X

آموزش نصب درب ضد سرقت + استعلام هزینه نصب درب ضد سرقت

09129315210 کارشناس فروش
نصب درب ضد سرقت و معرفی نصاب

نصب درب ضد سرقت معمولا کار آسانی است. اما در هنگام نصب ممکن است به مشکلاتی بربخوریم. بنابراین هزینه نصب درب ضد سرقت متفاوت است و براساس سختی و زمانی که صرف میشود قیمت گذاری انجام میشود.

راسان درب
راسان درب

آموزش نصب درب ضد سرقت یکی از بیشترین درخواست های کاربران و علاقمندان  این حوزه بوده است که در این مقاله قصد داریم تا طریقه نصب درهای ضد سرقت را آموزش دهیم. قبل از نصب درب ضد سرقت اگر قصد ساختن چارچوب آن را دارید از پروفیل ۴در۱۰ یا ۴در۸ استفاده کنید تا مقاومت خوبی برای نگه داشتن درب و اتصالات را داشته باشد. همچنین ابعاد داخلی چارچوب باید یک سانتی متر از طرفین درب بزرگ تر باشد. اگر در زمینه نصب درب مهارتی ندارید حتما از یک نصاب درب ضد سرقت کمک بگیرید. نصب درست و اصولی به افزایش امنیت درب کمک بسیاری می کند.
امروزه ایمن ترین راه برای حفظ امنیت خانه شما استفاده از درب ضدسرقت و نصب آن بر روی درب است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. دلیل محبوبیت درب های ضد سرقت این است که در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن می باشند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته شده اند که عایق گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز هستند. نصب درب ضد سرقت با بتن یکی از روشهای نصب این مدل از دربهای ورودی ساختمان است که موجب افزایش مقاومت هر چه بیشتر این محصولات می شود. بعد از نصب درب بهتر است درب با بتن پر شود. این امر موجب افزایش امنیت درب، افزایش عایق صوتی و حرارتی وهمچنین موجب می شود در هنگام بسته نمودن، به دلیل خالی نبودن ساختار داخلی صدای زیادی تولید نشود.

برای استفاده از خدمات نصب و اطلاع از هزینه نصب درب ضد سرقت با راسان درب تماس بگیرید + معرفی بهترین و کاربلدترین نصاب درب ضد سرقت در تهران و کرج.

نکات مهم هنگام نصب درب ضد سرقت

ابتدا سایز درب ضدسرقت خود را انتخاب کرده بعد اقدام به ساخت فریم کرده فریم به دو صورت قوطی ۸۰*۴۰ یا ۱۰۰*۴۰ ساخته می شود که  یک سانت بیشتراز سایز درب، طول و عرض باید باد خور داشته باشد تا درب داخل فریم جا بگیرد فریم به سمت راه پله باید نصب شود و هر ۴ سانت قوطی دیده شود وگرنه درب به دیوار پاگرد گیر کرده و در این صورت باید دیوار را برش داد جلوی دربها همیشه از پشت درب بزرگتر است و به اصطلاح قاب چهار چوب است اگر پشت تا پشت درب به اندازه ۲۱۰*۱۰۵ هست جلوی درب باید ۲۱۳*۱۱۰ باشد.

برای نصب درب ضد سرقت دو روش متداول وجود دارد.

برای نصب درب های ضدسرقت بر حسب شرایط می توان از این دو روش استفاده نمایید:

روش اول نصب درب ضد سرقت :

در حین عملیات نصب می توان چهار چوب درب ضد سرقت را بصورت جداگانه نصب نمود در این حالت میبایستی چهار چوب از لنگه جدا شده با مصالح بنایی مانند دوغاب سیمان به دیوار اطراف متصل گردد. باید دقت نمود هنگام نصب چهار چوب و دوغاب ریزی با نصب تیرک های چوبی از جمع شدن چهار چوب جلوگیری گردد؛
در این روش بدلیل اینکه پس از نصب چهار چوب سایر عملیات بنایی ساختمان درب ضد سرقت دچار آسیب ورنگ رفتگی نگردد.

روش دوم نصب درب ضد سرقت :

در این روش در حین عملیات نباید یک فرم انتظار در محل نصب می گردد.
اندازه داخل به داخل فریم انتظار باید ۱سانتی متر از چهار چوب درب ضد سرقت بیشتر باشد.
در این روش نصب درب ضد سرقت پس از نازک کاری وقبل از لایه رنگ اخر ساختمان انجام میگیرد وطبیعتا چون درب ضد سرقت در پایان کار نصب می شود حفاظت از درب بسیار آسانتر و احتمال آسیب دیدگی آن بسیار کمتر است.
همچنین بدلیل اینکه در این روش درب وچهار چوب درب ضد سرقت بصورت همزمان نصب میگردد رگلاژ درب ضد سرقت بسیار ساده تر است.
در نصب فریم انتظار برابر با تراز کف تمام شده طبقه باشد همچنین جهت حفظ زیبای ذرب ضد سرقت و امکان نصب روی روکوب چوبی روی دو طرف فریم درب ضد سرقت بهتر است عرض دیوار برابر ۱۶تا ۱۸ سانتی متر باشد.
در این روش میتوان چهار چوب درب ضد سرقت را به فریم انتظار با پیچ ویا با جوشکاری نصب نمود.
و برای عایق شدن چهار چوب پیشنهاد می گردد داخل چهار چوب درب ضد سرقت با فریم پلی ارتان پر می گردد، برای کاهش هزینه می توان از دوغاب سیمان بجای فریم پلی ارتان استفاده کرد.

مراحل نصب درب ضد سرقت

هزینه نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت امری است که باید برای انجام آن نیاز به تجربه داشته باشید. اما در هنگام نصب ممکن است به مشکلاتی بربخوریم. بنابراین هزینه نصب درب ضد سرقت متفاوت است و براساس سختی و زمانی که صرف میشود قیمت گذاری انجام میشود. برای استفاده از خدمات نصب و نصاب درب ضد سرقت با راسان درب تماس بگیرید.

نصاب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت نیاز مند تخصص بالا می باشد زیرا عدم تجربه و دانش  تکنسین می تواند  آسیب های جبران ناپذیری را به درب ضد سرقت وارد نماید.راسان درب متشکل از برترین  تکنسین های  ساختمانی و فنی همواره کیفیت خدمات خود را تضمین می نماید.
گروه راسان درب همواره در 24 ساعت 7 روز هفته آماده ارائه خدمات و مشاوره  به شما عزیزان است.
با سالها تجربه و دانش در ارائه خدمات فنی و ساختمانی با ارائه برترین کیفیت در خدماتمان پاسدار اعتماد ها به خود باشیم .

اگر شما ساکن شهر تهران هستید و قصد نصب درب ضد سرقت را دارید به شما راسان درب را معرفی میکنیم. گروه راسان درب با کادری مجرب و گردهمایی نصابان با تجربه، سریع، و منظم این تضمین را به شما خواهد داد که بهترین درب ضد سرقت را با توجه به بودجه شما و موقعیت منزلتان پیشنهاد کرده و برای نصب آن اقدام می نماید لذا در صورت تمایل می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

نصاب درب ضد سرقت در شرق تهران و غرب تهران

ساکنین شرق و همچنین غرب تهران،اگر تمایل به خرید و نصب درب ضد سرقت را دارند میتوانند با اطمینان خاطر با کارشناسان نصب درب ضد سرقت در راسان درب تماس بگیرید.

نصاب درب ضد سرقت در شمال تهران و جنوب تهران

نصاب درب ضد سرقت باید فردی باشد با تجربه تا بتواند بدون ایراد با رعایت اصول اولیه درب را نصب نماید تا به مرور زمان به مشکل بر نخورید. ساکنین شمال و جنوب تهران برای نصب درب ضد سرقت میتوانند با نصاب درب ضد سرقت در راسان درب تماس بگیرند. تا از خدمات حرفه ای راسان درب برای نصب درب ضد سرقت بهره مند شوند.

نصب انواع درب ضد سرقت 

در بازار ایران سه نوع درب ضد سرقت وجود دارد. درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترک.
نصب این دربهای ضد سرقت کار سختی نیست و در کمترین زمان میتوان این دربهای ضد سرقت را نصب کرد.نصب درب ضد سرقت معمولا 2 تا 3 ساعت زمان میبرد.

نحوه نصب فریم درب ضد سرقت

ابتدا سایز و درب ضدسرقت خود را انتخاب کرده بعد اقدام به ساخت فریم کرده فریم به دو صورت قوطی ۸۰*۴۰ یا ۱۰۰*۴۰ ساخته می شود که به اندازه درب یک سانت بیشتراز طول و عرض باید باد خور داد تا درب داخل فریم جا بگیرد. فریم به سمت راه پله باید نصب بشه و هر ۴ سانت قوطی دیده شود و الا درب به دیوار پاگرد گیر کرده و در این صورت باید دیوار رو برش داد جلوی دربها همیشه از پشت درب بزرگتر است و به اصطلاح قاب چهار چوب هستش اگه پشت تا پشت درب به اندازه ۲۱۰*۱۰۵ هستش جلوی درب ۲۱۳*۱۱۰ هستش .

انواع روش های نصب درب ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت را بسته به شرایط می‌توان با استفاده از روشهای مختلف انجام داد:

آموزش نصب درب ضد سرقت در دیوارهای پارتیشنی:

قبل از نصب فریم یا چارچوب درب ضدسرقت حتما ابعاد را با دقت اندازه‌گیری کنید و فراموش نکنید که چهارچوب انتظار را با ضد زنگ عایق کنید تا مانع پوسیدگی و دوام بیشتر درب شوید. حتما اندازه قطر فریم را کنترل کنید تا موجب دویدگی و پیچیدگی چارچوب نشود. پس از آن حتما شاقول و تراز شود. دقت کنید که در مراحل بنایی از حرکت احتمالی آن جلوگیری کنید. چهارچوب انتظار باید طوری نصب شود که سطح بالای پاخور آن با سطح کف نهایی مماس شود و پایین تر و یا بالاتر از آن نباشد. پس از اتمام بتن ریزی و گچ کاری و پایان رنگ کاری می‌ توان اقدام به نصب درب ضد سرقت کرد.

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت:

در صورتی که دیوار هایی که می‌خواهید درب را درون آن نصب نمایید از مقاومت کافی و مناسب برای نصب توسط رول بولت برخوردار باشد (مانند دیوار های بتنی، ۳۵ سانتی متری آجری) می توانید از این روش استفاده کنید.  البته در صورت استفاده از سفال تیغه ای می بایست حداقل ۱۵ سانتی‌متر از لبه داخلی فریم را با ملات ماسه سیمان آستر سازی و مقاوم کنید.
برای نصب ابتدا باید از تراز و شاغول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح مطمئن شوید سپس درب را چند مرتبه باز و بسته کرده تا از عملکرد صحیح قفل و لولا اطمینان حاصل کنید. پس از تراز کردن ضلع های مختلف چارچوب، آن را در محل خود تا انتهای عملیات بصورت ثابت نصب کرده و توسط دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهارچوب مطمئن شوید و سپس اقدام به سوراخ کردن دیوار ‌نمایید.

حال مجددا از تراز بودن چارچوب اطمینان حاصل نموده و رول بولت به حفره های ایجاد شده ‌وارد کنید. توجه داشته باشید که پیش از ورود رول بولت ها توسط یک پیچگوشتی و یا یک میله و چکش رول بولت ها را تا انتها وارد سوراخ ها نموده و بعد توسط آچارهای مخصوص اقدام به محکم نمودن پیچ های رول بولت کنید. پیچ ها باید بصورت تدریجی و همزمان با یکدیگر محکم شود تا تراز درب به هم نریزد.

نصب درب ضد سرقت

طریقه نصب درب ضد سرقت به روش جوش دادن:

بهتر است که درب را  قبل از نصب باز کرده و چند مرتبه قفل و شب بند آن را باز و بسته کنید تا از عملکرد صحیح سیستم قفل اطمینان حاصل کنید. سپس درب را از قسمت پشت (قسمتی که باله ندارد) وارد چارچوب نموده و آن را کاملا تراز و شاقول کرده و درب را چند مرتبه باز و بسته کنید و از عملکرد مناسب آن اطمینان حاصل کنید، سپس درب را از محل سوراخ های تعبیه شده در قسمت داخلی چارچوب با چند خال جوش به صورت موقت و بعد از اطمینان مجدد از تراز و شاقول بودن، موقتا نصب کنید.

پس از نصب موقت صحت عملکرد درب را کنترل کنید و سپس اقدام به جوش دادن کامل نمایید.

روش نصب درب ضد سرقت به روش پیچ سر مته ای:

پس از خارج کردن درب از بسته بندی و قبل از اقدام برای نصب، بهتر است که درب را باز نموده و چند مرتبه اقدام به باز و بسته نمودن قفل و شب بند نموده تا از عملکرد صحیح سیستم قفل، اطمینان حاصل نمایید.
درب را از قسمت پشت درب ( قسمت پشت در پشت که باله ندارد ) وارد چهارچوب انتظار نموده و آن را کاملا تراز و شاقول قرار داده و درب را چند مرتبه باز و بسته ‌نمایید تا از عملکرد مناسب درب اطمینان حاصل شود، سپس از تراز نمودن اضلاع مختلف فریم آن را در محل خود تا انتهای عملیات نصب ثابت نگه دارید.
پس از آن  اقدام به کنترل صحت عملکرد درب نموده و بعد از اطمینان از عملکرد آن اقدام به پیچ کردن اتصال در نظر گرفته شده در چهارچوب درب به چهارچوب انتظار ‌نماییدو توجه داشته باشید که پیچ ها به صورت تدریجی با یکدیگر و مرحله به مرحله محکم شود تا از تداخل بین تعادل و تراز درب جلوگیری شود.

خدمات نصاب درب ضد سرقت در راسان درب

  • کیفیت تضمین شده
  • تکنسین های مجرب
  • تعرفه های ارزان برای نصب درب ضد سرقت
  • سرعت ارائه خدمات بالا هنگام درب ضد سرقت
  • نصاب انواع درب ضد سرقت(ترک، ایرانی، چینی، تایوانی)
  • رگلاژ درب ضد سرقت
  • جایگذاری درب ضد سرقت به جای درب قدیمی
  • تعمیر یا تعویض یراق آلات انواع درب ضد سرقت
  • رفع سر و صدای انواع درب ضد سرقت
  • نصب درب ضد سرقت ترک، طرح ترک، چین و درب ضد سرقت ایرانی
  • نصب انواع درب چوبی و اتاقی
  • نصب درب ضد حریق و جداره آلومینیوم نرمال

رگلاژ درب ضد سرقت

رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت از دیگر خدمات یک نصاب درب است. اگر فردی بتواند کار نصب درب ضد سرقت را به درستی انجام دهد، از پس تعمیر و رگلاژ درب نیز بر می آید. یک نصاب درب ضد سرقت به خوبی می داند که چه تعداد لولا و در چه فاصله هایی نیاز است تا رگلاژ این دربها تحقق یابد البته لازم به ذکر است که رگلاژ زمانی به خوبی اتفاق می افتد که تمامی قطعات به خوبی تنظیم شده باشد.

آیا با درب داخلی و انواع آن آشنایی دارید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقالات مرتبط با درب داخلی و درب اتاقی را مطالعه بفرمایید.


  • هزینه نصب درب ضد سرقت چقدر است؟

    هزینه نصب به عوامل مختلفی همجون ابعاد درب، نیاز به خرابی چهارچوب و دیوار و ... بستگی دارد. اما برای این امر باید حداقل 700 هزار تومان بودجه در نظر بگیرید.

  • برای استفاده از خدمات نصاب درب ضد سرقت در تهران با چه شماره ای تماس بگیریم؟

    برای استفاده از خدمات نصاب درب ضد سرقت در تهران با شماره 09129315210 تماس بگیرید.

  • نصب در ضد سرقت چقدر زمان می‌برد؟

    زمان در نظر گرفته شده برای نصب درب ضد سرقت 2 ساعت است.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید