راسان درب
ساخت درب ضد سرقت با طرح سفارشی

با توجه به این که درب های ضد سرقت به افزایش امنیت و ایمنی ساختمان های شما کمک می کند. از مهم ترین ویژگی هایی که وجود آن ها باعث شده است، تا این درب ها طرفداران خاص خود را داشته باشند، می توان به عدم تخریب، دستکاری، اهرم نمودن قفل، عدم ورود افراد ناشناس و... اشاره کرد. در برخی از موارد هم ممکن است، برخی از مشتریان قصد خرید درب ضد سرقت را در طرح های سفارشی دارند، می توانند با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرند، و درب مد نظر خود را برای ساخت سفارش دهید.

راسان درب
راسان درب

درب ضد سرقت برخلاف درب های معمولی از امنیت بسیار بالایی در برابر فشار، برش، فضولی و دستکاری قفل برخوردار بوده، و از امنیت بسیار بیشتری نسبت به درب های معمولی حتی با نرده های محافظ (آکاردئونی) برخوردار هستند، که قابل ذکر است. درب مورد استفاده باید مطابق با استاندارد این محصول باشد، و دارای درب های مختلف با سخت افزار معمولی نباشد، و از همه لحاظ دارای استاندارد جهانی این محصول باشد. بین دو سطح درب از هیچ ورق فلزی استفاده نشده است، که دیدن آن با چشم غیرمسلح بسیار دشوار است.

در این مقاله سعی شده است، تا به مراحل ساخت درب ضد سرقت با طرح سفارشی بپردازیم، تا شما به راحتی بتوانید این درب ها را در طرح و رنگ های سفارشی برای ساختمان های مسکونی و یا دفاتر کاری خود سفارش دهید.

ساخت درب ضد سرقت با طرح سفارشی

تولیدکنندگانی که در زمینه ی تولید انواع درب ضد سرقت (درب ضد سرقت شیشه دار، درب ضد سرقت فلزی و...) فعالیت می کنند، برای این که بتوانند رضایت کامل مشتریان خود را جلب کنند، می تواند درب مد نظر آن ها را در طرح های سفارشی برای آن ها تولید کنند. قیمت درب ضد سرقت سفارشی معمولا از مدلهای موجود در فروشگاه‌ها گران‌تر است. از مدلهای درب ضد سرقت ارزان بازار دیدن نمایید.

در سفارشی سازی درب ها سایز در نظر گرفته شده برای آن ها متفاوت می باشد، و دارای ویژگی های منحصر به فردی از قبیل موارد زیر می باشد.

  • ورق فلزی انتخاب شده برای قرار دادن در ساختار داخلی درب محکم می باشد.
  • می توانند از چند نقطه ی مختلف به چهارچوب به صورت گاوصندوقی وصل شوند.
  • درب های ضد سرقت در برابر صدا، آب و آتش مقاومت و استحکام بالایی دارند.
  • برای این که درب ضد سرقت به صورت درب ضد حریق باشد، در طراحی درب می توان از نوعی سنگ پشم نسوز که عایق حرارت می باشد، در داخل درب ها استفاده کرد.
  • برای این که از وارد شدن گرد و خاک به داخل درب جلوگیری کنیم، از زه پلاستیکی در اطراف درب استفاده می شود.
  • با توجه به این که این درب در ابعاد سفارشی طراحی می شوند، می توانند به راحتی نصب شوند.
  • برای بالا بردن امینت در این درب ها در جهات مختلف چندین زبانه قفل قرار داده شده است.
  • قابلیت طراحی و تولید در ابعاد سفارشی مشتری 

اندازه های درب ضد سرقت سفارشی

با توجه به این که درب های ضد سرقت در اندازه ها و سایزهای مشخص طراحی و تولید می شوند، به همین خاطر این درب دارای چهارچوب هایی با ابعاد استاندارد می باشند. نکته ی مهم دیگر در رابطه با چهارچوب درب های ضد سرقت که باید به آن اشاره کنیم، این است، که این چهارچوب ها به خاطر این که درب های ضد سرقت وزن قابل توجهی دارند، باید مقاومت و استحکام لازم را داشته باشند، و لولاهای انتخاب شده برای آن ها مقاومت کافی را داشته باشد. با توجه به این مورد که درب های ضد سرقت سنگین می باشند، ممکن است، به مرور زمان لولای به کار رفته در آن از رگلاژ خارج شده، و باعث ایجاد سر و صدا هنگام باز و بسته کردن درب شود. استفاده از بهترین متریال ها و قطعات باعث می شود، تا از صدمه دیدن و خراب شدن درب ها جلوگیری شود. 

هم چنین بخوانید: بورس درب ضد سرقت در تهران

ساخت درب ضد سرقت با طرح سفارشی در ابعاد غیراستاندارد

ممکن است، برخی از افراد تمایل داشته باشند، که درب هایی که انتخاب می کنند، در ابعاد استاندار طراحی و تولید نشوند. علاوه بر این که سایز این درب ها می تواند تغییر پیدا کند، تولید کنندگان درب های ضد سرقت سعی می کنند، آپشن های دیگری را برای مشتریان خود تعریف کنند.

  • سیلندر نشکن 

افراد ناشناس زمانی که قصد ورود به منزل شما را داشته باشند، و بخواهند قفل درب را تخریب کنند، اول سراغ قسمت توپی درب می روند، و با تخریب این بخش سعی می کنند، درب را باز کنند. استفاده از سیلندر نشکن در ساخت درب ضد سرقت سفارشی باعث می شود، این قسمت تجهیز شده، و از شکسته شدن توپی درب ضد سرقت جلوگیری می کند.

  • استفاده از قفل مرکزی با قفل مولتی

درب های ضد سرقت متشکل از دو قفل می باشند، که هر یک از قفل ها به نوبه خود زبانه های مختلفی دارند، که سبب افزایش سطح ایمنی در درب های درب ضد سرقت خواهد شد. این زبانه ها از طرفین در چهارچوب درب قرار می گیرند.

  • قفل گاو صندوقی

درب هایی که به صورت سفارشی برای مشتریان طراحی می شوند، همگی از قفل هایی تشکیل شده اند، که به صورت گاو صندوقی هستند. استفاده کردن از این قفل ها به گونه ای می باشد، که می تواند از تخریب شدن توپی توسط افراد ناشناس جلوگیری کند. استفاده از این قفل ها سبب افزایش امنیت می شود، ولی این مدل از قفل ها دارای عیب هایی هم هستند. زمانی که ساختمان دچار آتش سوزی می شود، این قفل های غیر استاندارد قفل شده و از ورود آتش به داخل منزل جلوگیری می کند. زمانی که این شرایط به وجود می آید، دیگر افراد قادر به خروج از منزل خود نخواهند بود.

  • چهارچوب ضد ديلم 

با توجه به این که درب های ضد سرقت را به صورت ضد ديلم طراحی نمی کنند، ولی با اضافه كردن اين آپشن به این درب ها باعث می شود، روی لبه درب حدود 1 سانت اضافه می شود، كه در شيار چهارچوب قرار گيرد، تا زمان بسته شدن درب كامل لنگه و چهارچوب درهم درگير می شود، و به اين شكل ضد ديلم می شود.

امکانات ویژه ساخت درب ضد سرقت با طرح سفارشی

از امکانات ویژه موجود در درب های تولید شده در فروشگاه راسان درب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع متریال استفاده در تولید درب ها با توجه به سلیقه ی مشتریان متفاوت می باشد.
  • لولاهای انتخاب شده برای درب ضد سرقت سفارشی از بهترین برندهای موجود در بازار انتخاب می شود.
  • وزن درب ها با توجه به استاندارهای تعیین شده می باشد.
  • قابلیت نصب دوربین، چشمی، سیستم هشدار و... بر روی درب وجود دارد.
  • جلوگیری از اتلاف انرژی، عایق صدا، عایق رطوبت، عایق گرد و غبار، ضد آتش و...

نصب درب ضد سرقت

مراحل ساخت درب ضد سرقت سفارشی

  • ساخت استراکچر

شاسی درب به عنوان داخلی ترین قسمت درب های ضد سرقت می باشد، و میزان استحکام و مقاومت آن تا حد زیادی به کیفیت ساخت و نوع متریال استفاده شده در طراحی بستگی دارد. بعد از این که شاسی درب ساخته شد، داخل ساختار درب با به کارگیری از ورقه کرکره‌ ای پوشانده می شود. هم چنین برای این که فضاهای خالی موجود در بین آن ها پر شود، از یونولیت یا پشم سنگ استفاده می شود.

  • نصب رویه و روکش

پس از این که ساخت استراکچر (شاسی) درب به اتمام رسید، با ورق های MDF هشت میل بر روی درب پوششی کشیده می‌ شود، تا مقاومت درب افزایش پیدا کند. زمانی که در این مرحله هستید، و قرار است، درب تبدیل به درب ضد سرقت فلزی شود، دیگر نباید از ورق MDF استفاده کرد، و این روکش توسط ورق‌ های فلزی اجرا می‌ شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعویض روکش درب اتاق و ضد سرقت مقاله ی مرتبط با آن را مطالعه کنید.

  • رنگ‌ آمیزی

رنگ‌ آمیزی درب های ضد سرقت به عنوان یکی از تخصصی‌ ترین مراحل ساخت درب ضد سرقت سفارشی می باشد. روی روکش نهایی کار برای این که میزان مقاومت آن را افزایش دهند، از رنگ های مناسب برای این کار استفاده می شود. رنگ انتخاب شده برای رنگ آمیزی هرچقدر کیفیت بهتری داشته باشد، باعث می شود، تا ظاهر درب شیک تر و زیبا تر شود.

  • نصب یراق‌ آلات

نصب یراق‌ آلات مورد نیاز برای درب های ضدسرقت به عنوان مهم ترین بخش‌ های درب می باشد، که کیفیت آن ها می توانید بر روی طول عمر مفید درب تأثیرگذار باشد. هم چنین یراق آلات استفاده شده در طراحی درب ها به افزایش مقاومت درب در برابر عوامل بیرونی نیز تاثیر بسیار زیادی دارد، و امکان تخریب توسط فشار و ضربه را کمتر خواهد کرد.

از مدلهای محبوب و لوکس درب ورودی، درب ضد سرقت ویلایی است. این درب ها به دلیل نصب در قسمت بیرونی ساختمان دارای مقاومت بسیار ابلا هستند.

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ