راسان درب
مرکز فروش درب ضد سرقت در کرج

اگر در محدوده ی شهر کرج به دنبال مرکز فروش درب ضد سرقت هستید می توانید درب ضد سرقت مد نظر خود را از فروشگاه راسان خریداری کنید. 

راسان درب
راسان درب

در صورتی که قصد خرید درب ضد سرقت در کرج دارید تا بتوانید برای نصب در محیط های مختلف اعم از آپارتمان های مسکونی، شرکت ها، مدارس و ادارات از آن استفاده کنید باید بگوییم که فروشگاه های مختلف در این زمینه در مرکز فروش درب ضد سرقت در کرج در حال فعالیت هستند و این امکان را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید بهترین مدل موجود در بازار را برای خرید انتخاب کنید.

یکی از سوالاتی که ممکن است برای افراد به وجود بیاید این است که چرا انتخاب درب ضد سرقت گزینه ی مناسبی می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که طراحی این مدل از درب ها به گونه ای می باشد که می توانند در برابر فشارهای خارجی (ضربه های دیلم و ضربه) بیشترین مقاومت را داشته باشند و میزان دسترسی افراد ناشناس به کمترین حد ممکن برسانند. نصب قفل های ضد سرقت هم می تواند در این مورد کمک کننده باشد.

در محیط هایی که مسئله ی عایق بندی مورد مهمی محسوب می شود هم باید بگوییم که عایق خوبی در برابر سرما و گرما هستند و به حفظ انرژی محیط کمک می کنند و از ورود گرد و غبار و آلودگی‌ ها جلوگیری می کند.

بررسی قیمت درب ضد سرقت ارزان در کرج

زمانی که قرار است نسبت به خرید درب ضد سرقت ارزان و لوکس موجود در بازار اقدام کنید مهم ترین موردی که برای تمام افراد مسئله ی مهمی محسوب می شود قیمت درب ضد سرقت می باشد. برای این که بتوانید درب ضد سرقتی را انتخاب کنید که کیفیت و قیمت مناسبی دارد می توانید محصولات فروشگاه راسان درب را انتخاب کنید. تمام محصولات این فروشگاه با بهترین متریال و کیفیت تولید شده اند و برای رفع نیاز مشتریان مدل های متنوعی را برای فروش روانه ی بازار کرده است. 

به طور کلی پارامترهایی که در تعیین قیمت درب ضد سرقت تاثیرگذار می باشند شامل نوع جنس چوب، رنگ، مدل و ابعاد درب می باشد. جهت استعلام قیمت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. بهتر است هنگام خرید به مواردی که در ادامه اشاره می کنیم توجه داشته باشید.

  • انتخاب ابعاد و اندازه مناسب با توجه به محیطی که قرار است نصب شود.
  • نوع و جنس یراق آلات انتخابی برای نصب بر روی بدنه
  • مدل درب (ترک، ایرانی و چینی)
  • رویه درب
  • استراکچر داخلی درب

کارخانه درب ضد سرقت کرج

زمانی که درب مد نظر خود را کارخانه درب ضد سرقت خریداری کنید باعث می شود تا با حذف واسطه هایی که در بازار فروش درب ضد سرقت وجود دارند بتوانید با قیمت مناسب تری درب ضد سرقت مد نظر خود را انتخاب کنید. طراحی در نظر گرفته شده برای تولید درب ضد سرقت به گونه ای می باشد که شما می توانید با نصب آن امنیت و ایمنی بالایی را به وجود بیاورید. برای ساخت ساختار داخلی درب ها از ورق سرتاسری یک و نیم و پروفیل دو در چهار استفاده می شود تا از تخریب درب جلوگیری شود.

دور تا دور درب از کلافی فولادی استفاده شده است تا استحکام درب افزایش پیدا کند. در بخش دیگر آن دارای دو قفل سه پین فولادی می باشد که امکان باز شدن آن توسط کلیدسازها هم وجود ندارد.

فروش ویژه درب ضد سرقت در کرج

راسان درب در زمینه ی فروش درب ضد سرقت برای افرادی که ساکن مناطق و محدوده ی کرج (عظیمیه، گوهردشت، گلشهر، مهرشهر، باغستان، جهانشهر، حصارک و...) می باشند بهترین محصولات را برای عرضه در نظر گرفته است. تمام محصولات عرضه شده توسط این مجموعه در ضربات سنگین، آتش سوزی و... بیشترین مقاومت را دارند.

مشخصات محصولاتی که توسط راسان درب برای فروش عرضه می شوند شامل موارد زیر می باشد.

  • استراکچر

استراکچر داخلی درب متشکل از فلز و فولاد و شاسی درب می باشد و تمام بخش های در نظر گرفته شده برای درب باید بر روی استراکچر نصب شود.

  • رویه

انتخاب رویه ی مناسب باعث می شود تا درب از نظر ظاهری زیبا و شیک باشد. رویه های درب می تواند از نوع روکش طبیعی یا برجسته و نیم برجسته باشد.

  • قفل

انتخاب قفل درب ضد سرقت میزان امنیت را افزایش می دهد به همین خاطر به این مورد توجه ی ویژه ای داشته باشید.

  • دستگیره

دستگیره های انتخابی از جنس فلز می باشند.

آشنایی با انواع درب ضد سرقت موجود در بازار

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک محصول برند ترک می باشد که از محصولات پرطرفدار بازار محسوب می شود. این درب از کشور ترکیه وارد و در برخی از مدل ها توسط شرکت های ایرانی مونتاژ می شوند. در مورد ساختار بدنه ی درب باید بگوییم که در بیشتر موارد از نوع ام دی اف با روکش چوبی می باشند. انتخاب چهار لولا برای درب که بتوانید در مواردی که نیاز است نسبت به رگلاژ کردن آن‌ ها اقدام کنید.

جهت افزایش میزان استحکام و مقاومت درب در برابر ضربه و رطوبت در بخش پاشنه ی درب از استیل ضد زنگ استفاده شده است.

درب ضد سرقت ایرانی

با توجه به این که تعداد شرکت هایی که در زمینه ی مونتاژ محصولات ترک در حال فعالیت هستند زیاد هستند تنها شرکت های محدودی در زمینه ی تولید درب ضد سرقت ایرانی در حال فعالیت هستند. طراحی این محصولات به این صورت است که برای ساخت بدنه ی آن از چوب راش و بلوط استفاده می شود. دارای چهار لولا با قابلیت رگلاژ کردن می باشند.

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی در بین دو مدل قبلی از مقاومت کمتری برخوردار می باشد. درب‌ ضد سرقت فلزی از محصولات این برند محسوب می شوند و دیگر در تولید این مدل از درب ها از ورق فولادی پشتیبان استفاده نشده است. در مورد ویژگی های در نظر گرفته شده برای درب های ضد سرقت چینی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • انتخاب چهار عدد لولا با قابلیت رگلاژ کردن
  • انتخاب بدنه ی فلز و با روکش فلزی برای تولید
  • جزو محصولات ارزان موجود در بازار محسوب می شود.
  • امکان نصب چشمی و دستگیره فلزی به درخواست مشتری وجود دارد.

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ
مرکز فروش درب ضد سرقت در کرج