X

قفل دیجیتال و قفل هوشمند درب ضد سرقت

09129315210 کارشناس فروش
نصب قفل دیجیتال درب ضد سرقت

برای نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت مورد نظر ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که امکان نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت مورد نظر وجود دارد.

راسان درب
راسان درب

قرن هاست که انسان ها از کلید برای باز و بسته نمودن قفل درب خود استفاده می نمایند. مصریان باستان اولین افرادی بودند که از قفل و کلید برای محافظت از درب ورودی ساختمان های خود استفاده می کردند. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، قفل های معمولی و قدیمی جای خود را به سایر انواع قفل ها داده اند. قفل دیجیتال یکی از این نوع قفل ها می باشد که توسط رمز، کارت و یا اثر انگشت می توان درب را باز نمود و نیازی به استفاده از کلیدهای پردردسر نمی باشد. قفل هوشمند درب ضد سرقت یکی از جدید ترین و مدرن ترین یراق آلات درب ضد سرقت می باشد. یکی از انواع قفل درب ضد سرقت، قفل دیجیتال و هوشمند می باشد.

برای نصب انواع قفل هوشمند و دیجیتال بر روی درب ضد سرقت و افزایش امنیت ساختمانتان با راسان درب مشورت نمایید.

قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال(قفل هوشمند) نوعی قفل الکترنیکی می باشد که بدون کلید و توسط سایر روش های دسترسی می توان آن را کنترل نمود. بدنه بسیار مقاوم و همچنین وجود سیستم های هوشمند امنیتی باعث شده تا این نوع قفل ها به یکی از امن ترین مدل های قفل موجود در جهان تبدیل شود. منبع تغذیه آن ها باتری قلمی بوده به طوری که جهت نصب نیاز به سیم کشی داخلی برق نمی باشد. این محصولات امنیتی را می توان بر روی انواع درب نصب نمود.

برای خرید انواع درب ضد سرقت با قیمت مناسب همراه با بهترین یراق آلات مانند قفل دیجیتال با ما در راسان درب تماس بگیرید.

دلایل انتخاب قفل دیجیتال

به دلایل ویژگی های منحصر به فرد فنی و امنیتی قفل دیجیتال ، افراد زیادی در سراسر جهان از این نوع قفل استفاده می نمایند. از ویژگی های مهم این نوع قفل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

امنیت بالای ورودی های قفل دیجیتال

در گذشته استفاده از کلیدها باعث بروز مشکلات زیادی بوده و دردسرهای جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد می کرد. مشکلاتی از جمله هزینه های بالای گم شدن کلیدها، کپی شدن بسیار آسان کلیدهای گم شده یا به سرقت رفته و …به همین دلیل با گذشت زمان قفل های قدیمی با کلید جای خود را به سایر مدل های قفل با دسترسی های متفاوت دادند. از جمله آن می توان به قفل دیجیتال اشاره نمود که توسط رمز، کارت و اثر انگشت، بدون کلید، می توان درب را باز نمود. هک نمودن پنل های دسترسی این نوع قفل ها بسیار دشوار بوده و دسترسی به ان را برای سارقان تقریبا غیر ممکن می نماید. وجود سیستم های امنیتی رمزدهی مانند تابع خیالی، سیستم بیومتریک و تشخیص بافت زنده و نیز حذف بسیار آسان کارت های گم شده باعث افزایش امنیت این نوع قفل ها می باشد.

 آسایش و آرامش خاطر کاربران

ویژگی های منحصر به فرد قفل دیجیتال مانند قفل خودکار، آلارم های هشدار، کنترل ورود و خروج و … خیال شما را کاملا از بابت امنیت محل زندگی و یا کار راحت می نماید. به عنوان مثال به محض بسته شدن درب، قفل دیجیتال به صورت خودکار بسته شده و نگرانی بابت اطمینان از بسته بودن درب از بین می رود. 

قفل دیجیتال درب ضد سرقت


از دیگر مزایای قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت:

  •  اتصال قفل هوشمند به تلفن همراه
  •  استفاده از رمزهای امنیتی و یک بار مصرف(شما حین استفاده از قفل های هوشمند میتوانید از رمزهای یکبار مصرف استفاده کنید. این رمزها برای افراد خاصی مانند مهمان ها و نظافت چی و … طراحی شده است.)
  • بسته شدن اتوماتیک قفل هوشمند
  •  قابلیت اتصال قفل هوشمند به سیستم های هوشمندسازی
  •  قابلیت اتصال قفل هوشمند به آیفون تصویری
  •  این قفل می‌تواند به شما اعلام کند که در چه وضعیتی قرار دارد. آیا کسی تلاش کرده که آن را باز کند؟ چنین اتفاقی امنیت بیشتری را تضمین خواهد کرد. قفل اثر انگشت یا دیجیتال به صورت عادی چنین پیامی را به شما ارسال نمی‌کند.
  • توسط این قفل های هوشمند شما میتوانید به راحتی در هرجای دنیا که هستید درب را برای مراجعه کنندگان باز کنید.
  •  از دیگر قابلیت های مهم این قفل ها امکان کنترل تردد از راه دور درب و اعمال محدودیت هایی برای ورود به بخش های مختلف خانه توسط کاربران دلخواه است. شما میتوانید با استفاده از این قابلیت ورود مهمانان را به بخش هایی از خانه مسدود کنید.
  • امکان ثبت تاریخ و زمان دقیق ورود و خروج افراد نیز از مهمترین مزایای قفل هوشمند است.

مجهز به قفل کودک
این سیستم به شما کمک می‌کند که دیگر نگران بیرون رفتن کودک دلبند و حیوان خانگی خود از منزل نباشید.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال و قفل اثر انگشتی هوشمند به جای قفل معمولی شروع مسیر هوشمند سازی منازل و محیط پیرامون ما می باشد. قفل دیجیتال اثر انگشتی و دستگیره هوشمند محصولی است کـه بـر روی انواع درب‌ ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان، زیبایـی، افزایش امنیت و حفاظت از خانه و اعضای خانواده شما بر روی انواع درب معمولی و درب ضد سرقت نصب می‌گردد و با سیستم‌های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش و امنیت هر چه بیشتر را برای محیط پیرامون شما به ارمغان می‌آورد.
به بیان دیگر قفل دیجیتال (قفل الکترونیکی) ابزار الکترونیکی است که بر پایه یکی از مکانیزم های شناسایی رمز، کارت های مغناطیسی RFID، تگ، اثرانگشت، ریموت کنترل و گوشی های هوشمند، درب محل کار یا زندگی شما را به راحتی باز و بسته می نماید. قیمت قفل دیجیتال نسبت به قفل های معمولی گران تر است اما نصب آن موجب افزایش امنیت شما می شود. همچنین امکاناتی نظیر کنترل از راه دور و سیستم ضدسرقت موجب آسایش و افزایش رفاه حال شما عزیزان می شود.

قفل هوشمند

شرایط نصب قفل دیجیتال روی درب ضد سرقت

ضخامت درب حداقل باید ۳٫۵cm تا ۹cm باشد .
بائو (فاصله لبه درب تا شروع نقش و نگار) درب باید حداقل ۱۲cm باشد.
طول شفت نباید از مرکز درب خارج شود (طول دم کلیدی)
نوع درب (درب دست راست / درب دست چپ)
این که آیا “پانل پوشش” را نیاز دارید یا نه (فقط برای کاربر نهایی)
بررسی محتویات بسته قفل دیجیتال برای نصب
بررسی نوع درب (چوبی – فلزی)

قیمت قفل دیجیتال (هوشمند) درب ضد سرقت

برای نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت مورد نظر ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که امکان نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت مورد نظر وجود دارد.
قفل هوشمند را روی تمامی انواع درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی میتوان نصب کرد، ولی بر روی درب های ضد سرقت چینی بهتر است قفل های دیجیتال بدون دستگیره نصب گردد. زیرا با نصب قفل های دیجیتال با دستگیره، سیستم مرکزی قفل ضد سرقت درب از کار می افتد و کارایی خود را بر روی درب ضد سرقت از دست خواهد داد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب قفل دیجیتال و هوشمند بر روی درب ضد سرقت با راسان درب تماس بگیرید و از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

انواع دیگر قفل 

به جز قفل دیجیتال انواع دیگری قفل هم وجود دارد که میتوا روی دربضد سرقت نصب و استفاده کنیم.این قفل ها عبارتند از:

به تفصیل در مورد هرکدام از این قفل ها توضیح داده شد و می توانید با مراجعه به مقاله مربوطه در مورد آن ها مطالعه بفرمایید.

اگر تمایل دارید درب دارای امنیت بیشتری باشد و بتوانید آن را از راه دور کنترل نمایید، درخواست نمایید قفل هوشمند بر روی درب ضد سرقت شما نصب شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • محمد
    سلام در ضد سرقت رو به آفتاب هست چه دری پیشنهاد میدهید بردارم زحمت شما عکس میشه برام بفرستید
    • مدیر سایت

      سلام. بهترین مدل درب ضد سرقت برای استفاده در فضای بیرونی درب ضد سرقت ترموود، فلزی و استیل می باشد.

  • ندا موسوی
    با استفاده از قفل اثر انگشتی هوشمند میشه به چند نفر دسترسی داد؟
    • مدیر سایت

      در اکثر مدل ها امکان معرفی 100 کاربر با کارت و اثر انگشت وجود دارد.

  • علیرضا عباسی
    سلام معمولا هزینه نصب قفل های دیجیتال روز درب های چوبی ضد سرقت چقد میشه؟
    • مدیر سایت

      سلام. هزینه نصب این قفلها بر روی درب، به قیمت قفل بستگی داره. نصب قفل دیجیتال کار ساده ای و خودتون هم می تونین نصب کنین.

      این قفلها از بازه قیمت 8,000,000 تومان در بازار موجوده تا 40,000,000 تومان.

تماس بگیرید