب ضد سرقت 

گاهی اوقات ممکن است، به خاطر حوادث غیر منتظره مشکلاتی برای درب شما به وجود بیاید، که می توانید نسبت به رفع آن اقدام کنید. خدماتی که در این رابطه برای مشتریان عرضه می شود، شامل موارد زیر می باشد. تعمیر درب ضد سرقت هم بر روی ظاهر درب و هم امنیت آن تاثیرگذار است. رگلاژ درب ضد سرقت از مهمترین خدمات در زمینه تعمیر دربهای ضد سرقت به شمار می رود.

تعویض رویه درب ضد سرقت

رویه ی انتخاب شده برای درب ضد سرقت ممکن است، به مرور زمان به خاطر این که تحت تأثیر شرایط محیطی از جمله رطوبت، زلزله، آتش سوزی و…قرار می گیرند، خراب شوند، و نتوانند شکل ظاهری خود را حفظ کنند.

تعویض و تعمیر قفل درب‌ های ضد سرقت

قفل‌ هایی که برای نصب بر روی درب ضد سرقت انتخاب می شوند، در برخی از موارد ممکن است، به خاطر شرایط مختلفی اعم از ضربه و یا تغییرات آب و هوا خراب شوند. در این موارد بهتر است، نسبت به تعویض قفل اقدام کنید.

تعویض و تعمیر چشمی و دستگیره و لولا

از دیگر یراق آلاتی که درب های ضدسرقت به آن نیاز دارند، شامل چشمی، دستگیره و لولاهای درب ضد سرقت می باشد. این یراق آلات هم مانند دیگر موارد قابلیت تعویض و تعمیر دارند.

رگلاژ درب ضد سرقت

اگر رگلاژ درب شما به هر دلیلی خارج شده باشد، تولید کنندگان درب می‌ توانند آن را به گونه‌ ای تعمیر کنند، که در طولانی مدت دچار مشکل نشوند.

رفع صداهای اضافه درب ضد سرقت

گاهی اوقات ممکن است، درب شما به خاطر دلایل مختلف دچار اختلال در عملکرد لولاهای درب ضد سرقت شوند، و درب صداهای اضافه و گوش‌ خراشی از خود تولید کند. برای رفع این مشکل باید با روغن‌ کاری لولاها و یا تعویض آن‌ ها برطرف کنید.

ابزار مورد استفاده در تعمیرات درب ضد سرقت

برای انجام تعمیرات دربهای ضد سرقت به ابزار و تجهیزاتی نیاز است که از مهمترین آنها می توان به این موارد اشاره نمود:

دستگاه جوشکاری

دستگاه جوشکاری به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهایی می باشد، که شما می توانید برای تعمیر کردن درب ضد سرقت از آن استفاده کنید. از این دستگاه جهت جا به‌ جایی و نصب لولاها، جوش دادن قسمت های شکسته و یا جدا شده درب ضد سرقت استفاده می شود.

چکش و میله آهنی

چکش و میله آهنی به عنوان دومین ابزار پرکاربردی که برای انجام تعمیرات به آن نیاز دارید. این ابزار بهتر است، در ابعاد 50 سانتی متری باشد. این ابزار مناسب برای بالا کشیدن درب و یا ایجاد ضربه در قسمت هایی از درب ضد سرقت می باشد، که دچار فرو رفتگی و یا برآمده شده اند. هم چنین می توانند به عنوان اهرم و ضربه کمکی از آن استفاده کرد.

آچار و پیچ گوشتی

در مواردی که قفل درب ضدسرقت شما خراب شد، و یا گیر کرد، برای این که بتوانید آن را باز کنید، باید از آچار و پیچ گوشتی استفاده کنید. 

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ