راسان درب
نصب دزدگیر بر روی درب ورودی ضد سرقت

نصب دزدگیر بر روی این درب ها به افزایش امنیت کمک می کند. برای این منظور در هنگام خرید از کارشناسان فروش راسان درب این خدمات را درخواست نمایید.

راسان درب
راسان درب

دزدگیر درب ضد سرقت یکی از پیشرفته ترین سیستم های اعلاق سرقت می باشد، که قابلیت نصب بر روی انواع درب ورودی ضد سرقت را دارد. به این نوع از ابزارهای امنیتی که برای بالا بردن امنیت ساختمان های مسکونی و دفاتر کار مورد استفاده قرار می گیرند، دزدگیر اماکن نیز گفته می شود. دزدگیر درب آپارتمان را می توان بدون نیاز به کابل نیز بر روی درب نصب کرد. این محصول قابلیت نصب در مکان های مختلفی اعم از اماکن مختلف اداری، تجاری و مسکونی مانند خانه، مغازه، فروشگاه، بوتیک، سوپرمارکت، ویلا، سوله، سالن تولید کارخانه، انبارها و… را دارد. درب های ضد سرقت به عنوان یکی از معمول ترین درب های آپارتمان، ساختمان های اداری و تجاری شناخته شده است و بهتر است برای افزایش امنیت این محصولات اقدام به نصب دزدگیر بر روی آن ها نمایید. بهترین و مطئن ترین راه حل برای کم کردن سرقت و ورود افراد ناشناس نصب دزدگیر درب بر روی آن ها می باشد. 

برای خرید درب ضد سرقت با تجهیزات پیشرفته امنیتی با راسان درب تماس بگیرید.

دزدگیر درب ضد سرقت

دزدگیر درب ورودی به خاطر دارا بودن چندین چشمی الکترونیکی می تواند همه ی حرکات انجام شده در محیط را تشخیص دهد. به خاطر وجود این ویژگی در صورت ورود افراد ناشناس به محل زندگی شما و تلاش برای ورود غیر مجاز آژیر امنیتی را صدا درمی آید. همزمان با به صدا درآمدن آژیر خطر اگر حتی در محیط حضور نداشته باشید، سیستم دزدگیر قادر به تماس گرفتن با شما می باشد. این محصول را تحت عنوان های دیگری اعم از دزدگیر اماکن تلفن کننده، دزدگیر سیم کارت خور، کنترل دزدگیر ساختمان از راه دور، دزدگیر درب ضد سرقت، دزدگیر کلاسیک و… نیز می شناسند.

نصب دزدگیر درب ضد سرقت

ویژگی های مهم نصب دزدگیر درب ضد سرقت که باعث خاص تر شدن آن نسبت به قفل های معمولی می شود، شامل:

  • به صدا درآمدن اعلام هشدار هنگام ورود افراد ناشناس از طریق به صدا در آوردن آلارم مخصوص
  • قابلیت نصب بر روی انواع درب ضد سرقت
  • قابلیت تعریف شماره بر روی قفل ها وجود دارد، تا در صورت ورود افراد غیرمجاز از طریق اس ام اس به شماره ی ثبت شده، اطلاع داده شود.
  • امکان متصل شدن دستگاه به گوشی همراه 
  • تنظیم مدت زمان لازم برای ورود کد امنیتی
  • قابلیت تنظیم صدای آلارم

جنس بدنه ی قفل ضدسرقتی که به صورت استاندارد طراحی شده است، باید از نوع گالوانیزه و استیل باشد، و عمر باطری آن نیز طولانی تر است. وجود سازگاری این قفل ها با انواع درب ها یکی از نکات مهمی می باشد، که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. قفل درب ضد سرقت از مهم ترین بخش های این محصولات است که باید دارای مقاومت و امنیت بالایی باشد.

هزینه نصب دزدگیر درب ضد سرقت

قفل آژیردار درب ضد سرقت

قفل آژیر دار درب ضد سرقت قابلیت نصب بر روی انواع درب های ضد سرقت را دارند، و هنگام ورود افراد ناشناس قفل آژیر دار درب ضد سرقت به صدا در می آید. قفل آژیر دار در ضد سرقت یک سری قفل های مخصوص می باشند، که قابلیت نصب بر روی درب های ضدسرقت را دارند. هنگام تولید این قفل ها آن ها را با آژیر مجهز کرده اند، و هنگام ورود افراد ناشناس به داخل خانه آژیرها به صدا در می آیند، و سبب افزایش ایمنی و امنیت در منازل می شود. قفل های آژیر دار به خاطر نوع کاربردی که دارند، توانسته است، نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. 

این قفل ها در بخش داخلی درب نصب می شوند، و روی آن هشدار دهنده و صفحه کلیدی قرار داده می شود، که هنگام فعال شدن سیستم پس از باز کردن درب به شما 10 ثانیه فرصت می دهد، تا از طریق صفحه کلید آن کد امنیتی را وارد کنید، در غیر این صورت آژیر دستگاه به صدا در می آید.  یکی از پیشرفته ترین مدل های قفل درب ضد سرقت، قفل هوشمند می باشد. قفل آژیردار نیز نمونه ای از قفل هوشمند درب ضد سرقت می باشد که امنیت بالایی را برای شما فراهم می آورد.

ویژگی های قفل آژیر دار درب ضد سرقت

  • قابلیت اعلام خطر باز شدن درب ها توسط آژیر
  • امکان ارسال پیام هنگام ورود افراد ناشناس به سه شماره از پیش تعیین شده در دستگاه وجود دارد.
  • اطلاع پیدا کردن از میزان توان باطری های دستگاه از طریق پیامک
  • امکان تنظیم کردن مدت زمان ورود کد امنیتی بعد از باز شدن درب توسط افراد خانواده
  • امکان تنظیم صدای آژیر در دو سطح بالا و پایین طبق نیاز

با توجه به این که قفل آژیر دار درب ضد سرقت دزدگیر داخلی دارند، نسبت به ضربه های وارده به خود حساس می باشند. این قفل مانند قفل فولادی استانداردی است و برای نصب آن کافی است تا در یک دقیقه با بستن پیچ روی درب ها و با کمی برش محصول را برای روی درب نصب نمایید. آژیر قفل زمانی فعال می شود، که زبانه قفل با کلید از داخل یا بیرون خانه سه بار چرخیده شود. فعال شدن آژیر به وسیله ی یک بوق به فرد مورد نظر اطلاع می دهد، که درب قفل شده است. پس از فعال شدن سیستم هشدار حسگرهای قفل نسبت به دو اتفاق واکنش نشان می دهند، و آژیر به صدا در می آید. این دو ممکن است، شامل:

  • وارد کردن ضربه به بدنه ی قفل و شکسته شدن درب باشد.
  • باز شدن درب توسط افراد غریبه

این مدل از قفل ها مجهز به دو عدد باتری قلمی می باشند، که به صورت استاندارد کار می کند، و تا چندین سال احتیاجی به تعویض باتری نیست، چون باتری برای مدت زمان زیادی قابل استفاده می باشد. زمانی که باتری ضعیف شود، قفل هشداری را به کاربران می دهد، که برای تعویض باتری اقدام کنند. صدای آژیر این قفل هم در سطح های بالا و پایین با توجه به نیاز کاربران قابل تنظیم می باشد.

نصب دزدگیر و آژیر درب ضد سرقت

هزینه نصب دزدگیر بر روی درب ضد سرقت

وجود سیستم اعلام سرقت در مکان های مختلفی اعم از محیط یک خانه، مغازه، فروشگاه، سالن ‌ها و… می‌ توانند تحت نظارت دائمی این سیستم قرار بگیرند. این اتفاق زمانی خواهد افتاد که اجازه ی نظارت امنیتی آن ها از طرف ما داده شده باشد. زمانی که در محل مورد نظر حضور داشته باشید، عملکرد هوشمند سیستم اعلام سرقت از منزل غیر فعال می باشد، و هنگام خروج از خانه هم به اختیار خودمان می توانیم انواع سناریوهای آلارم اعلام ورود را برای سیستم تعریف کنیم.

این سناریو می تواند به این صورت طراحی شود، که شامل چند بخش باشد. به عنوان مثال ممکن است، بخواهیم به گونه ای آن را تعریف کنیم، که تا چند دقیقه بعد از خروج ما از منزل و یا محل کار سیستم فعال شده، و ورود افراد دیگر را به عنوان سرقت از منزل در نظر بگیرد. هم چنین می توانیم آن را به گونه ای تعریف کرد، که این سیستم اعلام سرقت از منزل نسبت به تشخیص حضور افراد در خانه چه عکس العمل هایی داشته باشد. از یک آژیر ساده تا فلاش کردن چراغ های خانه و حتی تماس تلفنی از توانمندی‌ های سیستم اعلام سرقت از منزل می باشد.

هنگامی که فضای خانه توسط سیستم اعلام سرقت از منزل حالت امنیتی پیدا کرده است، همه ی حرکات موجود در نقاط مختلف تحت نظارت قرار خواهند گرفت. دوربین های مخصوصی که توانمندی دید در شب دارند، می توانند این کار را برای شما انجام دهند. به همین خاطر زمانی که هیچ یک از اعضای خانه در منزل حضور نداشته باشند، نباید شاهد حضور حرکتی در خانه باشیم. به این ترتیب تا زمانی که سیستم اعلام سرقت شاهد هیچ گونه حرکتی در محیط خانه نباشد، فضای خانه در شرایطی امن به سر می ‌برد، تا زمانی که متوجه ی مشاهده حرکت جسمی در منزل شود.

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • سارا
    نصب این دزدگیرها چقدر بر روی امنیت درب تاثیر گذار است؟
    • مدیر سایت
      نصب دزدگیر درب ضد سرقت میتواند تا حد زیادی امنیت درب را افزایش دهد و با به صدا درآمدن آژیر سارقان مجبور به فرار خواهند شد.
نیاز به مشاوره دارید؟ x

شهرک آزادی- بلوار ولیعصر- خيابان محمد رسول الله- کوچه حبیب پلاک ۳۱ (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ