X

انواع قفل درب ضد سرقت

09129315210 کارشناس فروش
 قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت از مهم ترین تجهیزات این درب ها به شمار می رود. در ادامه قصد داریم شما را با انواع قفل درب ضد سرقت موجود در بازار و بهترین برندهای آن ها آشنا سازیم.

راسان درب
راسان درب

قفل درب ضد سرقت یکی از مهم ترین اجزای درب ورودی آپارتمان می باشد. حتی اگر درب از بهترین و با کیفیت ترین مواد ( ورق فولادی 1.5 میلی متر)  ساخته شده باشد، اما دارای قفل مطلوبی نباشد به راحتی توسط سارقین باز خواهد شد. قفل درب ضد سرقت عمدتاً به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. قفل درب ضد سرقت مکانیکی 
  2. قفل درب ضد سرقت هوشمند و الکترونیکی

قفل درب ضد سرقت مکانیکی

ساختار قفل در ضد سرقت مکانیکی به سه قسمت تقسیم می شوند: هسته قفل، بدنه قفل و مغزی قفل
این مواد به طور کلی شامل یک فولاد ضد زنگ ۳۰۴، مس خالص، آلیاژ روی و آلیاژ آلومینیوم هستند. ماده انتخاب شده برای سیلندر قفل درب ضد سرقت، ترجیحا مس خالص یا فولاد ضد زنگ ۳۰۴ است. مس خالص دارای خواص مکانیکی، مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر سایش است. همچنین فولاد ضد زنگ ۳۰۴ از پایداری، مقاومت بالا، مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر زنگ زدگی برخوردار است. از آنجا که بدنه قفل به استحکام و پایداری مواد نیاز زیادی دارد، توصیه می شود فولاد ضد زنگ ۳۰۴ را انتخاب کنید.

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل هوشمند و دیجیتال درب ضد سرقت، نوعی قفل الکترونیکی می باشد که بدون کلید و توسط سایر روش های دسترسی می توان آن را کنترل نمود. بدنه بسیار مقاوم و همچنین وجود سیستم های هوشمند امنیتی باعث شده تا این نوع قفل ها به یکی از امن ترین مدل های قفل موجود در جهان تبدیل شود. منبع تغذیه آن ها باتری قلمی بوده به طوری که جهت نصب نیاز به سیم کشی داخلی برق نمی باشد. این محصولات امنیتی را می توان بر روی انواع درب ساختمانی نصب نمود.

استفاده از قفل دیجیتال که در انواع مختلف مانند: قفل اثر انگشتی، قفل کارتی و رمزی در بازار موجود می باشند، به جای قفل معمولی شروع مسیر هوشمند سازی منازل و محیط پیرامون ما می باشد. قفل دیجیتال اثر انگشتی و دستگیره هوشمند محصولی است کـه بـر روی انواع درب‌ ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان، زیبایـی، افزایش امنیت و حفاظت از خانه و اعضای خانواده شما بر روی انواع درب معمولی ودرب ضد سرقت نصب می‌گردد و با سیستم‌های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش و امنیت هر چه بیشتر را برای محیط پیرامون شما به ارمغان می‌آورد.

قفل گاوصندوقی درب ضد سرقت

قفل گاوصندوقی نسبت به قفل های معمولی به کار رفته در درب ها بسیار مقاوم تر هستند و به طبع دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر قفل ها می باشند. این قفل ها به سفارش مشتری بر روی درب ها قابل نصب هستند. البته بعضی از درب های لوکس راسان درب به صورت پیش فرض این قفل ها بر روی آن ها نصب شده است. 

ویژگی‌های قفل درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقتمهم‌ترین تفاوت قفل و مغزی درب ضد سرقت با درهای معمولی در این است که قفل‌های درهای ضد سرقت دارای چندین زبانه هستند و با چرخیدن کلید در آن‌، زبانه‌ها در چندین جهت داخل چهارچوب قرار می‌گیرد. هر قدر تعداد زبانه‌های بیشتر باشد، طبیعتاً امنیت درب بیشتر و بهتر خواهد بود.  ‌

با توجه به این که امنیت درهای ضد سرقت ناشی از مؤلفه‌های مختلفی مانند چهارچوب، لولا، روکش و قفل است، با نصب قفل درب ضد سرقت بر روی دربهای معمولی نمی‌توان انتظار داشت که امنیت به خوبی تأمین شود.

قفل درب ضد سرقت کاله

از معروف ترین برندهای قفل درب، می توان به قفل درب ضد سرقت کاله اشاره کرد. قفل ضد سرقت اتوماتیک کاله یکی از محصولات قدیمی و با کیفیت شرکت کاله کلید ترکیه می باشد. این قفل ها ی ضد سرقت شامل قفل بالا و قفل پایین به همراه دو عدد سیلندر همگی اصلی برند کاله کلید ترکیه و قابل استفاده روی تمامی درب های ضد سرقت میباشد. مشخصات ظاهری این محصول از نظر ابعاد و شکل ظاهری کاملا استاندارد بوده و هیچ تفاوتی با قفل ضد سرقت معمولی ندارد وجه تمایز این قفل نسبت به قفل ضد سرقت معمولی خاصیت قفل شدن اتوماتیک هنگام بسته شدن درب میباشد. در ضمن این قفل ضد سرقت به هیچ عنوان با کارت تلفن و اشیاء مشابه قابل باز شدن نمی باشد.

تشخیص قفل کاله اصل از قفل کاله تقلبی

جنس بدنه این قفل از فولاد گالوانیزه و جنس پیشانی آن از آهن آبکاری شده تشکیل شده است. علاوه بر این تمامی قطعات به کار رفته جهت مقاومت در برابر زنگ زدگی آبکاری شده اند. چند مورد از روش شناسایی قفل اصل کاله:

  1. حک علامت KALE روی سیلندر و قفل
  2. کارت گارانتی با بارکد متغیر
  3. هلوگرام روی قفل
  4. خرید از فروشندگان معتبر: جهت اطمینان از اعتبار و اصالت کالا لازم است که خرید کالا از فروشندگان معتبر صورت پذیرد و محصول خریداری شده دارای فاکتور معتبر باشد که در صورت وجود مشکل امکان پیگیری جهت تعویض یا تعمیر کالا وجود داشته باشد.

قفل داف ترکیه

قفل درب ضد سرقت داف که در بین قفل های بسیار محبوب ضد سرقت قرار داشته و از نظر کیفیت آن و ساختار ضد سرقتی بودن آن در ردیف محبوبیت قفل کاله میباشد. همچنین این نوع قفل در جزئیات و مغزی قفل تفاوتهای بسیار بارزی دارند. این نوع قفل ها به تناسب سلیقه مشتریان متفاوت است و طراحی خاصی را دارا می باشد. از نظر ظاهری این قفل مانند قفل های دیگر برند مطرح کاله بوده اما از لحاظ ایمنی و آلیاژ ذاخلی و نوع مغزی داخلی بسیار قابل قبول است و شامل استانداردهای روز دنیا  است .

قفل آژیردار درب ضد سرقت

درب ضد سرقت آژیردار  به درب های گفته میشود که یک سری قفل مخصوص روی آن ها نصب می شود. این قفل های مجهز به آژیر هستند. در این درب ها با ورود افراد نا شناس آژیر به صدا در می آید. کلیه اقلام وابسته به درب ضد سرقت شامل : قفل‌های مونو، چنگکی، آلارم دار Hook، سنسورهای هوشمند ریموت دار، قفل آژیردار،انواع چشمی هوشمند چندکاره، انواع دستگیره های هوشمند ، شب بندهای آژیر دار، چشمی های معمولی، درکوب، نوار دور درب، روکش های درب (بصورت سفارشی) و لوازم جانبی و متعلقات درب ضد سرقت در راسان درب موجود است.

خصوصیات مغزی قفل درب ضد سرقت

قفل و مغزی های درب های ضد سرقت از بخش های مهم در این درب ها می باشند و تفاوت اصلی با درب های معمولی هم در انواع آن ها است. مغزی های قفل های درب های ضد سرقت چند زبانه ای هستند و برای امنیت بالاتر این درب ها تعبیه شده اند. هر چقدر این مغزی ها بیشتر باشند می توانند امنیت بیشتری را برای جلوگیری از سرقت انجام نماید. مغزی درب های ضد سرقت در واقع همان توپی قفل درب می باشد و فرقی با هم ندارند. شما می توانید برای درب های ضد سرقت خود از مغزی های مختلفی استفاده کنید که با توجه به نوع ساخت و کیفیت آن با قیمت های مختلفی عرضه می شود.

در مورد باز کردن قفل درب ضد سرقت بدون کلید هم بخوانید.


  • بهترین قفل ضد سرقت منزل کدام است؟

    قفل های ضد سرقت دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند. بهترین قفل ضد سرقت مدلهای هوشمند هستند که امنیت بسیار بالایی برای منزل شما فراهم می‌آورند.

  • قیمت قفل درب ضد سرقت چقدر است؟

    قیمت این محصولات نسبت به مدلهای ساده قفل گرانتر بوده. به دلیل تنوع محصولات نمی توان قیمت مشخصی را اعلام نمود اما برای خرید باید حداقل 700,000 تومان را در نظر بگیرید.

  • بهترین برند قفل ضد سرقت کدام است؟

    در بازار برندهای مختلفی از قفل ضد سرقت موجود است. برند کاله و داف ترک از محبوب ترین برندهای هستند که محصولات مقاومی دارند.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید