X

مزایای درب ضد سرقت نسبت به انواع حفاظ ضد سرقت

09129315210 کارشناس فروش
درب ضد سرقت یا انواع حفاظ آکاردئونی

درب ضد سرقت با کیفیت دارای قفل های هوشمند دیجیتالی با استحکام بسیار زیاد هستند، که اصلی ترین مزیت آنها به شمار می رود. این قفل ها به دلیل چند زبانه بودن غیرقابل باز شدن هستند.

راسان درب
راسان درب

درب ضد سرقت از مزایای ویژه ای نسبت به انواع حفاظ برخوردار است. هرچند می توانید از انواع حفاظ درب ضد سرقت نیز برای امنیت بیشتر استفاده نمایید. اما خود این مدل درب ها می توانند به تنهایی به عنوان حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان مورد استفاده قرار گیرند. در این مقاله سعی داریم این ویژه گی ها را برای شما بیان کنیم. 
امنیت ساختمان ها از گذشته تاکنون همواره یکی از دغدغه های مهم افراد بوده است و بشر همیشه تلاش کرده است از حریم مکان زندگی یا کار خود محافظت کرده و امنیت و آرامش آنها را تأمین کند. درب ورودی اصلی ترین راه ورود افراد متجاوز به ساختمان ها است. بنابراین، با توجه به مزایای درب ضد سرقت انتخاب و نصب آنها تا حد زیادی می تواند پاسخگوی این دغدغه و ایجاد امنیت و آرامش در ساختمان ها باشد.
همانطور که از نام این نوع درب ها مشخص است، به گونه ای ساخته شده اند که از ورود سارقان جلوگیری می کنند. تولید درب ضد سرقت و استفاده از آن به جای درب های معمولی در سراسر دنیا، حاکی از این است که این نوع درب ها ویژگی های خاصی داشته و از مزایایی برخوردار هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را حفاظ درب ضد سرقت و نیاز یا عدم نیاز به استفاده از این حفاظ ها آشنا کنیم.

حفاظ آکاردئونی ضد سرقت

حفاظ آکاردئونی به نوعی حفاظ درب کشویی گفته میشود که اغلب جهت حفاظت از درب ورودی ساختمان ها و واحدهای آپارتمان و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازها و انباری ها و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود. شاکله اصلی حفاظ آکاردئونی تسمه های فلزی بوده که توسط پین های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار میگیرد که بصورت ریلی در محور عرض درب حرکت میکند از این رو کمترین فضا را در راه پله ها اشغال کرده و مزاحمتی ایجاد نمیکند.
حفاظ آکاردئونی از تعداد زیادی مفصل یا پرچ تشکیل شده است، این قسمت‌ها باعث شده تا حفاظ بتواند انعطاف پذیر بصورت کشویی یا کرکره‌ای باشد و حالت آکاردئونی را داشته باشد. اما این مفاصل با پرچ‌های فولادی نمره 5 بهم محکم شده‌اند.
این نوع پرچ‌ها درست است که از جنس فولاد هستند اما ظرفیتی دارند. معمولا دزدان با خود دیلم و قلم می‌برند، اما ممکن است کسی فرصت آن را داشته باشد که با بردن دریل به باز کردن حفاظ آکاردئون بپردازد. برای این کار تنها کافیست تا حفاظ را بصورت پرچ مخفی خرید. در این نوع طرح یک تسمه اضافه بروی تسمه‌های عمودی حفاظ آکاردئونی کار شده که باعث استحکام و مخفی شدن پرچ حفاظ می‌شود. برای درب ضد سرقت ارزان می‌توان از انواع حفاظ استفاده نمود اما معمولا توصیه نمی‌شود.

با انواع حفاظ استیل درب ضد سرقت آشنا شوید.

درب ضد سرقت و حفاظ آکاردیونی

مهم ترین ویژگی ها و مزایای درب ضد سرقت

برخی از مهم ترین مزایای درب ضد سرقت عبارتند از:
 درب های ضدسرقت به آسانی و در مدت زمان کوتاهی در چهارچوب مشخص نصب می شوند.
دارای امکانات امنیتی و اجزای درب ضد سرقت، در داخل خود درب مانند زنگ اضافی، زنجیر درب، قفلهای شب بند، چهارچوب متفاوت و مقاوم، و دوربین چشمی (برای دیدن پشت درب) هستند.
 دارای لولاهایی کاملاً مخفی و پنهان هستند، و همین ویژگی باعث سخت تر شدن کار سارقین برای شکستن لولاها و باز کردن درب می شود و امنیت ویژه ای را تأمین میکند.
مواد و آلیاژهای مستحکمی  که در ساخت این درب ها به کار رفته است، موجب می شود در برابر فشار و ضربه و سایر عوامل بیرونی بسیار مقاوم باشند.
طراحی خاص این دربها به نحوی است که در مقابل رطوبت و حرارت کاملاً عایق هستند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند.
 این درب ها به علت به کار بردن نوار درزگیر در طراحی آنها عایق صدا هستند و مانع ورود و خروج آلودگی های صوتی می شوند. بنابراین یک انتخاب مناسب برای تأمین آرامش مجتمع های مسکونی می باشند.

مزایای امنیتی درب های ضد سرقت

  • دارای قفلهای هوشمند دیجیتالی با استحکام بسیار زیاد هستند، که اصلی ترین مزیت آنها به شمار می رود. این قفل ها به دلیل چند زبانه بودن غیرقابل باز شدن هستند.به طور کل نصب قفل دیجیتال بر روی درب ضد سرقت باعث افزایش امنیت درب ضد سرقت میشود.
  •  بعضی از درب های ضد سرقت پیشرفته تر دارای دوربین هایی هستند که بر روی در نصب شده اند. با استفاده از این دوربین ها در زمان حضور در داخل ساختمان می توان بیرون را مشاهده کرد. همچنین، زمانی که در منزل یا محل کار نباشید می توانید دوربین را توسط اینترنت به تلفن همراهتان متصل نموده و از طریق تلفن همراه مکان موردنظر را مشاهده کنید و از امنیت آن اطمینان حاصل کنید.
  •  درب های ضدسرقت در برابر حوادث غیرمترقبه مانند زلزله نیز مقاوم هستند. همچنین، به دلیل وجود پشم سنگ نسوز در برابر آتش سوزی تا ۵ ساعت و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد مقاومت میکنند.
  • باز کردن درب ضد سرقت بدون کلید اصلی امکان پذیر نیست و با کلید کپی نمی توان این درب ها را باز کرد.
  •  سختی بسیار زیادی دارند و نمیتوان آنها را شکست. هیچ کس قادر نخواهد بود با وارد کردن زور و فشار این درب ها را بشکند یا به آنها آسیب بزند. زیرا از مواد بسیار مستحکم و بسیار سخت ساخته شده اند.
  • سیستم قفل خودکار یکی دیگر از مزایای درب ضد سرقت است. این ویژگی منحصر به فرد باعث می شود زمانی که از ساختمان خارج میشویم و فراموش می کنیم در را قفل کنیم، به محض اینکه درب بسته می شود، به صورت خودکار قفل شود.

حفاظ درب ضد سرقت

مزایای درب ضد سرقت در مقایسه با انواع حفاظ

یکی از روش های جلوگیری از ورود سارقین به ساختمان ها استفاده از انواع حفاظ است، که قبل از ساخت درب های ضد سرقت، شاید بتوان گفت از ایمنی بیشتری نسبت به انواع قفل درب های معمولی برخوردار بودند.
افرادی هستند که از دو نوع حفاظ شامل: نرده های فلزی آکاردئونی و نرده های فلزی ثابت، برای ایجاد امنیت ساختمان هایشان استفاده می کنند.
مقایسه درب ضد سرقت با انواع حفاظ نرده های فلزی ثابت، دارای لولاهای بیرونی و قابل دید هستند و با استفاده از اهرم به راحتی باز شده و از جا کنده می شوند. برخلاف درب های ضد سرقت که همانطور که قبلاً گفتیم لولاهای مخفی و غیرقابل مشاهده دارند.
– قطعات نرده های فلزی آکاردئونی، توسط لولاهایی به هم متصل شده اند. این لولاها نیز همانند لولاهای نرده های فلزی ثابت با استفاده از وارد کردن نیرو توسط اهرم یا به وسیله ی برش به آسانی شکسته شده و به راحتی می -توان از آنها عبور کرد. بنابراین نسبت به درب های ضدسرقت با لولاهای مخفی و مستحکم امنیت خیلی کمتری دارند.

  •  قفل نرده های فلزی آکاردئونی روکار است و به راحتی باز می شود. در حالیکه در صورت نداشتن کلید اصلی، قفل درب های ضد سرقت غیرقابل باز شدن است.
  •  علاوه بر تمام مزایای امنیتی درب های ضد سرقت، از لحاظ ظاهری نیز این درب ها بسیار زیباتر از انواع حفاظ هستند.
  •  استفاده از درب های ضد سرقت و باز و بسته کردن آنها نسبت به باز و بسته کردن نرده های فلزی سنگین بسیار آسان تر است.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • هادی مرادی
    قیمت حفاظ ها رو می فرمایید؟
    • مدیر سایت

      برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره با راسان درب تماس بگیرید.

تماس بگیرید