راسان درب
درب طلا فروشی

درب طلا و جواهر فروشی به دلیل ارزش اجناس موجود در فروشگاه باید دارای مقاومت بسیار بالایی باشد و به همین دلیل به طور معمول از درب استیل برای این مراکز استفاده می‌شود.

در این مقاله قصد داریم، به بررسی نکات مهم در مورد درب طلافروشی بپردازیم. با ما همراه باشید.

راسان درب
راسان درب

صاحبین مغازه های طلا و جواهر فروشی همواره به دنبال افزایش امنیت فروشگاه خود هستند. به همین دلیل برای این که بتوانند امنیت مغازه ی خود را به طور کامل تأمین، و از ورود سارقان به طلافروشی خود جلوگیری کنند، نیاز است، تا درب ورودی مناسبی را برای این کار انتخاب و خریداری نمایند. برای این که هنگام خرید درب طلا فروشی با مشکل رو به رو نشوید، و بتوانید مناسب ترین مدل را خریداری نمایید، در این مقاله با ما همراه باشید.

درب ورودی طلا فروشی یکی از محصولات عرضه شده در راسان درب می باشد. این درب ها معمولا در دسته دربهای استیل قرار داشته و علاوه بر ایجاد امنیت بسیار بالا برای مغازه شما، زیبایی و ظاهر لوکسی هم دارند که می تواند بر روی جذب مشتری تاثیر گذار باشد. همچنین می توانید انواع ویترین استیل و ضد سرقت را نیز خریداری و برای مغازه خود مورد استفاده قرار دهید. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های درب طلای فروشی ضد سرقت و امن آشنا سازیم.

اگر برای درب طلای فروشی خود به محصولی مناسب و قابل اطمینان نیاز دارید، با راسان درب تماس بگیرید.

انواع درب ورودی طلا فروشی

این محصولات در مدلهای مختلف در بازار موجود می‌باشند. از مدلهای محبوب در زمینه درب طلافروشی می توان به این موارد ذیل اشاره داشت:

  • درب طلا فروشی شیشه ای
  • درب طلا فروشی لوکس
  • ویترین طلا فروشی
  • درب و ویترین طلا فروشی استیل

از دربهایی که برای طلافروشی استفاده می شود، می توان برای کاربردهای دیگر نیز استفاده نمود. از جمل کاربردهای این محصولات می توان به استفاده به عنوان درب لابی ساختمان های مجلل، هتل ها، طلا فروشی ها، آپارتمان ها و مراکز تجاری لوکس اشاره نمود.

شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، تجهیزات مختلفی اعم از انواع آرام بند، چشمی دیجیتال، دزدگیر، دورکوب، پاشنه استیل، استراکچر A و ضد دیلم، داخل درب پشم سنگ، حفاظ امنیتی، نوار لاستیکی ضربه گیر و گرد گیر، ورق سرتاسری فولادی داخل درب، روزت های ضد برش و نشکن جهت درب های واحد و تاج استیل، آژیر را برای نصب انتخاب کنید. هم چنین در برخی از موارد ممکن است، شما نیاز داشته باشید، انواع حفاظ امنیتی بر روی درب برای افزایش امنیت نصب شود. در مواردی که دربی که شما انتخاب کردید، کثیف شود، شما می توانید به راحتی درب را نظافت و تمیز کنید.

درب استیل

درب ضد سرقت استیل طلایی به عنوان یکی از محبوب ترین مدل های درب طلافروشی می باشد، که در محیط های مختلف قابلیت نصب دارد. اگر قصد خرید درب استیل برای طلا فروشی را دارید، می توانید این درب را با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه راسان درب تهیه کنید. درب ضد سرقت استیل مناسب برای نصب در محیط های مختلف اعم از طلا فروشی ها، مکان های اداری و منازل می باشد. نوع طراحی این درب ها به گونه ای می باشد، که می توانند در برابر تغییرات شرایط محیطی اعم از آفتاب و رطوبت مقاومت بسیار زیادی دارند، و دچار تغییر شکل نمی شوند. هم چنین به عنوان عایق خوبی در برابر حرارت و رطوبت می باشد، و دیگر در مواردی که آتش سوزی رخ می دهد، دچار حریق نمی شوند. در مورد نصب درب ضد سرقت طلا فروشی باید بگوییم، که به راحتی نصب می شوند، و نیازی نیست، هزینه ی زیادی را بابت آن پرداخت کنید.

قیمت درب طلافروشی

قیمت در ورودی طلافروشی با توجه به موارد مختلفی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، تعیین می شود.

  • جنس درب و متریال به کار گرفته شده در تولید به عنوان یکی از مهم ترین مواردی می باشد، که در تعیین قیمت درب طلا فروشی تأثیرگذار است. برخی از مدل ها از بهترین نوع استیل تولید و در موارد دیگر هم ممکن است، از فولاد مرغوب استفاده شود.
  • طرح و ساختار درب انتخاب شده برای تولید هم می تواند در تعیین قیمت نهایی تأثیرگذار باشد. در مواردی که طراحی به کار گرفته شده در تولید مدرن باشد، باعث افزایش قیمت درب می شود.
  • در مواردی که به خواست مشتری درب را به صورت ضد سرقت طراحی می کنند، باعث می شود، قیمت درب در مقایسه با درب های معمولی افزایش پیدا کند.
  • رنگ انتخاب شده برای رنگ آمیزی باید به گونه ای باشد، تا بتواند در برابر عوامل محیطی مختلف مقاومت بالایی داشته باشد.
  • اندازه و ابعاد درب هم می تواند با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر باشد.
  • موارد دیگری اعم از تجهیزات نصب تجهیزات مختلف، و یا وجود خاصیت های مختلفی اعم از ضد حرارت و ضد آب بودن درب هم در تعیین قیمت تأثیرگذار هستند.
  • ساختار، نوع و جنس دستگیره درب ضد سرقت و جنس قفل و یراق آلات به عنوان آخرین موردی می باشد، که در تعیین قیمت تأثیرگذار می باشند.

در ادامه شما را با مشخصات و ویژگی های مهمی که در هنگام خرید درب ورودی جواهر فروش باید به آن ها توجه نمایید، آشنا خواهیم ساخت.

میزان استحکام و امنیت

با توجه به این که فلز طلا به عنوان یکی از ارزشمندترین فلزهایی می باشد، که شما مدل های مختلف آن را در مغازه های طلافروشی می بینید، پس تأمین امنیت به عنوان یکی از مهم ترین مسائلی به شمار می رود، که باید به آن توجه داشته باشید. درب برای طلافروشی باید به گونه ای طراحی و تولید شده باشد، تا بتواند در برابر عوامل مختلفی اعم از فشار حین سرقت، ضربه با سلاح گرم و سرد و انفجار، مقاومت و استحکام خود را از دست ندهند، و شما بابت این موضوع نگرانی نداشته باشید.

نوع متریال مصرفی

به کارگیری متریال و قطعات در تولید و ساخت درب های طلا فروشی باید به گونه ای باشد، که از دو نظر زیبایی و ایمنی نظر مشتریان را جلب کند. متداول ترین متریال به کار گرفته شده برای تولید دو متریال استیل و آهن می باشد. اما به این مورد هم باید اشاره کنیم، که به کارگیری استیل در تولید به نسبت آهن دارای مزایای زیر می باشد.

  1. ظاهر:استیل به کار گرفته شده برای تولید می تواند استیل براق، مات و خشدار باشد.
  2. اکسیداسیون: استفاده کردن از ورق استیل باعث می شود، تا بتوانند در برابر رطوبت و شرایط محیطی سخت مقاوم باشند.

درب کاور استیل

برخی از افراد که قصد دارند برای مغازه خود درب ورودی خریداری کنند، ممکن است به سراغ درب های کاور استیل بروند. چهارچوب مورد استفاده در این دربها با استفاده از آهن و یا گاهی با آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که بعد از ساخت ورقه های استیل بر روی آن متصل می‌شود.

اما با نصب دربهای کاور استیل با دو مشکل زیر مواجه خواهید شد:

  1. رنگ انتخاب شده برای ورودی و ویترین یک رنگ خنثی (به عنوان مثال نقره ای) باشد، تا بتواند نظر افرادی که وارد مغازه می شوند، را جلب کند. 
  2. از دیگر نقاط ضعف این درب ها می توان به موارد مختلفی اعم از استحکام پایین، نظافت دشوار، حساسیت در برابر محیط های اسیدی و قلیایی و… اشاره کرد.

یراق آلات به کار گرفته شده در تولید درب ورودی طلافروشی

یکی از مهم ترین مواردی که ممکن است، به عنوان یکی از تاثیرگذارترین وسیله ها برای این درب ها باشد، یراق آلات به کار گرفته شده در تولید آن ها می باشد. در صورت استفاده از مناسب ترین و با کیفیت ترین یراق آلات باعث می شود، تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. مهم ترین یراق آلات به کار گرفته شده برای تولید درهای طلافروشی شامل دستگیره، لولا، آرام بند، قفل و سیلندر می باشد. یراق آلات مورد استفاده در دربها هم بر روی امنیت و هم ظاهر و زیبایی درب تاثیر گذار است.

قفل درب طلا فروشی

قفل به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات به کار گرفته شده در تولید درب های طلافروشی می باشد، که می تواند امنیت مغازه ی شما را تأمین کنند. قفل هایی که قابل استفاده هستند، شامل قفل آویزی، قفل حیاطی، سیلندری، سوئیچی، هوشمند و... می باشد. معمولا برای این درب ها از قفل های ضد سرقت بسیار امن استفاده می شود و علاوه بر آن فروشگاه‌های طلا فروشی دارای سیستم های پیچیده ضد سرقت هستند. 

مشخصات قفل ها به شرح زیر می باشد.

  • کنترل هوشمند باز و بست: به واسطه ی استفاده از ریموت، کارت، کد، اثر انگشت، پیامک و کلیدهای الکترونیکی
  • بدنه فولادی
  • تحمل فشار: مقاومت این قفل ها دارای وزنی معادل 300 تا 1000 کیلو گرم می باشند.
  • تایمر: مجهز به تنظیم زمان عملکرد زبانه قفل بعد از بسته شدن درب 

شیشه مورد استفاده برای درب و ویترین طلافروشی

شیشه انتخاب شده برای تولید از دیگر مسائل مهمی می باشد، که باید مورد توجه قرار بگیرد. در تولید درب و ویترین طلا فروشی می توان از مدل های مختلف شیشه (تک جداره، دو جداره، لمینیت و لمینیت ضد گلوله) استفاه کرد. بهترین نوع شیشه مدلهای ضد گلوله هستند.

برای خرید انواع درب طلا فروشی استیل با راسان درب تماس بگیرید. 

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ