راسان درب
درب مغازه و فروشگاه ضد سرقت

دربهای مورد استفاده برای ورودی مغازه ها و فروشگاه ها باید جذاب و لوکس باشند تا توجه مشتریان را جلب نمایند. دربها یکی از  المانهای مهم برای داشتن دکوراسیونی شیک است و راهکاری است برای افزایش فروش بیشتر. اما مهمتر از ظاهر و زیبایی درب، مقاومت درب و امنیتی است که برای فروشگاه شما فراهم می‌شود. محصولات موجود در راسان درب، از هر دو لحاظ نیازهای شما را برطرف می کند. علاوه برا این موارد راحتی در باز و بسته نمودن هم از دیگر مشخصه های یک درب ورودی باکیفیت است.

راسان درب
راسان درب

درب مغازه یکی از بخش های تأثیرگذار و مهم در مغازه ها و فروشگاه ها هستند که امنیت ساختمان شما را فراهم می‌آورند. افرادی که برای خرید به مغازه ها مراجعه می کنند در اولین نگاه با درب ورودی رو به رو می شوند، پس زیبایی این دربها می تواند نظر مثبت آنها را جلب نماید. علاوه بر زیبایی درب، بیشتر باید به امنیت و مقاومت آن دقت نمایید. هر چقدر درب ورودی فروشگاه مقاوم تر باشد، امنیت اموال و سرمایه شما بیشتر می شود. توصیه می شود برای دربهای فروشگاه و مغازه حتما از مدلهای امن و ضد سرقت خریداری نمایید. درب فروشگاهی ضد سرقت دارای ساختاری متفاوت و مقاومتر نسبت به دربهای معمولی می باشد. این دربها دارای مدلهای متنوعی هستند که بر اساس سلیقه و بودجه می توانید محصول دلخواه را خریداری نمایید.

به دلیل وجود سلیقه ها و بودجه های متفاوت برای خرید دربهای ورودی مغازه، مدلهای متنوعی از این محصولات در بازار موجود می باشد. تنوع محصولات ناشی از ساخت درب مغازه با استفاده از متریالهای مختلف، استفاده از رنگ ها و طرح های متنوع می باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه خرید درب فروشگاه و مغازه با راسان درب تماس بگیرید.

درب مغازه جدید

درب ورودی مغازه ضد سرقت

انتخاب طراحی مناسب برای ساخت درب های فروشگاهی باعث می شود تا نظر مشتریان را برای ورود و خرید جلب کنید. برای این که بتوانید مدل مناسبی را برای خرید انتخاب کنید درب ورودی مغازه در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود و در بیشتر موارد برای تولید این درب ها از متریال های مختلفی اعم از شیشه، چوب، فلز، پلاستیک و یا ترکیبی از این مواد برای تولید درب استفاده می شود. به غیر از انتخاب درب مناسب باید توجه داشته باشید که دقت در طراحی دکوراسیون مغازه اعم از ویترین‌ ها، نمایشگرها، نمادهای برند، چراغ‌ ها و عناصر دیگر به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید تجربه خرید مثبت را برای مشتریان خود به وجود بیاورید. 

. به غیر از موارد ذکر شده در مورد طراحی درب ها مسئله دیگری که باید به آن توجه داشته باشید مسئله ی امنیت و ایمنی درب ها می باشد تا شما بتوانید از سرقت و نفوذ افراد ناشناس به مغازه های خود جلوگیری کنید. برای افزایش سطح امنیت می توانید از امکاناتی که در این زمینه وجود دارد اعم از قفل‌ ها، دوربین‌ های مداربسته، سیستم‌ های ضد سرقت و سیستم‌ های امنیتی دیگر استفاده کنید.

در مورد مزایای استفاده از درب ورودی مغازه هم می‌ توان به مقاومت در برابر رطوبت، ضربات، استحکام و ایمنی بالا و… اشاره کرد.

راسان درب معتبرترین مرکز تولید و فروش انواع درب ساختمانی در ایران می باشد. برای خرید و دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

عکس درب مغازه اهنی

انواع درب فروشگاهی

درب فروشگاه در مدل های مختلفی اعم از اتوماتیک، برقی ریلی، آهنی و فلزی طراحی و برای فروش روانه ی بازار می شود. برای این که بتوانید بهترین انتخاب را در این مورد داشته باشید در این بخش به معرفی انواع درب مغازه می پردازیم.

درب مغازه فلزی

درب مغازه در صورتی که از نوع فلزی باشد به دو دسته ی استیل و یا آلومینیوم تقسیم می شوند. اگر مغازه و فروشگاه شما به گونه ای می باشد که میزان رفت و آمد افراد به داخل مغازه زیاد است انتخاب درب مغازه از نوع استیل گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد. انتخاب این درب مزایای مختلفی اعم از امنیت بالا، ماندگاری را دارد و شما می توانید با پرداخت هزینه ی مناسب درب را خریداری کنید.

ولی اگر به دنبال انتخاب دربی لوکس هستید پیشنهاد می کنیم درب مغازه از نوع آلومینیومی را برای خرید انتخاب کنید. با توجه به این که در بیشتر موارد برای تولید درب از آلومینیوم استفاده می شود برای نگهداری و مراقبت از درب برای استفاده ی طولانی مدت نیاز نیست کار خاصی انجام دهید.

درب مغازه شیشه ای

اگر به دنبال دربی می گردید که بتوانید وسایلی و محصولات را که برای فروش عرضه می کنید در معرض دید مشتریان قرار دهید انتخاب درب مغازه شیشه ای می تواند کمک کننده باشد. طراحی انتخاب شده برای این درب ها به گونه ای می باشد که انعطاف پذیری بالایی دارند، و به غیر از این که از نظر شکل ظاهری مدرن و شیک می باشند کمک می کنند تا فضای داخل مغازه ی شما بزرگ تر به نظر برسد. امکان تولید این درب در مدل های تک لنگه، دو لنگه و ابعاد سفارشی مشتری وجود دارد. امکان نصب درب به صورتی دستی و اتوماتیک وجود دارد و شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید این کار در نظر گرفته اید و میزان تردد افراد یکی از مدل ها را انتخاب کنید. شیشه های انتخابی در هر دو مدل از نوع سکوریت نشکن می باشد و به دو صورت ریلی و لولایی امکان اجرا شدن دارند. مدل ریلی به گونه ای می باشد که بر روی یک ریل و در جهت چپ و راست حرکت می‌ کند. مدل کشویی هم گزینه ی مناسبی برای نصب در محیط هایی می باشد که انتخاب درب از نوع ویترینی گزینه ی مناسبی نمی باشد.

مدل درب ورودی مغازه

درب مغازه اتوماتیک

همان طور که در بخش های قبلی به این مسئله اشاره کردیم انتخاب درب مغازه مسئله ی مهمی می باشد شما می توانید با انتخاب درب مغازه اتوماتیک از ویژگی هایی مانند هوشمند بودن، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و مجهز بودن آن به پنل های مدیریتی استفاده کنید. طراحی انتخاب شده برای این درب ها به گونه ای می باشد که برای باز و بسته کردن درب نیازی به دستگیره نخواهید داشت. در صورتی که مراحل مربوط به نصب به درستی و به صورت اصولی انجام شود می تواند محیط ایمن را برای شما به وجود بیاورد.

درب چوبی ورودی فروشگاه

انتخاب درب چوبی مغازه در مکان هایی مانند کافه ها، فروشگاه ها و رستوران های سنتی در برخی از موارد گزینه ی مناسبی می باشد. انتخاب چوب برای تولید درب به این خاطر می باشد که به ایجاد فضای سنتی کمک کند و نظر مشتریان را جلب کند. درب های چوبی در مدل های مختلف، طرح و جنس در بازار برای فروش وجود دارند. درب چوبی شیشه ای یکی از مدل های پرطرفدار این مدل محسوب می شوند و طراحی انتخاب شده برای تولید این درب به گونه ای می باشد که فریم چوبی و شیشه در وسط فریم قرار می گیرند.

درب ورودی مغازه اهنی

برای تولید درب ورودی مغازه اهنی از طرح های گوناگون و با توجه به نظر مشتریان استفاده می شود و در دو دسته ی مدرن و فرفوژه قرار می گیرند. درب آهنی مدرن می توانند در عین این که ظاهر زیبا و شیکی دارند به افزایش سطح امنیت و ایمنی کمک کنند. درب‌ های فرفوژه به گونه ای می باشند که برای تولید آن ها از طرح های مختلفی استفاده می شود و به خاطر این که طرح های متنوعی دارند وزن نهایی درب افزایش پیدا می کند.

درب مغازه شیک و ساده

درب استیل مغازه

درب استیل مغازه در طرح ها و مدل های مد نظر مشتریان طراحی و تولید می شوند. در مورد ساختار تشکیل دهنده این درب ها باید بگوییم که متشکل از قوطی استیل و لوله های استیل می باشند. هم چنین از نوعی فولادی در تولید استفاده می شود که میزان مقاومت درب را افزایش می دهد و ورود افراد سارق را محدود می کند. اگر قرار است به عنوان درب مغازه مورد استفاده قرار بگیرند بهتر است درب استیل طلایی را برای نصب انتخاب کنید. این نوع از درب ها به خاطر این که از قوطی طلایی برای تولید درب استفاده می شود قیمت گران تر خواهد داشت. درب طلافروشی از دربهایی است باید دارای مقاومت بسیار بالایی باشد. به طور معمول دربهایی مورد استفاده برای جواهر فروشی ها از جنس استیل هستند زیرا دربهای استیل دارای مقاومت بسیار بالاتری نسبت به سایر دربها هستند.

قیمت درب مغازه

قیمت درب ورودی مغازه با توجه به پارامترهای مختلفی اعم از ابعاد و اندازه، طرح انتخابی، مدل درب، ضخامت ورق انتخابی، نحوه نصب و... تعیین می شود. هم چنین باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که شرایط بازار به گونه ای می باشد که نمی توان قیمت ثابتی را برای محصولات در نظر گرفت به همین خاطر برای استعلام قیمت به روز محصولات با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره نسبت به خرید درب مد نظر خود اقدام کنید.

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ