راسان درب
درب ضد سرقت تبریز

برای استعلام قیمت درب ضد سرقت در تبریز می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما بتوانند به شما کمک کنند تا با مقایسه ی مدل هایی که وجود دارد با توجه به شرایط و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید یکی از مدل ها را انتخاب کنید. 

راسان درب
راسان درب

اگر می خواهید سطح امنیت و ایمنی محل سکونت و یا محل کار خود را افزایش دهید می توانید با نصب درب ضد سرقت و سایر تجهیزات این کار را انجام دهید. در صورتی که قصد خرید درب ضد سرقت تبریز را دارید و ساکن یکی از شهرهای تبریز هستید (مراغه، هادیشهر، بستان آباد، سهند، سراب، جلفا، بناب مرند، سردرود و...) می توانید به صورت اینترنتی مدل مد نظر خود را انتخاب و برای ارسال ثبت سفارش کنید.

مرکز فروش انواع درب ضد سرقت در تبریز

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک از محصولات پرفروش موجود در بازار می باشد که توسط شرکت های ترکیه برای فروش روانه ی بازار می شوند و یا برای آماده سازی نهایی به ایران منتقل و توسط مونتاژ کارهای ایرانی برای نصب و استفاده آماده سازی می شوند. زمانی که قصد انتخاب درب ضد سرقت ترک را دارید باید با توجه به محیطی که قرار است درب در آن جا نصب شود مدل را انتخاب کنید.

در مورد طراحی ساختار داخلی درب باید بگوییم که ضخامت چهارچوب 17 سانتی‌ متر و قطر آن 1.4 میلی‌ متر می باشد. ضخامت لنگه درب آن حدود 90 میلی‌ متر می باشد. استفاده از ورق استیل یکپارچه با پل‌ های استحکام‌ دهنده باعث افزایش میزان مقاومت و استحکام درب می شود. سایر مشخصات این مدل از درب ها به شرح زیر می باشد.

  • قفل‌ انتخابی برای نصب ساخت شرکت کاله ترکیه می باشد.
  • لولاهای در نظر گرفته شده در مقایسه با مدل های ایرانی و چینی کیفیت بهتری دارد. 4 عدد لولا برای درب در نظر گرفته می شود و در موارد مورد نیاز امکان رگلاژ کردن آن وجود دارد. 
  • در نظر گرفتن یک عدد چشمی و یک قفل شب بند کمک می کند تا با چرخاندن کلید، 8 عدد زبانه متحرک و ثابت به صورت همزمان در دو جهت مختلف وارد چهارچوب شوند.
  • قفل سرایداری و روزبند در نظر گرفته شده از جنس الماس و امکان سوراخ کردن آن وجود ندارد.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای افراد به وجود بیاید این است که چگونه می توان از اصل بودن درب ضد سرقت ترک مطمئن شد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به این که درب‌ های ترک چهارچوبی کشویی دارند و کلاف‌ های دور این محصول از جنس آلومینیومی می باشد. زمانی که این محصول ارسال می شود بر روی کارتن بسته بندی محصول نام برند تولید کننده و کارخانه را خواهید در این صورت می توانید مطمئن باشید درب اصل است. 

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی از دیگر مدل های موجود در بازار محسوب می شود که توسط تولیدکنندگان داخل کشور طراحی و تولید می شوند و به خاطر طراحی مناسب امکان رقابت با مدل های ترک وجود دارد. اگر قصد انتخاب مدل قیمت مناسب را دارید این مدل می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. 

ساختار داخلی این مدل از پروفیل کشی فلزی سرتاسری و با توجه به ابعاد درب با ورق فلزی U شکل پوشیده می شود و ورق فلزی داخلی در ساخت های سفارشی می تواند ورق دوبل فلز باشد.

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی از محصولات قیمت مناسب و ارزان قیمت بازار محسوب می شود و درب ضد سرقت فلزی از مدل های چینی موجود در بازار محسوب می شود. چهارچوب و روکش درب به گونه ای در نظر گرفته شده است که اختلاف سطح بیشتری بین سطح بیرونی چهارچوب و لنگه در وجود ندارد. لولای انتخابی برای این مدل از درب ها به صورت مخفی می باشد و شما نمی توانید آن را ببینید. (تعداد لولا: چهار عدد لولا)

انتخاب چشمی و زنگ در تو کار، دستگیره و قفل شب بند از دیگر امکانات این مدل از درب ها می باشد. 

سایر مشخصات فنی درب ضد سرقت چینی

  • عایق داخل درب: فوم پلی یورتان
  • دور لنگه درب: آلومینیوم آنادایز
  • دارای نوار درزگیر فشاری جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک
  • اجرای پروفیل قائم و افقی پشت ورق فلزی داخل لنگه
  • امکان تولید درب با رنگ پولیشی

خرید درب ضد سرقت لوکس و جدید از راسان درب

اگر قصد خرید درب ضد سرقت لوکس و جدید از فروشگاه راسان درب را دارید برای این که بهترین انتخاب را داشته باشید به مواردی که در این بخش اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

  • با توجه به این که مدل های لوکس به نسبت دیگر مدل ها قیمت بیشتری دارند در صورتی که بودجه ی محدودی را برای خرید در نظر گرفته اید می توانید مدل های درب ضد سرقت ارزان موجود در بازار را برای خرید انتخاب کنید.
  • توجه به کیفیت طراحی و مدل درب مسئله ی مهمی محسوب می شود. به همین خاطر برای تولید درب‌ های ضد سرقت لوکس از یراق آلات باکیفیت و درجه یک استفاده می شود.
  • اندازه درب و ضخامت درب می تواند در طول عمر مفید درب تاثیرگذار باشد. به همین خاطر هر چقدر ضخامت درب بیشتر باشد، میزان استحکام درب افزایش پیدا می کند. توجه داشته باشید قبل از ثبت سفارش ابعاد و اندازه (طول و ارتفاع) محلی که قرار است درب در آن جا نصب شود اندازه گیری شود تا برای نصب درب ضد سرقت با مشکل روبرو نشوید.
  • چهارچوب درب باید به گونه ای ساخته شده باشد که بتواند ایمنی و امنیت مورد نیاز شما را ایجاد کند. 

اگر قصد خرید درب‌ ضد سرقت لوکس را دارید می‌ توانید نمونه‌ های آن‌ ها را در سایت راسان درب مشاهده کنید.

آیا راسان درب در تبریز شعبه دارد؟

ممکن است برخی از افراد قصد داشته باشند محصول مد نظر خود را به صورت حضوری انتخاب کنند. تولیدکنندگانی مختلفی وجود دارند که نمایندگی فروش در شهرهای مختلف اعم از تبریز و دیگر مناطق را دارند. ولی آیا راسان درب در تبریز شعبه دارد؟

در این مورد باید بگوییم که فروشگاه راسان درب در تبریز شعبه ندارد ولی امکان خرید اینترنتی را برای شما فراهم کرده است تا شما بتوانید با هر بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید درب مد نظر خود را برای خرید انتخاب و ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را در شهر خود تحویل بگیرید. 

جهت اطلاع از نحوه ی ثبت سفارش کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ