راسان درب
زیباترین درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت تولید شده در فروشگاه راسان درب در مقایسه با درب هایی که به صورت ضدسرقت طراحی نمی شوند، مقاوم تر و سطح امنیت را افزایش می دهد، و نوع قفل، لولا و جنس درب های ضدسرقت متفاوت می باشد، و همین موضوع باعث می شود، تا از ورود افراد ناشناس جلوگیری شود. این درب ها را با توجه به استانداردهای محیطی اعم از سرما و گرما و صدا و حرارت طراحی و تولید می کنند. در این بخش قصد داریم، تا به معرفی زیباترین درب های ضد سرقت بپردازیم، تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید.

راسان درب
راسان درب

درب ضد سرقت در مدل های مختلف ترک و ایران توسط فروشگاه های مختلف طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند. در این بخش به معرفی زیباترین درب های ضد سرقت می پردازیم، تا شما بتوانید زیباترین درب های ضد سرقت را برای آپارتمان ها و خانه های ویلایی خود خریداری کنید. در بیشتر موارد درب های ضدسرقت را در ابعاد استاندارد طراحی و تولید می کنند، این ابعاد شامل (109*211) و (105*210) و (110*210) سانتی متر می باشد. فضایی که برای نصب درب ضد سرقت و فریم آن نیاز است، از عرض 2 سانتی متر و ارتفاع 2 سانتی متر می باشد. هم چنین می توانیم به درخواست مشتریان نسبت به ساخت درب ضد سرقت با طرح سفارشی اقدام کنیم، تا مشتریان بتوانند درب مد نظر خود را برای نصب سفارش دهند. در صورتی درخواست طرح سفارشی برای درب را نداشته باشید، برای این که هزینه های ناشی از تولید ردب کاهش پیدا کند، از سری های CNC در ساخت این درب ها استفاده می شود. 

در صورت نصب درب ضد سرقت در واحد ساختمانی و اداری باعث می شود، تا به زیبایی و شیک شدن نمای بیرونی کمک کند. علاوه بر این که ظاهر زیبایی دارند، ساختار قفل این نوع درب ها به قدری محکم و مقاوم هستند، که قفل های آن را نمی توان به راحتی باز کرد.

درب ضدسرقت

اجزای درب ضد سرقت 

  • قابلیت نصب درب های ضدسرقت برای خانه هایی که به تازگی در حال ساخت هستند، و یا خانه هایی که تازه نیستند، هم می توانند از درب ضد سرقت استفاده کنند. تنها تفاوتی که نصب این درب ها نسبت به درب های معمولی وجود دارد، این است، که در شبکه فلزی داخلی لنگه، قفل های چنگکی قوی و چهارچوب مستحکم تر آن است. وجود این شبکه ی فلزی داخلی باعث می شود، تا این درب ها سنگین تر شود، و در نتیجه نیاز به چهارچوب ها و لولاهای قدرتمندتری نیز دارند.
  • نوع قفل های انتخاب شده برای نصب در این درب دارای زبانه های محکم تری می باشد. در برخی از مدل ها این زبانه ها به گونه ای طراحی شده است، که از بالا و پایین در نیز به چهارچوب وارد می شوند.
  • جنس لایه ی داخلی درب ها از نوع فولادی می باشد، که با یک لایه از جنس های مختلف مانند ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه و... روکش شده است.
  • فضای خالی ای که بین ورقه ی فلزی و روکش وجود دارد، هم معمولاً از یونولیت و یا پشم سنگ پر می شود. همین موضوع باعث می شود، تا در برابر حرارت عایق باشند.

زیباترین روکش درب ضد سرقت

روکش انتخاب شده برای درب های ضدسرقت از انواع مختلف MDF با ضخامت های مختلف و روکش PVC می باشد. (ضخامت روکش ها حداقل 10 میلی متر باید باشد.)

در مواردی که از روکش های ام دی اف نازکی که میزان انعطاف پذیری آن ها پایین می باشد، برای ساخت درب استفاده شود، باعث می شود، تا از میزان کیفیت درب کم شود، و در صورت ایجاد طرح و نقشه بر روی درب باعث ایجاد شکستگی در محل خطوط طرح ها و کاهش زیبایی درب می شود. فروشگاه هایی که سازنده های درب های مرغوب MDF را به صورت خام خریداری کرده، و پس از ساخت روکش، آن را رنگ می کنند، و بدین ترتیب رنگی یکنواخت تر، ماندگارتر و با کیفیت تر خواهند داشت.
اگر روکش انتخاب شده برای درب کیفیت مطلوب را نداشته باشند، معمولاً روکش PVC آخرین لایه درب می باشد. این روکش دارای عیب های مختلفی می باشد. یکی از این موارد این است، که در محیط های که میزان رطوبت در آن محیط زیاد باشد، و یا به صورت دائمی در معرض نور آفتاب قرار داشته باشند، به راحتی باد کرده، و از نظر شکل ظاهری تغییر حالت می دهد. ظرافت این روکش ها نسبت به انواع ام دی اف کمتر می باشد، و با دست کشیدن روی آن به خصوص در محل برش های طرح، احساس زبری خواهید کرد.

زیباترین درب های ضدسرقت

معرفی زیباترین درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت مدل ترمو گلس

  • درب ضد سرقت مدل کامپوزیت مشکی

درب مدل ضد سرقت گلس طلایی

درب ضد سرقت مدل آرسام

  • درب ضد سرقت مدل دیاموند

درب ضد سرقت مدل دیاموند

درب ضد سرقت مدل ونی گلس

درب ضد سرقت کد 016

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • نادر سیفی
    سلام بیزحمت قیمت درب های ضد سرقت و بنویسید
    • مدیر سایت

      سلام. در گذشته تمام محصولات موجود در سایت راسان درب، قیمت گذاری می‌شدند. اما در حال حاضر به دلیل نوسانات بازار امکان درج قیمت وجود ندارد. لطفا برای استعلام قیمت محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ