X

درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب + لیست قیمت و مشخصات محصولات

09129315210 کارشناس فروش
درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب

درب هایی که بیرون از ساختمان نصب می شوند، باید در برابر نور خورشید و رطوبت بسیار مقاوم باشند. این درب ها بیشتر به عنوان درب لابی ساختمانی شناخته می شوند.

راسان درب
راسان درب

درب ضد سرقت دارای مدل ها و جنس های مختلفی می باشند. این درب ها دارای کاربردهای مختلفی است. درب ضد سرقت آپارتمانی، لابی و ویلایی را می توان از نمونه مدل های این محصول معرفی نمود. درب های ضد سرقت که در بیرون از ساختمان نصب می شوند به دلیل اینکه در مواجه مستقیم با نور خورشید و رطوبت قرار دارند باید در مقابل این عوامل محیطی مقاوم بوده و دچار پوسیدگی و آسیب دیدگی نشوند. به این منظور محصولاتی تحت عنوان درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب در راسان درب تولید شده است. این درب ها که بیشتر به عنوان درب لابی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، دارای رویه های مقاوم در برابر تمام عوامل محیطی دارند و می توانید سالها بدون تغییر شکل و کیفیت درب از این محصولات استفاده نمایید. قیمت درب ضد سرقت ضد آفتاب و ضد آب از مهم ترین عوامل در خرید این محصول می باشد که شما با خرید از راسان درب می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

درب ضد سرقت ضد آفتاب

درب ضد سرقت دارای انواع مختلف درب ضد سرقت ایرانی، چینی و ترک می باشد. درب های چینی معمولا دارای رنگ دکورال می باشند که این رنگ ها با حرارت بر روی درب رویه فلز زده می شود. این مدل از درب ها در مقابل آفتاب و رطوبت بسیار اسیب پذیر می باشند و در طی زمان دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی می شوند.  درب های ضد سرقت ایرانی و ترک دارای رویه های مختلفی مانند رویه چوب، روکش چوب مصنوعی و با رویه فلز هستند. معمولا تنها درب مناسب برای نصب در بیرون از ساختمان درب های رویه فلز با رنگ الکترواستاتیک می باشد. این درب ها در مقابل عوامل محیطی بسیار مقاوم بوده و دچار خرابی نمی شوند. درب ضد سرقت ضد آفتاب از جمله تولیدات مهم در راسان درب می باشد.

درب ضد سرقت ضد آب

مواد به کار گرفته شده در رویه ها و طرح های درب های ضد آب با رویه های لامینت پی وی سی در طرح های مختلف ساخته می گردد. راسان درب مفتخر است که در ضد سرقت های باکیفیت را با حفظ امنیت دارای بیشترین لایه محافظتی در برابر گرما و سرما و نور مستقیم خورشید را دارد. روند ساخت این نوع محصولات به شکلی می باشد که در تولید و مونتاژ این سری از درب ها به جز لایه های اصلی محافظتی در ساخت ان ها از موادی جهت بهینه سازی مقاومت درب در برابر افتاب مستقیم و اب باران استفاده شده است. راسان درب، این درب ها را اکیدا برای استفاده در مناطق شمالی و جنوبی توصیه می نماید.  شایان ذکر است درب های مذکور قابلیت خوبی را نیز جهت مقاومت در برابر خراش نیز نشان داده که خود از جمله مزیت های مهم این نوع درب ها می باشد. از طرفی با توجه به رویکرد مشتریان به سمت درب های ضدسرقت مدرن، تلفیق مناسبی از این درب ها با طرح های شرکت راسان درب خواست این دسته از مشتریان را نیز مورد توجه قرار داد. قیمت درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب بر حسب ابعاد درب و نوع جنس درب متغیر است.

مناسب ترین درب بیرونی ساختمان: درب ضد سرقت با روکش UV، فلزی و استیل 


با توجه به نیاز ودرخواست مشتریان عزیز راسان درب اقدام به تولید انواع درب های ضد سرقت با روکش uv نموده که هم خاصیت ضد آب و هم ضد نور را دارا می باشد. درب ضد سرقت فلزی چینی هم در این سال ها برای استفاده در ویلاها و فضای باز استفاده می شود. البته با توجه به سیستم رنگ این درب ها که شبیه حالت کاغذ دیواری روی فلز و سپس پخت در کوره می باشد، پس از حدود 1سال، رنگ پوسته شده و بسیار کمرنگ می شود. این درب ها به هیچ عنوان برای فضای بیرون توصیه نمی شود.

پیشنهاد دیگر برای درب فضای بیرونی، استفاده از درب ضد سرقت تمام استیل می باشد. این درب ها  از نوع استیل ۳۰۴ که ضد زنگ میباشد، تولید میشوند و در نتیجه این نوع درب ضد سرقت مشکلات دربهای ضد سرقت دیگر در  فضای بیرون را ندارد و امنیت منزل و ویلا، یا محیطی که مد نظر میباشد را تامین میکند.

از مدل های درب ورودی فلزی موجود در راسان درب بازدید نمایید.

چند نمونه از مدل ها درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب موجود در راسان درب

این مدل از درب های تولید شده در راسان درب دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و نور خورشید می باشند و بیشتر به عنوان درب ورودی لابی و درب بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

درب ضد سرقت ضد آب

درب ضدسرقت ضد آب

درب ضد سرقت ضد نور خورشید

قیمت درب ضد سرقت ضد آب

خرید درب لابی ضد آب

قیمت درب لابی ضد سرقت ضد آب

انواع درب ضد آفتاب

درب ضد آب استیل

درب ضد سرقت فلزی مقاوم در برابر آب و نور خورشید

برای خرید این مدل های درب ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب با شماره های درج شده در راسان درب تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • امير تيمورى

    با سلام آيا درب ضد آفتاب و نور ١/٦٠ در ٢/٢٠ توليد ميكنيد قيمتش چنده؟

    • مدیر سایت

      امکان ساخت درب سفارشی وجود دارد. برای اطلاع از هزینه ها و دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

تماس بگیرید