راسان درب
حفاظ استیل درب ضد سرقت

حفاظ استیل درب ضد سرقت باید به گونه ای طراحی و تولید شود، که بتواند از ورود افراد ناشناس و سارق به داخل منزل مسکونی شما جلوگیری کند. پس در طراحی آن باید از بهترین قطعات و مواد اولیه استفاده شود، تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. نکته ی مهمی که باید به آن توجه شود، این است، استیل انتخاب شده برای تولید به گونه ای باشد، که بتواند در برابر برش و اکسید نشدن در برابر تغییرات شرایط محیطی (رطوبت و ضد زنگ بودن) بهترین نوع باشد. برای بالا بردن میزان مقاومت حفاظ از پروفیل و لوله های استیل ضخیم استفاده می شود، و با گذاشتن میله آجدار و لوله گازی در داخل لوله های افقی میزان مقاومت حفاظ را افزایش می دهند.

راسان درب
راسان درب

حفاظ استیل به عنوان یکی از ضروری ترین تجهیزاتی می باشد، که شما می توانید در مکان های مختلف اعم از بانک ها، موسسات مالی، جواهر فروشی ها و ادارات دولتی این حفاظ را برای نصب انتخاب کنید. در مواردی که قصد داشته باشید، حفاظ استیل را برای درب ضد سرقت انتخاب کنید، نصب حفاظ بعد از نصب درب ضد سرقت انجام می شود. نصب این نوع از حفاظ ها به شما کمک می کند، تا میزان امنیت منزل و یا محل کار خود را بالا ببرید. آلیاژی که برای تولید حفاظ های استیل در فروشگاه راسان درب استفاده می شود، از نوع با کیفیت و مرغوب می باشد، و شما حتی می توانید آن را برای نصب در بالکن، پنجره و... استفاده کنید، و احتمال پرت شدن افراد خانواده ی خود را از بالکن و یا پنجره کاهش دهید.

حفاظ استیل درب ورودی

حفاظ استیل درب ورودی

با توجه به این که رو به روز تعداد آپارتمان هایی که در ساختمان های مسکونی در حال ساخت هستند، افزایش پیدا می کند، بهتر است، درب انتخابی برای نصب از نوع ضد سرقت باشد، تا بتواند امنیت مد نظر شما را تأمین کند. ولی ممکن است، برخی از افراد این گونه تصور کنند، که این درب ها می توانند به تنهایی امنیت مد نظر شما را تأمین کنند، ولی باید بگوییم، که این فکر اشتباه می باشد، این درب ها به تنهایی نمی توانند از وسایل باارزش منزل شما حفاظت کنند. در این موارد پیشنهاد می کنیم، حفاظ استیل درب آپارتمان خود را با توجه به ابعادی که دارند، از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. فریم در نظر گرفته شده برای حفاظ استیل درب ورودی می تواند 40*40 و 40*60 میلی متر باشد. این فریم ها به صورت کلاف لنگه های ثابت و متحرک حفاظ را به دیوار و قاب درب ورودی متصل می کند. در مورد لولای این حفاظ هم باید بگوییم، که از بهترین آلیاژ سخت تولید و به طور مستقیم به فریم درب جوش داده می شوند، تا بتوانند امنیت مد نظر شما را فراهم کنند. قفل انتخابی برای حفاظ های استیل هم به درخواست مشتریان در بالا و پایین حفاظ قرار داده می شود. حفاظ استیل درب آپارتمان جهت تأمین امنیت مد نظر شما برای متصل کردن بخش های مختلف از پرچ و یا جوش درجه یک استفاده می شود. امکان تولید حفاظ های استیل در دو مدل ثابت و متحرک طراحی و تولید می شوند، تا امکان نصب آن ها بر روی پنجره یا درب ورودی منزل و آپارتمان با اشغال کمترین فضا وجود داشته باشد. اگر در مورد رفت و آمد محدودیت دارید، بهتر است، مدل جمع شوی آن را انتخاب کنید.

انواع حفاظ استیل درب آپارتمان

اگر قرار باشد، حفاظ های استیل از نظر کاربرد تقسیم بندی شوند، باید بگوییم، که به دو دسته ی حفاظ استیل امنیتی و حفاظ استیل ساده تقسیم می شوند. ولی اگر قرار باشد، از نظر دیگری آن ها را تقسیم بندی کنیم، باید گفت، که به دو دسته ی زیر تقسیم می شوند.

حفاظ استیل درب آکاردئونی وردی با لولای متحرک

این مدل از حفاظ استیل متشکل از چند لنگه حفاظ استیل در یک سمت می باشد، که به صورت صفحات یک اندازه درست در کنار هم قرار می گیرند. حفاظ استیل آکاردئونی مناسب برای نصب در مکان هایی می باشد، که فضای محدودی را برای نصب حفاظ دارند. در این مکان ها امکان اجرای حفاظ معمولی وجود ندارد.

حفاظ استیل باز شو درب آپارتمان

در مورد طراحی این مدل از حفاظ استیل باید بگوییم، که ساختار این حفاظ متشکل از یک فرم استیل به ابعاد چهارچوب درب آپارتمان می باشد، که با یک لنگه یا دو نگه باز شو توسط لولای استیل ساده اجرا می شود.

حفاظ استیل درب آپارتمان

نصب حفاظ استیل

برای نصب حفاظ استیل باید از افراد متخصصی که در این زمینه در حال فعالیت می باشد، کمک بگیرید. به غیر از ابزار آلات باید هنگام نصب به نکات مهم زیر توجه کنید.

در مواردی که قرار است، حفاظ برای پنجره نصب شود، به غیر این که نصاب باید تخصص کافی در این زمینه داشته باشد، باید حفاظ تولید شده از بهترین متریال ها ساخته شده باشد، تا شما بتوانید برای مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنید. به غیر از این که عمر مفیدی داشته باشد، بتواند به زیبایی پنجره ی شما کمک کند.

توجه به نکات مهم زیر می تواند عمر مفید حفاظ ها را افزایش دهد.

  • در مورد متریال به کار گرفته شده برای تولید باید بگوییم، که باید ضخامت آلیاژ بین 1 تا 15 میل باشد.
  • همه ی لوله ها و قوطی‌ ها از استیل 304 ساخته شوند. این فلز به نسبت مدل 201 آن دارای مقاومت و استحکام بیشتری در برابر تغییرات شرایط محیطی و رطوبت دارد.

قیمت حفاظ استیل 

قیمت حفاظ استیل 

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در تعیین قیمت حفاظ استیل درب ضد سرقت تأتیر گذار باشد، نوع کاربری حفاظ می باشد. اهمیت این موضوع هم به این خاطر می باشد، که اگر قرار است، حفاظ برای درب ورودی ساخته شود، قیمت نهایی محصول افزایش پیدا می کند. از دیگر عوامل تأثیر گذار در تعیین قیمت می توان به متراژ کار و نوع قوطی استیل برای تولید اشاره کرد. جهت اطلاع از قیمت هر متر حفاظ استیل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ