راسان درب
درب شیشه ای مغازه

یکی از انواع درب مغازه که دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا است می توان به دربهای شیشه ای اشاره نمود. این دربها با استفاده از فریم های چوبی، استیل و فلزی تولید می شوند.

راسان درب
راسان درب

درب شیشه‌ای مغازه باتوجه به اینکه به عنوان ورودی و مسیر اصلی مغازه یا فروشگاه می‌باشد، علاوه بر اینکه تاثیر بسزایی در تامین امنیت و زیبایی فضای مد نظر را تامین نماید، از پرکاربردترین نکات در زمینه جذب مشتری می‌باشد. درب مغازه باید علاوه بر زیبایی دارای امنیت بالا باشد در این صورت است که می توانید سرمایه و اجناس مغازه خود در امنیت کامل نگهداری نمایید.

این نوع از درب باید تشویق کننده افراد برای ورود به داخل مغازه باشد در نتیجه باید از نوع باکیفیت و زیبا باشد. از این رو در این مقاله از وب سایت راسان درب به بررسی درب شیشه‌ای مغازه، درب برقی شیشه‌ای مغازه و نکات تاثیرگذار این نوع از درب می‌پردازیم. برای تهیه درب‌ شیشه‌ای مغازه با کیفیت و متفاوت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

درب شیشه‌ای مغازه و انواع آن

درب شیشه‌ای مغازه ساده، ظاهری زیبا و مدرن به فضای مغازه می‌بخشد و میزان امنیت مغازه را تا حد بسیاری افزایش می‌دهد. شایان ذکر است که از میان متریال‌های مختلف، درب شیشه‌ای، از ظاهر مدرن‌تری برخوردار است و می‌تواند کاربرد موثرتری نیز داشته باشد.

درب‌های شیشه‌ای مغازه به دو صورت ریلی و لولایی قابلیت اجرا دارد. نوع درب ریلی مغازه بدین نحو است که بر روی ریل به حرکت در می‌آید و طبق نظر کارشناس، درب به سمت راست و یا چپ، حرکت می‌کند. هم‌چنین، نوع دیگری از درب وجود دارد که به صورت دو لنگه است و بدین نحو است که یک درب به صورت ثابت و درب دیگر به سمت راست یا چپ باز می‌شود.

نوع دیگری از درب شیشه‌ای مغازه که به درب لولایی معروف است، توسط لولا مهار می‌گردد و به سمت لولا باز و یا بسته می‌شود.

درب شیشه‌ای اتوماتیک مغازه

درب‌ها به عنوان یکی از آیتم‌های زیبایی مغازه به حساب می‌آیند. همگام با پیشرفت تکنولوژی، درب‌های شیشه‌ای مغازه نیز دستخوش تغییرات گشته‌اند و انواع مختلفی را شامل می‌شوند. یکی از کاربردی‌ترین و زیباترین درب‌ها، درب‌ شیشه‌ای اتوماتیک مغازه می‌باشد.

در نوع درب شیشه‌ای مغازه از سکوریت نشکن استفاده می‌شود تا بدین نحو امنیت مغازه تامین گردد. درب ورودی به لحاظ اینکه باید از امنیت و زیبایی بسیاری برخوردار باشد و سبب جلب نظر مشتری نیز گردد، بهتر و مناسب‌تر است که از نوع درب شیشه‌ای اتومات استفاده شود.

درب شیشه‌ای سکوریت

درب شیشه سکوریت از زیبایی بسیاری برخوردار است و ایمنی بالایی دارد. شایان ذکر است که درب شیشه‌ای مغازه بسته به نوع صنف، متفاوت است و درجه امنیت متفاوتی دارد.

این نوع از شیشه‌های درب به نحوی ساخته شده است که به راحتی نمی‌شکند بدین نحو که فرآیند حرارتی که دارد، آن را نسبت به سایر شیشه‌ها، محکم‌تر و قوی‌تر می‌کند تا جایی که در برابر ضربات شدید نیز از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد. شیشه سکوریت مغازه شفاف است از این رو تاثیر بسیاری در جلب توجه مشتریان و امکان دیده شدن محصولات دارد.

مزایای درب شیشه‌ای مغازه

  • برخورداری از سیستم هوشمند
  • قابلیت نصب برای درب‌های 150 کیلوگرم
  • قابلیت نصب برای درب‌های تا ارتفاع 3 متر
  • ماندگاری بالا
  • تنوع بسیار زیاد
  • تاثیر بسیار در جلوه و نمایش بهتر محصولات
  • کمک به بازاریابی بیشتر

قیمت درب شیشه‌ای مغازه

قیمت درب شیشه‌ای مغازه بر حسب پارامترهای بسیاری تعیین می‌گردد. این پارامترها عبارتند از: ابعاد محلی که قرار است درب در آن نصب گردد، انتخاب نوع فریم درب مغازه اعم از جنس آلومینیوم یا استیل، برخی از لوازم جانبی‌های درب شیشه‌ای، نحوه نصب و.. مجموع این عوامل، در تعیین قیمت انواع درب چه درب برقی شیشه‌ای مغازه و چه درب اتومات شیشه‌ای ساده بسیار تاثیرگذار است.

برای کسب اطلاعات راجع به قیمت درب شیشه‌ای مغازه، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

گروه تولیدی راسان درب، با فعالیت در حوزه ساخت انواع درب‌ها به ویژه درب شیشه‌ای مغازه، توانسته است محصولات و بی‌نظیری را خلق نماید و همواره در تلاش بوده است تا بهترین محصولات را با قیمت مقرون به صرفه ارائه نماید.

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ