راسان درب
نوار درزگیر درب ضد سرقت

نوار درزگیر درب ضد سرقت یکی از مهم ترین ابزارهایی محسوب می شود، که به شما کمک می کند، تا بتوانید با نصب نوار درب ضد سرقت به دور تا دور آن از ورود گرد و غبار، سر و صدا و حرارت و سرما به داخل منزل خود جلوگیری کنید. برای این که بتوانید بهترین مدل نوار درزگیر را انتخاب کنید، بهتر است، به مرکز فروش نوار درزگیر درب ضد سرقت مراجعه کرده، و نوار مد نظر خود را از مراکز فروش آن تهیه کنید.

راسان درب
راسان درب

نوار درزگیر درب ضد سرقت به عنوان یکی از کاربردی ترین تجهیزات مورد نیاز برای صنایع مختلف اعم از صنایع ساختمان سازی می باشد، و کیفیت آن برای افرادی که در این زمینه مشغول به کار هستند، مهم می باشد. پس با توجه به اهمیت این موضوع باید هنگام خرید نوار درزگیر درب ضد سرقت دقت کافی را داشته باشید، تا بتوانید بهترین مدل آن را برای خرید انتخاب کنید.

برای این که نظر تمام مشتریان جلب شود، نوارهای درزگیر در مدل های مختلف طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند. حتی شما می توانید از نوار درزگیر برای ایجاد پوشش به دور پنجره های خود نیز استفاده کنید. 

قیمت نوار درزگیر درب ضد سرقت با توجه به موارد مختلفی اعم از ابعاد و نوع درب و یا پنجره تعیین خواهد شد. برای این که به طور کامل در مورد تعیین قیمت اطلاعات کافی را داشته باشید، این موضوع را با یک مثال برای شما توضیح می دهیم. در مواردی که قرار است، برای پنجره های بزرگ از نوار درزگیر استفاده کنید، ضخامت نوار باید حدوداً 0.2 میلی متر باشد. هم چنین در مواردی که پنجره شما بیش از اندازه بزرگ نیست، می توانید از نواری با ضخامت 5.1 میلی متر استفاده کنید.

خرید نوار درزگیر درب ضد سرقت

به طور کلی می توان گفت، که نوار درزگیر درب ضد سرقت به دو دسته ی مختلف تقسیم می شوند. نوع اول آن مربوط به نوارهای با کیفیت و درجه یک می باشند، که معمولاً از نوع ام دی اف هستند، که با چسب های مخصوص طراحی و تولید می شوند. کاربرد این نوع از نوارها مربوط به کمدها و کابینت ها می باشد. در مورد نوارهای درزگیر درب ضد سرقت هم باید بگوییم، که این نوع از نوارها با توجه به محیطی که قرار است، از آن استفاده کنید، در مدل های مختلفی طراحی و در بازار برای فروش وجود دارد. مهم ترین نوع نوار درزگیر درب ضد سرقت از جنس UPVC می باشد، که شما می توانید برای درزگیری درب و پنجره های خود از آن استفاده کنید. با توجه به این که وزن این نوارها بالا می باشد، می توانند به عنوان یک عایق صوتی عمل کنند.

نوار درزگیر درب ضد سرقت

لاستیک دور درب ضد سرقت

لاستیک دور درب ضد سرقت در فروشگاه راسان درب به صورت تکی و عمده برای فروش وجود دارد، و شما می توانید با توجه به کیفیت هایی که دارند، در مدل ها و رنگ های مختلف برای فروش در بازار وجود دارند. کیفیت این لاستیک ها با توجه به موادی که در تولید آن ها به کار گرفته شده است، قیمت متغیری دارند. مدل های این لاستیک ها با توجه به کیفیت آن ها در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند. این لاستیک ها به شرح زیر می باشند. لاستیک دور درب ضد سرقت در صورتی که از نوع خارجی باشند، معمولاً دارای کیفیت بالا و درجه یک می باشد، و در تولید درب های ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرند، و در ساخت درب ضد سرقت از آن استفاده می شود.

لاستیک دور درب ضد سرقت داخلی در قسمت خارجی از لاستیک پلی یورتان تزریقی استفاده می شود، و از نظر کیفیت، بهترین و میزان نرمی لاستیک بالا می باشد. قیمت لاستیک دور درب ضد سرقت با توجه به این که در دو مدل ساده و صنعتی طراحی و تولید می شود، شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود یکی از رنگ های آن را انتخاب کنید. رنگ‌ های در نظر گرفته شده برای لاستیک ها می تواند سفید، مشکی، قهوه ای و طوسی باشد. رنگ انتخابی برای لاستیک های ساده قهوه ای می باشد.

واشر دور درب ضد سرقت

واشر دور درب ضد سرقت جزو کاربردی ترین محصولاتی به شمار می رود، که برای افزایش میزان سطح ایمنی در صنعت ساختمان سازی برای این که بتوانند میزان ایمنی را در برابر عواملی مانند حریق، سرقت و خرابکاری افزایش دهند، مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزایای به کارگیری واشرها این است، که می توانند به کاهش میزان مصرف انرژی و هزینه هایی که مربوط به تعمیر درب ضد سرقت هستند، کمک کند.

در مورد جنس واشر دور درب ضد سرقت هم باید بگوییم، که در بیشتر موارد از نوع آلومینیوم می باشد، و آلومینیوم بودن واشرها کمک می کند، تا در برابر عواملی مانند شکستگی مقاومت بالایی را داشته باشند. واشرهایی که در بازار برای فروش وجود دارند، با توجه به نیاز مشتریان و ابعاد درب در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند. هم چنین می توانند در برابر عواملی مانند رطوبت و نوع شرایط آب و هوایی مقاومت و استحکام لازم را داشته باشند.

قیمت واشر دور درب ضد سرقت با توجه به که واشرها در مدل های مختلف چینی و ایرانی طراحی و تولید می شوند، شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، یکی از مدل های آن را انتخاب کنید.

نوار درب ضد سرقت 

در طراحی و تولید درب هایی که به صورت ضد سرقت طراحی و تولید می شوند، بتوانید میزان هدر رفت حرارت را کاهش دهید، و بتوانید از ایجاد حریق جلوگیری کنید، توصیه می کنیم، از نوار درزگیر در دور تا دور لنگه و یا چهارچوب درب قرار دهید، تا بتوانید میزان فضای خالی موجود در بین چهارچوب را کاهش دهید.

نصب نوار درب ضد سرقت با توجه به چسب و فشاری بودن آن نسبت به هم متفاوت می باشند. اولین مرحله ای که برای نصب باید انجام شود، ابتدا باید داخل به داخل چهارچوب درب ضد سرقت را اندازه کنید، و با توجه به این ابعاد می توانید نوار درزگیر مد نظر خود را برای درزگیری درب خریداری کنید. بعد از آن باید لاستیک درب که می تواند از نوع فشاری باشد، را در جای خود قرار دهید، و اگر از نوع چسبی باشد، مقداری در بخش صاف نوار درزگیر چسب زده و آن را بر روی چهارچوب نصب می کنید.

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • سعادتی
    سلام نوار برای درب ضد سرقت لابی میخواهم از پایین درب گرد غبار و آب وارد میشه لطفا بهترین نوار را مشخص و قیمت بفرمایید
    • مدیر سایت

      سلام. بهترین مدلها از جنس UPVC هستند. 

       در ساخت دربهای تولید شده در راسان درب از بهترین مدلهای نوار درزگیر استفاده شده اما این مجموعه در زمینه فروش نوار درزگیر فعالیت ندارد.

  • کاووس
    بادرود آیا می توان درب ضدسرقت رابه گونه ای ساخت که روبه بیرون باز شود.با تشکر
    • مدیر سایت

      بله امکان تولید درب به صورت سفارشی وجود دارد. 

نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ