راسان درب
درب ضد سرقت فلزی با طرح چوب

هنگام خرید درب ضد سرقت فلزی با طرح چوب حتماً به میزان استحکام رویه ی خارجی آن دقت کنید، تا اگر قصد جا به جایی وسایل خود را داشتید، به خاطر خارج کردن وسایل خود دچار آسیب نشوند. نکته ی مهمی که در رابطه با درب های ضد سرقت وجود دارد، این است، که با ریختن مقداری اسید بر روی قفل می توان آن را به راحتی باز کرد. پس هنگام خرید درب ضدسرقت مطمئن شوید، که درب کاملاً ضد مواد اسیدی باشد، تا بتواند سطح امنیت را افزایش دهد.

راسان درب
راسان درب

درب ضد سرقت فلزی طرح چوب به عنوان یکی از پرطرفدارترین مدل های درب ضدسرقت می باشد. دلیل پرطرفدار بودن این درب ها به خاطر تنوع و طرح های بسیار زیبا و مدرنی می باشد، که هنگام ساخت می توان برای درب انتخاب کرد. این مدل از درب ضد سرقت گزینه ی مناسبی برای انتخاب برای ساختمان های مسکونی و ویلایی می باشد. شما می توانید با رنگ بندی طرح و نقش هایی که در بیرون ساختمان شما وجود دارد، رنگ مناسب را برای درب انتخاب کنید. درب های فلزی می توانند با رویه هایی از جنس چوب تزیین شوند. رنگ فلز را می توانید به راحتی از قسمت پشت درب مشاهده کنید.

درب ضدسرقت فلزی با طرح چوب

در ادامه به بررسی مهم ترین ویژگی هایی خواهیم پرداخت، که باعث محبوبیت این درب ها شده است.

  • قفل درب ضد سرقت فلزی به نسبت دیگر مدل ها در قسمت های مختلف آن نصب می شود، ولی متأسفانه این امکان برای این مدل از درب ها وجود ندارد.
  • درب های فلزی دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر صدا، حرارت و هرگونه تغییرات دمایی می باشند، و همین موضوع باعث می شود، تا بتوانند از نظر ساختار فیزیکی خود را حفظ کنند.
  • در برخی از موارد ممکن است، مشتریان این درب ها را به خاطر مقاومتی که دارند، انتخاب کنند، ولی در عین حال دوست داشته باشند، از زیبایی درب های چوبی نیز بهره مند شوند، به همین خاطر برای جلب رضایت مشتریان با استفاده از فرفوژه ها طراحی منحصر به فردی در انواع درب های ضد سرقت ایجاد می کنند.
  • این درب ها مجهز به قفل مخصوص شب بند می باشند، و در ساختار آن ها یک دستگیره وجود دارد.
  • برای این که از ورود گرد و خاک به داخل جلوگیری شود، این درب ها مجهز به یک نوار هوابند می باشند.
  • برای این که این درب ها از نظر شکل ظاهری زیبا و شیک به نظر بیایند، می توان آن ها را با کمک انواع رنگ ها به سبک های مختلف و به سلیقه ی مشتری رنگ آمیزی کرد.
  • یکی از عیب هایی که می توان به این درب ها نسبت داد، این است، که اگر در مراقبت و نگهداری از درب درست عمل نکنید، و خراش و یا آسیبی بر روی درب به وجود بیاید.

درب ضد سرقت فلزی در دسته محصولات درب ضد سرقت ارزان بازار قرار دارد.

در ادامه به معرفی پرفروش ترین مدل های درب ضد سرقت فلزی با طرح چوب خواهیم پرداخت، تا شما بتوانید به راحتی خرید کنید.

درب مدل دکورال ضد سرقت فلزی، فوق سنگین

درب مدل دکورال ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی کد 011

درب فلزی کد 011

در ضد سرقت فلزی کد 012

در ضد سرقت فلزی کد 012

درب مشکی رنگ

درب مشکی رنگ

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ