X

قیمت انواع روکش و رویه درب ضد سرقت

09129315210 کارشناس فروش
رویه و روکش درب ضد سرقت

امروز افزایش بسیار محسوس روکش و رویه درب های ضد سرقت به حدی است که حتی گاهی سازندگان این درب ها نیز قابلیت تشخیص روکش و رویه های طرح جدید را از مدل های قدیمی آنها ندارند!

راسان درب
راسان درب

روکش درب ضد سرقت تاثیر بسزایی در زیبایی این محصولات دارد. گاهی ممکن است بعد از مدتی استفاده این روکش ها نیاز به تعویض و تعمیر پیدا کنند. برای اطلاع در مورد نحوه تعویض و استعلام قیمت تعویض روکش درب چوبی ضد سرقت و یا اتاقی با راسان درب تماس بگیرید. تعویض روکش درب ضد سرقت ممکن است در اثد رنگ رفتگی، تغییر دکوراسیون و ایجاد ضربه در درب مورد نیاز شود. در راسان درب انواع روکش چوبی، پی وی سی، ام دی اف و ... درطرح های مختلف موجود می باشد.

روکش درب ضد سرقت

تنوع رنگی و متریال در روکش درب ضد سرقت بسیار زیاد شده است بصورتی که حتی سازندگان نیز در بعضی از مواقع قابلیت تشخیص انواع جدید روکش درب ضد سرقت را ندارند. خیلی از انواع روکش درب ضد سرقت از کشور های اروپایی بخصوص کشور همسایه ترکیه وارد می شود.
البته بسیاری از فرآیند های تولید درب ضد سرقت نیز توسط مهندسین ترکیه در ایران راه اندازی شده است. روکش های جدید که مورد استفاده می شود روکش های گردو آمریکایی و بلوط آمریکایی می باشد. دلیل استفاده از این نوع روکش ها این می باشد که طرح و نقش چوب گردو و بلوط بسیار زیبا می باشد و در بعضی از مواقع بخصوص برای چوب گردو نیازی به استفاده از رنگ های متنوع با شاپان نمی باشد و با استفاده از یک خود رنگ ساده طرح و نقش زیبایی روکش درب ضد سرقت ایجاد می شود.
یک نوع روکش هم وجود دارد که بسیار زیاد در ایران مورد استقبال می باشد و استفاده از روکش ملچ می باشد که نقش زیبا و زنده ای را بوجود می آورد. جدیدا از روکش hpl و روکش های ملامینه نیز برای روکش درب ضد سرقت استفاده می شود که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. طرح های پاییز و بهار و زمستان بر روی درب ضد سرقت می تواند علامت زندگی باشد که بسیار زیبا و دل فریب می باشد. یک نوع دیگر روکش درب ضد سرقت روکش راش می باشد که شاید بتوان گفت بیشتر حجم مصرف را در بین روکش ها دارد و دلیل آن قیمت مناسب و طرح های مناسب این نوع روکش می باشد.

فروش انواع روکش و رویه درب ضد سرقت و تعویض روکش درب ضد سرقت از جمله خدمات انجام شده در راسان درب می باشد. برای اطلاع از قیمت روکش درب ضد سرقت و اطلاع از هزینه تعویض روکش درب ضد سرقت با راسان درب تماس بگیرید.

در مورد تعمیر درب ضد سرقت  و تعویض روکش درب اتاق هم بدانید.

انواع روکش های درب ضد سرقت

روکش چوبی درب را می توان با استفاده از چوب های طبیعی ساخت. معمولا روکش چوبی دارای قیمت بالاتری می باشد.

روکش گردو طبیعی

معمولاً از رگه های بیشتری نسبت به روکش راش برخوردار است و همین امر سبب توجه بیشتر خریداران به این نوع روکش می باشد.

روکش راش طبیعی

بی شک یکی از معروف ترین روکش های موجود در بازار ایران می باشد و از چوب های درخت راش مرغوب تهیه که به دلیل استفاده از رگه های زنده درخت در این روکش جذابیت آن دو برابر می شود.

روکش لمینت

این نوع از روکش ها از چوب های فراوری شده و ساخته می شود، ولی این بدان معنا نیست که حتماً از خود چوب در ساخت آن استفاده شود و از این روکش ها برای ساخت روکش، کفپوش و دیوارپوش نیز استفاده می کنند. از مزایای استفاده از این نوع روکش میتوان به مقاومت بالای آن در برابر اشعه مضر خورشید و شباهت بسیار زیاد به چوب طبیعی اشاره کرد.

روکش لمینت

روکش هایگلاس

روکش های ام دی اف انواع مختلفی دارند که روکش هایگلاس یکی از این نوع روکش ها می باشد که جنس آن از پلگسی گلاس می باشد و از مزایای استفاده از این نوع روکش می توان به سبکتر و مقاومتر بودن نسبت به شیشه نام برد.

روکش هایگلاس

 روکش پرینت

این نوع روکش به صورت چاپ شده بر روی ام دی اف به فروش می رسد که به صورت طبیعی جلوه نمی کند و ظاهر روکش های طبیعی را نخواهد داشت.

 روکش هات پرس

 یکی از ضعیف ترین روکش ها که به ندرت در تولید درب ضد سرقت از آن استفاده می شود و از این نوع روکش در گذشته برای درب های معمولی استفاده می شد و جزء ارزان قیمت ترین روکش های موجو در بازار می باشد.
امروز افزایش بسیار محسوس روکش و رویه درب های ضد سرقت به حدی است که حتی گاهی سازندگان این درب ها نیز قابلیت تشخیص روکش و رویه های طرح جدید را از مدل های قدیمی آنها ندارند! بد نیست به این نکته هم اشاره داشته باشیم که شمار زیادی از روکش های درب ضد سرقتی که در بازار کشور ما وجود دارد از کشورهای اروپایی که در راس آنها باید به ترکیه اشاره کنیم، وارد می شوند.
این روزها بیش از همه روکش های طرح چوب گردو و بلوط آمریکایی بیش از سایر انواع روکش ها مورد توجه هستند چراکه زیبایی این نوع طرح چوب به اندازه ای است که حتی تنها با یک رنگ سبک و ساده می توانید شاهد دربی بسیار زیبا با نمایی خارق العاده باشید.

رويه درب ضد سرقت

در ایران معمولا رویه های متفاوت و متنوعی بر روی درب های ضد سرقت نصب می شود این در حالی است که مشتریان اغلب به این تنوع توجه زیادی ندارند و این به خاطر عدم اطلاعات دقیق در مورد درب ضد سرقت می باشد.

انواع رویه درب ضد سرقت

هر چقدر رویه درب زیباتر و شیک تر باشد به کیفیت نهایی درب شما افزوده می شود. البته باید بدانید روکش انتخابی بر روی قیمت درب هم تاثیر گذار است. به طور مثال روکش چوب طبیعی دارای قیمت بالاتری نسبت به روکش ام دی اف و یا پی وی سی می باشد.

 رویه برجسته اکونومی

جنس این رویه ها از ام دی اف روکش شده با راش یا گردو است. طرح های زیبایی بر روی این رویه ها به وسیله دستگاه سی ان سی اجرا می شود و سپس رویه نهایی بر روی ام دی اف درب چسبانده می شود. 

 رویه های برجسته لوکس

جنس این رویه ها از ام دی اف هایی با ضخامت ۸ یا ۱۰ میلیمتر است. این رویه ها از چوب راش یا گردو ساخته می شوند که پروفیل های روکش شده ای بر روی آنها چسبانده شده است. رویه های برجسته لوکس ایرانی در ابعاد ۸ میل و درب های آلتین معمولا در ابعاد ۱۰ میل به بازار عرضه می شوند.

 رویه درب ضد سرقت CNC

برای این دربها معمولا روکش هایی چوبی از جنس ام دی اف با ضخامت ۸ یا ۱۰ میلیمتر نصب می شود. جنس این رویه ها از جنس چوب راش یا گردو می باشد. بر روی این رویه ها نیز طرح های متنوعی به وسیله دستگاه سی ان سی اجرا می شود که زیبایی درب را دوچندان میکند.
رویه پس از چسبانیدن با رنگ های پلی ارتان یا پلی استر رنگ آمیزی می شود.

روکش درب ضد سرقت

رویه PVC

جنس این رویه ها از ام دف خام است که به وسیله دستگاه سی ان سی بر روی آن طرح های متنوعی حکاکی می شود. وقتی کار حکاکی تمام شد رویه را در دستگاه ممبران پی وی سی پرس می کنند. دستگاه ممبران انواع طرح های چوب را روی رویه ایجاد میکند.

رویه های ملامینه

جنس این رویه ها از ام دی اف هایی با ضخامت ۵ تا ۸ میلیمتر است. مشخصه باررز این رویه ها وجود یک ورق نازک ملامینه پرس شده بر روی آنهاست.


تعمیر رویه درب ضد سرقت

اگر رویه درب ضد سرقت شما به هر علتی دچار مشکل شده و یا از طرح آن خسته شدید و خواستار تغییر در رویه آن هستید، این کار را به گروه راسان درب بسپارید. ما در کوتاهترین زمان کار تعویض رویه درب شما را انجام میدهیم و یک کار با کیفیت و زیبا برای شما محیا میکنیم.
تعویض رویه درب ضد سرقت، قیمت روکش درب ضد سرقت، فروش روکش درب ضد سرقت، انواع روکش درب ضد سرقت، تعمیر روکش درب ضد سرقت، انواع روکش های درب ضد سرقت، تعویض رویه درب چوبی از خدمات گروه راسان درب به شمار میرود.

خدمات راسان درب در زمینه طراحی و تولید رویه درب ضد سرقت

  •  تولید و فروش انواع درب لابی و درب ضد سرقت
  • رویه درب ضد سرقت، انواع درب اتاقی و یراقات
  • انوع درب های اتاقی ام دی اف و اچ دی اف
  • طراحی، مشاوره، اجرا، تولید و فروش انواع رویه های درب ضد سرقت در طرح و رنگ های مختلف
  • طرح های منحصر به فرد، مدرن، کلاسیک، طبیعی و …
  • تولید رویه های طبیعی، هایگلاس، هات پرس، لمینت، پرینت یا چاپی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید