راسان درب
یراق درب ضد سرقت

یراق درب ضد سرقت از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده این درب ها می باشند. با نصب این یراق آلات هم به زیبایی درب های ورودی و هم به امنیت آن ها کمک خواهید نمود.

راسان درب
راسان درب

درب های ضد سرقت از جدیدترین مدل های درب ورودی مورد استفاده در ساختمان ها می باشد. با خرید و نصب این درب ها امنیت بسیاری برای ساختمان شما فراهم می شود. درب های ضد سرقت از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده است که امنیت تمام این قطعات بر روی کیفیت نهایی این دربها تاثیر می گذارد. یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت، یراق آلات مورد استفاده در این محصولات می باشد. یراق ها قطعات بسیار کوچکی هستند که هم در امنیت درب و هم در زیبایی درب های نقش دارند. از مهم ترین یراق آلات نصب شده بر روی درب ضد سرقت می توان به قفل ضد سرقت اشاره نمود. توصیه می شود همواره برای درب های خود امن ترین مدل قفل ضد سرقت را از بهترین برندهای خریداری و نصب نمایید.

آشنایی با انواع یراق نصب شده بر روی درب ضد سرقت

یراق ها به قطعات کوچکی گفته می شود که بر روی درب ها، کابینت و کمد نصب می شود. از یراق ها برای کاربردی نمودن درب ها و ایجاد زیبایی در آن ها استفاده می شود. از مهم ترین یراق آلات نصب شده بر روی درب ضد سرقت می توان به این موارد اشاره نمود:

  • لولا
  • دستگیره
  • قفل
  • چشمی
  • جک آرام بند

امنیت و کیفیت تمام این موارد بر روی کیفیت نهایی درب ضد سرقت شما تاثیر گذار خواهند بود.

قفل ضد سرقت

همان طور که اشاره شد، قفل ضد سرقت از مهم ترین مدل های یراق آلات درب ضد سرقت می باشد. این قفل ها هستند که امنیت را برای درب شما فراهم می آورند. در واقع درب ضد سرقت هر چقدر هم دارای بدنه قوی و مستحکم باشد بدون یک قفل امن و مقاوم هیچ ارزشی ندارد. تفاوت قفل های ضد سرقت و قفل های معمولی در جنس بدنه و زبانه قفل می باشد. قفل های ضد سرقت از جنس فولاد ساخته شدند که در برابر برش، اسید و اهرم نمودن بسیار مقاوم هستند. از معروف ترین مدل های قفل ضد سرقت نصب شده بر روی این درب ها می توان به برند های ترک داف و کاله اشاره نمود. قفل درب ضد سرقت در مدل های دیجیتال و مکانیکی در بازار موجود می باشند که قفل های دیجیتال و هوشمند دارای قیمت بالاتر و امنیت بیشتر می باشند.

محصولات مشابه:

قفل هوشمند درب ضد سرقت، قفل آژیردار

دستگیره درب

از دیگر یراق های نصب شده بر روی درب ضد سرقت، دستگیره می باشد. دستگیره نقش بسیار مهمی بر روی کیفیت و راحتی استفاده در این محصولات دارد. همچنین انتخاب و خرید یک دستگیره باکیفیت تاثیر بسزایی بر روی زیبایی درب های ضد سرقت دارد. دستگیره های درب ورودی ضد سرقت در دو مدل پلاک و رزت در بازار موجود می باشد. البته دستگیره دیجیتال نمونه ای مدرن از این محصولات است که هم به عنوان دستگیره و هم قفل درب مورد استفاده قرار می گیرد. 

فروش یراق درب ضد سرقت

شما می توانید انواع دستگیره و قفل درب را با سلیقه خود انتخاب و بر روی درب ها نصب نمایید.

چشمی درب ضد سرقت

یکی از دیگر یراق های نصب شده بر روی دربهای ضد سرقت، چشمی درب است. چشمی ها نیز مانند قفل های ضد سرقت در دو مدل الکترونیکی و ساده در بازار موجود هستند. مدلهای دیجیتال دارای مانیتور بوده و امکان ضبط تصاویر و عکس برداری دارند. به طور معمول چشمی ها دارای زاویه دیدی بین 180 تا 200 درجه هستند و به راحتی می توانید از داخل منزل محیط جلوی درب را مشاهده نمایید. به راحتی می توانید چشمی های ساده و قدیمی را با مدلهای جدید جایگزین نمایید. در صورت تمایل مشتری می توان چشمی را از درب حذف نموده و درب فاقد چشمی باشد.

ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران بعداز باقرخان روبه روی بانک ملت (قبل از بازدید حضوری حتما تلفنی هماهنگ کنید)

اینستاگرام درب ضد سرقت ارسال پیام در واتساپ